Çekimler için dün sabah Los Angels’a uçtum. Aslında Harry de benimle aktarmalı uçmayı teklif etti ama ben kabul etmedim. Zaten menejerim onun olan yakınlığımın medya da yeterine dikkat çektiğini söylediği için yapabilecek pek bir şeyim kalmadı.
Los Angels’da evim olmasına rağmen burada film karavanında kalıyoruz. Çünkü gece çekilmesi gereken sahneler var. Yani tüm gün sette olmalıyız. Film çekimine henüz başlamadık ama ben geldikten sonra Ashley ile aynı karavana yerleşip fotoğraf çekimlerine gittik. Amaç medayaya birkaç tane fotoğraf sızdırarak projenin var olduğunu duyurmak. O gun yerleşmemizle ve proje hakkında yapılan toplatılarla geçti. Şimdi bakıyorum da bir ay hergün en yakın arkadaşım Ashley ile olacağım tabi Vanessa da ama o aptal kıvırcığa o kadar bağlandım ki bu ayrılık bana onun değerini anlamamı sağlayacak. Dönüşte aslında hemen sevgili olmayı teklif etmeliyim. Ahaha buna daha var.
*3 HAFTA SONRA*
Film sahnelerimiz beklediğimizden uzun sürdü. Ama ilk fragman hazırlandı. Bugün resmi afişlerimiz basına verildi. Yarın da fragman yayınlanacak. Bu üç hafta da Harry ile en az iki günde bir konuştuk. Bugün de aramasını bekliyorum çünkü bugün onların boş günü. Her hafta bir gün boşlar. Bende kızlarla olan yemek molamızda onunla konuşuyorum. Haa tabi geceleri Ashley’nin ve Vanessa’nın tüm dalgalarına katlanmam gerekiyor ama inanın buna değer.
Harry’nin anlatımı
Uyanalı bir saat falan olmuştu. Biz Amerika’nın güneyine olduğumuz için aramızda iki saat farkı vardı. Şu an burada saat 11 orda 9du. Bu yüzden bir saat beklemeye karar verdim. Sonra beklerken aklıma Selena’nın son konuşmasında bugün film afişlerinin çıkacağını söylediğini hatırladım. O yüzden internete girmek için komidinin ustün de duran siyah İphone’numu elime aldım.
Google’a girip Spring Breakers yazdım. Çıkan görselleri görünce gözüm fal taşı gibi açıldı. Basına yayılan birkaç fotoğraf görmüştüm. Ama üzerinde pek durmamıştım. Şimdi görünce neredeyse tüm filmde bikinili olduğunu anladım. Tamam gerçekten güzel. Tanrım bikinili bi kıza güzel mi denir. Bildiğin seksi işte. Ama diğer erkeklerinde böyle düşündüğü düşüncesi ahh çıldırabilirim.
Selena’nın anlatımı
Son sahnelere yaklaşmıştık. Yönetmenden gelen ‘’Kestik ‘’ sesiyle birlikte mola düdüğü de çaldı. Ashley ile karavana geçip üzerimize bir şeyler giydik. Ben kot şortumu ve çizgili yüzücü atletimi giydim. Ashley de bana benzer bir takım giymişti. Ayağımdaki spor ayakkabıdan kurtulup sette dolaşırken giydiğimiz bir ugg da ayağıma geçirdim. Telefonumda arama varmı diye kontrol ettim ama yoku. Biraz bozulsamda çaktırmadım.
‘’Ne o yüzün düştü ‘’ dedi Ashley. O öyle deyince Vanessa da bana baktı. Elinde tuttuğu büyük boy patatesi ve kolayı ban uzatarak ‘’ Evet ne oldu ‘’ dedi. Birlikte elimizde yşyeceklerle karavana doğru yürürken ‘’Harry hala aramadı ‘’ dedim. ‘’Haa şimdi anlaşıldı ‘’ dedi Ashley. Vanessa karavanın kapısını açtı içeri geçmem için bana yol verdi. ‘’Hey üzülme. Onlarda Güneyde değil mi ‘’ diye sordu. ‘’Evet ‘’ dedim elimdekileri masaya bırakırken. ‘’Muhtemelen saat farkı yüzündendir asma suratını ‘’ dedi. Ashley elinde telefonu ile geldi. ‘’Hadi bi fotoğrafımızı çekip paylaş ki senin ki uyandığını anlasın ‘’ dedi. Artık seninki demelerini takmıyordum. Aksine hoşuma gidiyordu. Yemeklerimizi bitirince güzel bir resmimizi çekip instagrama attım. @Selenagomez;Spring Brekers Forever bitches yazdım. Saniyesinde bildirimler gelirken o an dikkatimi çeken sadece Harry’nin adının ekranımda yazmasıydı. Hemen telefonla koşarak dışarı çıktım. Bu gun zaten ona ne kadar bağlandığımı kızlara fark ettirdiğim için dışarda konuşmanın daha mantıklı olduğuna karar verdim.
