Lux gideli nerdeyse bir saat olmuştu. Biz de o bir saatlik zaman diliminde Harry ile beraber evi toplamıştık. Beraber mi dedim? Pardon. Harry işinin olduğunu söyleyip çıkmıştı. Nerdeyse yarım saati geçti ama hala gelmedi beyefendi. Tamam belki şu anda neden aramadın onu salak diyorsunuzdur ama ilk günden sevgili olduk diye hemen tepesine çıkmak istemiyorum çünkü sonuçta Harry bana yapsa ben rahatsız olurum. OturduğuM yerde beklemekten sıkılınca ayağa kalkıp evin içinde yürümeye başladım. Şöminenin üstünde aile fotoğrafları ve Harry'nin küçüklük resimleri vardı. Bir tanesini elime alıp kıkırdadim. Yerine koyunca yürümeye devam ettim. Yine sıkıldığımı fark edince telefonla uğraşmaya karar verdim. Çantam üst katta Harry'nin odasındaydı.
Merdivenlerden çıkıp odaya girdim. Yerde duran çantamı elime alıp Telefonumu buldum. Milyonlarca bildirim vardı. Merak ettiğim için gezinmeye başladım. Çoktan iliskimizin shipperları olmuştu. Taglar açıp hakkımız da ne düşündüklerini yazmıslardı. Beğendiğim bir kaç tweeti favladım. Sonuçta ilişkimizi açıklama yolunda adımlar atıyoruz. Geriye kalan bildirimleri temizleyince telefona gelen mesajları gördüm. Tanrım.. Ashley, Vanessa, Taylor. Hepsi tek tek mesaj atmıştı. En iyisi önce Ashley'i aramak. YeŞile basıp kulağıma götürdüm. Çalmaya başladığında bunu nasıl diyeceğimi düşündüm. Tamam heyecan yok.
"Sonunda arkadaşını arayıp haber vermek aklına geldi değil mi " diye sitemkar sesi işittim. "Hey hey sakin. Bak çok fazla şey oldu. Aynı günde dört mevsim gibi tüm duyguları yaşadım. O karışıklıkla sizleri aramak aklıma gelmedi. Ayrıca düşündüklerinden fazlası oldu. Ufak bir iddayla kalmadı." Derin bir nefes aldım. Karşıdan gelecek cevabı bekliyordum. "Tamam bebek. Vanessa da burada. Hoparlöre veriyorum. Şimdi dökül bakalım" arkadaşlarımın bana darılmadığını anlayınca rahatlamış bir şekilde konuşmaya başladım.
"Pekala. Şu idda mevzusu yüzünden bugün Harry ile birlikte kalacaktım. Neyse sabah hazırlanırken James'in paylaştığı fotoğrafı gördüm. Bende dördüncü fotoğrafını attım. Işte Harry fotoğrafı görünce kıskanmış. Ben geldiğimde bana soğuk davranıyordu. Bende dayanamayıp sorun ne dedim. Buda bişiy demedi. Sonra kavga etmeye başladık. Bende olayı Emmy denen kıza bağladım. Sinirlendi bana sevgili değiliz sana açıklama yapmak zorunda değilim dedi. Ve bana seni seviyorum dedi" kızların vereceği tepkiyi bekledim.
Hatta biraz daha sessizlik oldu ve karşıdan gelen çığlık seslerini duydum. "Devam et " diye bağıran Vanessa'ya karşılık güldüm. Boğazımı temizleyip konuşmaya devam ettim. "Bende ona hazır olduğumu söyledim. Onu öptüm. Ve şu anda yarı sevgilizyiz" kızların kocaman kahkahaları tüm telefonda inledi. "Tanrım yarı sevgilisi de neyin nesi" Ashley'nin sorusuna öfkeli sesimle " Çünkü çıkma teklifi etmedi. Yarın süprizi olduğunu söyledi " dedim. "Pekala. Ama bizi nasıl aradın ? Harry orada değil mi ?" Önce ofladım. "Bilmiyorum işi olduğunu söyleyip çıktı ama hala gelmedi." "Tamam sıkma canını sana sürpriz yapacaktır " "Umarim" ufak bir vedalaşmanın ardından telefonu kapattım.
Biraz bekledikten sonra Taylor'u aramak için tekrar telefonu elime aldigim sırada kapının sesini duydum. Telefonun yatağın üstüne atarak odadan çıktım. Kapıdan içeri giren Harry'i gördüm. Bana gülümseyerek kollarını açtı. Bende ona karşılık olarak sarıldım. Önce kafamı üstüne öpücük kondurdu sonra da beni kendisinden biraz uzaklaştırıp "Sanırım yokluğumda baya özlenmişim ha" dedi. Bi anda gittiği gerçeği aklıma gelince hızla ondan uzaklaştım. "Beni evde yalnız bıraktın. Ayrıca tek bir açıklama dahi yapmadan gittin. Nerdeydin" baskı yapmayacağım lafını ben demiştim değil mi unutun. "Güzel soru. Ama nereye gittiğimi veya ne yaptığımı söyleyemem" bu cocuk ciddi mi diye yüzüne bir kez daha baktım. Ciddi olduğunu görünce "İyi o zaman söylemeye karar verince beni ararsın" deyip arkamı döndüm. "Sel ciddi misin ? Hayır senden sakladığım bir şey değil. Zaten öğreneceksin" "Madem öğreneceğim o zaman neden şimdi söylemiyorsun ? " "Çünkü şu an söylersem olmaz" bişiy demesine izin vermeden yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENA
Aléatoireİnsanlar aşık olmayı ancak aşık olduğunda anlar. İkisi de ünlü ama bu onlara engel mi ? İkisi de hırçın bu onlara engel mi ? Peki ya kıvırcık oğlanla inatçı kız bunu ne zaman anlayacak ♥ ♥