Sabah saat 5’de uyanmak hemen hemen alışık olduğum bir saat. Bundan daha erken saatlerde de uyandığım olmuştu.
Bugün büyük gün One Direction ile Afrika’ya gidiyoruz. O gece uçak tekliflerinde cevabım kesinlikle hayırdı ama Demi sayesinde kabul ettim. Aman ne harika(!). Neyse onlarla uçak yolculuğu dışında sanırım bir ya da iki gün daha görüşeceğim çünkü onlar yeni şarkıları için klip çekiminin bir kısmını orada tamamlayacaklarmış. Aman bundan banane yaa o aptal kıvırcıktan banane. Dur bi dakika o uyuz niye geldi şimdi aklıma offf.
Eşofman takımı giydim saçlarımı toplayıp güneş gözlüğümü taktım. Kırmızı spor ayakkabılarımı da giyince çantamı hazırlamak için yatağıma doğru yürüdüm. Uçakta film izlemek için mini tabletimi ve müzik dinlemek için kulaklıklarımı içine koydum. Cüzdanımı ,telefonumu ve pasaportumu da kontrol ettikten sonra yastığımı ve ayımı alarak aşağıya üvey babamla korumamın yanına indim. Annemle vedalaştıktan sonra birlikte araca geçtik. Saat 6.30’da kalkacak olan uçağa yetişmek için yola koyulduk.
Saat 6.10 ve şuanda korumam Mike’ın anlattıklarını Brian ile dinliyoruz. ‘’Selena beni çok iyi dinle bu diğerleri gibi olmayacak ve saatin kaç olduğu önemli değil. Bu hayranlar için büyük fırsat ve asla kaçırmazlar. Uçağa yetişmek için tam 20 dakikamız var ve Brian o kalabalığa karışırsa geri dönmesi zor olur o yüzden burada vedalaşın ve sonrasında hiç kafanı kaldırmadan arkamda yürü çünkü magazincilerde sorularıyla seni sıkıştıracaktır ‘’ diye beni son kez uyardı. Kafamı tamam anlamında salladım ve Brian’na sarıldım. ‘’Hadi bakalım ufaklık yakında görüşürüz ‘’ deyip beni öptü. ‘’Bana ufaklık demeyi bırakmazsan oradan geri dönmeyi düşünmüyorum ‘’ dedim. Birlikte güldük ve son kez sarıldık. Her ne kadar üvey babam olsa da onu öz babamdan daha çok seviyordum.
Mike’ın işaretiyle arabanın kapısı açıldı ve dediği kadar varmış cidden. İnanılmaz bir kalabalık ve çığlık vardı. Ben geçmekte zorlanıyordum çoktan önümüzü kapatan hayranlar vardı. O sırada çocuklarda bizim yanımıza bitti. Yolun daha yarısına bile gelememiştik ama çoktan üç ya da dört dakika geçmişti. Mike diğer korumalarla gürültüden anlamadığım birkaç şey konuştuktan sonra seslice plan olduğunu düşündüğüm şeyi anlattı. ‘’Bakın böyle geçmesi çok zor o yüzden mümkün olduğunca birbirinize yaklaşın şimdi Sel seni Harry’nin önüne geçireceğim o seni tutacak bende ikinizi koruyacağım. Belki bu sayede kalabalığı daha kolay aşarız. ‘’ dedi. Cidden beni onun koruyacağı düşüncesi çıldırmıştı. Tam itiraz etmeye hazırlanmışken kendimi Çoktan Harry’nin önünde buldum. Arkadan beni tuttu. Ve bi anda kalbim çıkacak zannettim. Hayır düşündüğünüz gibi bir şey değil bu tamam mı. ‘’Bence senin ayıcıklara karşı zaafın var ‘’ dedi kulağıma. ‘’Sanane belki var bu seni ilgilendirir mi ‘’ dedim duyduğunu umarak. ‘’Etrafta dalga geçilecek bir şey varsa her zaman beni ilgilendirir ‘’ dedi. Görmediğini bilsem de cevap vermek yerine gözümü devirdim. O sırada bir kız bütün kalabalıkta sesi fark edilecek bir şekilde bağırdı ‘’Aman tanrım Selena Gomez ve Harry Styles çıkıyor. Sarılmışlar ‘’ diyerek yerinde tepinmeye başladı. Sanki diğer hayranlar daha önce fark etmemiş gibi bize doğru atağa geçtiler ve deli gibi soru sormaya başladılar. Hayranların fark etmesinden cesaret alan gazeteciler flaşları üzerimize patlatmaya başladılar sonrasında da soru yağmuruna tutulduk. ‘’ Ne kadardır birliktesiniz ? , Selena ilişkiye hazır olmadığını söylemiştin ama şuanda Harry ile çıkıyorsun bu nasıl oldu ? , Harry ne diyeceksin gerçekten çıkıyor musunuz ? , Bir açıklama yapacak mısınız ? ‘’ size bir şey söyleyeyim mi kelimenin tek anlamıyla şu an SIÇTIK ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENA
Rastgeleİnsanlar aşık olmayı ancak aşık olduğunda anlar. İkisi de ünlü ama bu onlara engel mi ? İkisi de hırçın bu onlara engel mi ? Peki ya kıvırcık oğlanla inatçı kız bunu ne zaman anlayacak ♥ ♥