Telefonu büyük bir hevesle açtığım da karşıdan gelen gergin ses bütün neşemi almıştı. ‘’Hey ‘’ dedi. ‘’Harry ‘’ diye endişeyle sordum. ‘’Evet ‘’ ‘’Bir sorun mu var senin kötü geliyor ‘’ ‘’Hayır. Nasılsın ‘’ ‘’Az önce mutluydum taki bu tuhaf sesini duyana kadar ‘’ diye çıkıştım bi anda. ‘’Sinirliyim. Tamam mı. Oldu mu şimdi ‘’ diye bu kez o çıkıştı. ‘’Peki neden ‘’ dedim. Bu kez daha naziktim ama hala sert. ‘’Çünkü sizin filmin afişlerini ve fotoğraflarını gördüm. Tanrı aşkına kaç sahnede üzerinde kıyafet vardı. Bir mi iki mi. Dur tahmin edeyim hiç. Ayrıca fotoğraflarınız duvar kağıdı olmuş cep telefonlarına indirilebilsin diye. Tüm oğlanlar senin bikinili resmini duvar kağıdı olarak kullanacak ve seni bir saat boyunca bikinili izleyecek. Sonrada bana neden sinirlisin diye soruyorsun ‘’ ufak bi sessizlikten sonra konuşmaya karar verdim. ‘’Harry ben üzgünüm yani bu kadar seni yıpratacağını tahmin etmemiştim. ‘’ sonra sesimi onun bana yükselttiği tona getirerek ‘’Ama bide beni düşün dünyada tüm yaşıtım ve daha fazlası olan kızlar gece seninle ilgili fanteziler kurarak uyuyor odalarına yapıştırdıkları posterlerde seni öpüyorlar. Benim ne yapmamı istersin ‘’ dedim. ‘’Üzgünüm tamam mı bir anda seni ve diğer erkekleri düşününce. Tamam özür ‘’ dedi. ‘’Bence beni biraz sakinleşince aramalısın Styles ‘’ dedim ve telefonu kapattım.
Karavana geri döndüğümde kızlar set için hazırlanıyordu. Bende üstümdekileri çıkarıp az önce Harry’nin çıldırmasına sebep olan bikinim ile kaldım. Ashley ‘’Tanrım ne oldu yine ‘’ dedi. Yanıma gelerek bana sarıldı. ‘’Film afişleri yüzünden ve filmdeki rolüm için bana patladı. Tüm erkekler beni düşünecekmiş falan filan. Bende telefonu kapattım ‘’ dedim. ‘’Ovv tanrım ağlama ama hadi bak işte seni kıskanmış buna sevin ‘’ dedi Vannessa. ‘’Biliyorum ama her kıskanışında böyle aşırı ve sinirli tepki veriyor. Beni kırdığının farkında değil. Sanki benim suçummuş gibi davranıyor ‘’ dedim. ‘’Tamam. Hadi şimdi toparlan ve çekim için yanımıza dön tamam mı. Hatasını analayacaktır. Ve seni akşama arayacaktırda.’’ Diyerek Ashley gözümdeki yaşı sildi. Kafamı salladım ve birlikte karavandan çıktık.
*AKŞAM*
Normalde ben ranzanın üstünde Ashley’de altında yatıyor. Ama bu akşam alt katta beraber yaıyoruz. Saaat biri geçti ve hala aramaması sinirimi çok bozuyor.
Biraz uyumaya çalışırken saate baktım. Ashley ile bi saate yakın sohbet etmiştik ama o uyaya kaldı. Saate tekrar baktığıma 2.05 di. Oflayarak yan döndüm. Bu sırada telefonuma mesaj geldi. Harry’den di. –Üzgünüm ama müsait olup olmadığını anlamam gerekti. Eğerki konuşmak istersen beni ara yazıyordu. Pekala konuşalım bunu istiyorum sonuçta.
Harry yazısının üstünde elimi kaydırıp onu aradım. Tek çalıştan sonra açıldı. Ben hey bile diyemeden Harry ‘’Çok çok üzgünüm tamam mı. Seni aşırı özledim. Ve seni bi anda ben bile daha görmemişken başkalarının görmüş olduğunu bilmek canımı yaktı. Lütfen beni affet ‘’ dedi. Telefona hafif kıkırdayarak ‘’Sakin ol Styles. Seni anlıyorum çünkü bende aynı şeyleri hissediyorum. Ama sorun şuki bu kadar çok sinirlenmen beni üzüyor ve bidaha sakın beni seninle yapacak olduğum telefon görüşmesinden mahrum etme ‘’ dedim. Telefona derin kahkahası dolarken bugün telefonu kapadığıma bin türlü lanet okudum. Onunla daha fazla konuşma şansım vardı.
Sabahım dördüne kadar telefonda konuştuktan sonra benim aklıma yarın çekilecek final sahnelerin,n ilk kısmı gelince kapatmak zorunda kaldım. Çünkü gözümde morluk olursa yarın çekim olmaz. Yarın çekim olmazsa bende Harry’i bir gün daha geç görürüm. Gerçi hala bir haftamız var ama olsun. O telefonu kapatınca onunla birlikte uyuduğumda ki huzuru tekrar hissederek uyudum. Ahh tabi Ashley’e ahtopot gibi sarılmamda bir artı.
Üzgünüm geç kaldı ama bu ara yeni bölüm ilhamı gelmedi. ayrıca akrabalrım tatile geldi onlarla birlikteyiz yeni bölü bu kadar geç olmayacak xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENA
Randomİnsanlar aşık olmayı ancak aşık olduğunda anlar. İkisi de ünlü ama bu onlara engel mi ? İkisi de hırçın bu onlara engel mi ? Peki ya kıvırcık oğlanla inatçı kız bunu ne zaman anlayacak ♥ ♥