Annemler burada değildi. Doğuma az kaldığı için Brain ile tatile gitmesini istedim. Nasılsa şu bir aydan sonra baya zamanımız olacak. Ben de sabah biraz erken kalktım. Telefonumda mesaj yoktu. Demek ki Harry hala uyanmamıştı.
Sabah annemler yine benim için kahvaltı hazırlatmış ayrıca evi de toplatıp aylık hizmetlileri yollamıştı. Evimiz büyük olmasına rağmen aylık veya haftalık temizlik haricinde hizmetçi almıyoruz. Çünkü evimizin işleri ve yemekleri ile ilgilenmek annemi mutlu ediyor. Sadece annem hamile olduğu için bu aralar pek sık geliyorlar o kadar.
Harry iddayı kazandığı için bu gece onda kalacağım. Yani bugün tüm günümüzü evde geçireceğiz. Hatta bana ufak bir sürprizinin olduğunu da söyledi. Aslında beni sürprizden çok meraklandıran şu Emmy denilen kızdı.
Bu ara sıkça kullandığım kırmızı bavul tarzı bir çanta vardı. Onu elime alıp içine pijama altı koydum. Üst niye koymadınız derseniz onu Harry’den isteyeceğim. Onun tişörtlerini giymeye bayılıyorum. Ama ona ‘tişörtümü unuttum’ diyeceğim tabi ki de. Birkaç bakım ürünümü, telefon şarjımı ayrıca yedek kıyafetimi de koydum. Çantam hazır olunca banyo yapmadan önce internete girip sosyal ağlara baktım.
Ashley’nin ve Vanessa’nın paylaştığı birkaç fotoğrafı beğendim. Ardın İnstagram’a girdim. Gelen bildirimleri kontrol ettim. Ve sonrasında James Franco’nun benim bikinili fotoğrafımı paylaştığını gördüm. Açıklamaya ‘’Bu kıza bayılıyorum. Yakında Spring Breakers için yeniden bir araya geleceğiz bekleyin sürtükler @Selenagomez ‘’ yazmış. Resmi hemen beğenip bende telefonumda sette James’in kucağında otururken çekildiğimiz fotoğrafı paylaşıp ‘’Az kaldı. Yakında yine birlikteyiz @JamesfrancoTV ☺Ayrıca bu kızları da özledim @itsashbenzo @Vanessahudgens Xx’’ saniyesin de bildirimler gelirken telefonumu yatağın üstüne bırakıp banyoya gittim.
Duşumu aldıktan sonra saçlarımı bugün düzleştirmeye karar verdim. Film için saçlarımız boyunu kısaltmıştım ama tekrar göğüs hizama kadar geldiler. Ayrıca saçlarımın önünde katlar ve birde perçemim vardı. O yüzden düzleştirmeye karar verdim. İç çamaşırlarımı giyip saçımı kuruttum. Odama geçip üzerime seçtiğim kot şortumu ve bol tlet askılı siyah üzerinde BİG yazılı tişörtümü giydim. Beyaz konverslerimi de ayağıma geçirdim. Saçlarımı düzleştirip günlük makyajımı tamamladım. Odama geri dönüp boy aynasında kendime baktım. Tamam olduğumu hissedince telefonumu elime alıp alt kata indim.
Hiç dokunmadığım kahvaltıyı görünce içim acısa da omuz silkip arabamın anahtarlarını aldım. Garajdan çıkmadan korumalara telefon edip paparazzi olup olmadığını sordum. Olmadığını söylediklerinde gelen bildirimleri temizledim. Sonrasın da Harry’nin beni aramadığını hatırlayınca onu aradım. İkinci çalışta telefonu açınca karşıdan uykulu sesi geldi. ‘’Günaydın uykucu ‘’ ‘’Sanada günaydın ‘’ deyip esnedi. Onun bu haline kıkırdadım. ‘’Ee idda hala geçerli mi? Ona göre geliyorum ‘’ dedim. ‘’Elbette. Ama çok acele etme buraya gelirken çünkü bize kahvaltı hazırlamamam lazım. Baksana uyuya kaldım ‘’ ‘’Tamam o zaman gelirken yol üstünde bize şu sizin İngiliz çöreklerinden alabilirim ‘’ dedim. ‘’Harika olur. O zaman görüşürüz ‘’ deyince telefonu kapattım. Evden çıkmadan önce benzinciye de uğramayı aklıma yazdım.
Harry’nin anlatımı..
Selena beni aradığında saatin öğlene geldiğini fark ettim. Üzerimde ki uyku sersemliğini atınca banyoya gidip yüzümü yıkadım. Üzerim de bokser olduğunu görünce dolaptan bir eşofman altı ve tişörtü üstüme giydim. Yatağımı düzeltmek odam için yeterliydi. Onu halledince telefonu elime alıp mutfağa indim. Önce krep yaptım. Yaklaşık 15 dakika sürdü. Diğer şeyleri de masaya doldurunca hazır olduğunu gördüm. Kahve makinasında kahve yapma işini de halledince neredeyse yarım saatin geçtiğini fark ettim. Yukarı çıkıp üstüme rahat bir Jean giydim. Selena’nın evi buraya yaklaşık yarım saatlik uzaktaydı. O yüzden buraya gelmesi 15 dakikayı bulurdu. Bu sıra da Lou’yu aradım. Hala planımızın geçerli olduğunu söyleyince telefonu kapattım. Sosyal ağlar da çocukların paylaştığı resimleri beğendim. Gruptakilerin hepsi Nial hariç sevgilileri ile fotoğrafalrını paylaşıyordu. Bana gelince daha çıkmıyoruz bile. Sadece deniyoruz. Biliyorum ona karşı hislerim çok kuvvetli. O yüzden bu saçmalığa katlanıyorum. Ama ona karışamamak ona onu sevdiğimi söyleyememek çok kötü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENA
Acakİnsanlar aşık olmayı ancak aşık olduğunda anlar. İkisi de ünlü ama bu onlara engel mi ? İkisi de hırçın bu onlara engel mi ? Peki ya kıvırcık oğlanla inatçı kız bunu ne zaman anlayacak ♥ ♥