Zayn ile sohbet ♥ 3. BÖLÜM

1.4K 65 7
                                    

‘’Hepsi senin suçun eğer arkadan bana sarılmasaydın bizi sevgili zannetmeyeceklerdi ‘’dedim bir anda tüm sinirimle.  Uçağın kalkışına hala vardı ki bundan kastım bir ya da iki dakika ama biz tüm uyarılara karşın ayakta kavga ediyoruz. ‘’Çok özür dilerim seni koruduğum için hatırlatta sana bir daha yardım etmeyeyim ‘’ dedi. ‘’Hah sanki senden yardım istemiştim beyinsiz marul ‘’ dedim. Ama bu kez sarışın ve kendine bir beden küçük kıyafet giymiş olan hostesin bakışlarıyla karşılaşınca yerime geçtim.

Ben Zayn ile cam kenarında oturuyordum. Özel bölümde uçtuğumuz için yalnızca altı kişilik yer vardı ve tüm koltuklar ikiliydi. Bizim arkamızda Louis ve Harry önümüzdeyse Nial ve Liam oturuyordu. Uçak kalkışa başlamadan önce pilot son uyarıları anons etti ve hosteste kemerlerimizin bağlı olup olmadığını kontrol etti ve kalkışa geçtik.

Uykumun kalan kısmını uyumuştum ama hava hala aydınlıktı. Bulutlar o kadar güzel ki insanın üstlerine çıkıp atlayası geliyor ama sonra bunun hayal olduğu aklıma gelince tabi ki üzülüyorum. Sanırım Zayn de benim gibi uykusunu uyuduktan sonra uyanacak neyse gece muhabbet edebileceğim birisi oldu. Biliyorum çok dengesizce ama yine de gündüz uyumayı severim. Bugün hiç telefonuma bakmadığım aklıma gelince çantamdan telefonumu çıkardım ve gelen mesaj kutusu ile arama listesi şok olmama neden oldu. Çoğu gazetecilerdendi o yüzden mesajları es geçtim. Armalardaysa hiç geciktirmeden menajerimi geri aradım. ‘’Sonunda Selena Marie Gomez telefonunuzu açtınız ‘’ dedi. Şey sadece bana aşırı sinirlendiği zamanlar tam adımı kullanırdı. Bu yüzden sadece konuşmasını bekledim. ‘’Harry ile basında çıkan saçmalıkları bana açıklar mısın ‘’ dedi. Bunu bekliyordum ama bu kadar çabuk konuya girmesini de ummuyordum açıkçası. ‘’Şey bilirsin basının abartması işte ‘’ dedim. Sanırım uçaktakilerinde bu konu dikkatini çekmiş olacak ki özellikle Harry’den bahsediyorum bu nokta da bana bakmaya başladılar. ‘’Pekala geri döner dönmez hemen sana bir röportaj ayarlıyorum ve sende bunu hallediyorsun tamam mı ? ‘’ dedi. ‘’Haklısın geri döndüğümde herkese Harry ile aramda bir şey olmadığını ,olmayacağını ve arkadaş dahi olmadığımızı açıklayacağım ‘’ dedim. Umarım aşırı yüksek sesle söylediğim bu ima istediğim yere en süratlisinden ulaşmıştır. Telefonumu kapatıp tekrar çantama koydum. Aslına bakarsanız Harry’nin bana sataşmasını ya da laf falan atmasını bekliyordum ama o daha çok söylediklerime üzülmüş gibiydi.

Harry’e söylediklerimden sonra bende üzülmüştüm sanırım biraz abartmıştım ve kırıcı laflar etmiştim ama oda bana öyle şeyler söylüyor. ‘’Efendim son yemek servisinden sonra ışıklarımız kapanacak ne istiyorsunuz ‘’ diye şu bizim hostes sordu. Ben cevaplamadan arkadan Harry lafa girdi. ‘’Bence ona bir şey sormayın malum kendisine iyilik geçmiyor da ‘’ dedi. Harry sabah söylediğim şeyden dolayı cevap vermedim. Sanırım bu kez hak etmiştim.

‘’Hey ,iyi misin ? ‘’ uçaktaki herkes hemen hemen uyumuştu ve sadece Zayn ile ben uyanıktık. ‘’Şey sanırım. Teşekkürler ‘’ dedim. ‘’Biraz dalgın gibisin ‘’ dedi. ‘’Evet sanırım Harry’e söylediklerimden yani menajerime onunla ilgili söylediklerimden kendimi kötü hissediyorum. Biraz fazlaydı ‘’ dedim. Sonunda içimdekini söyleyebilmek beni rahatlatmıştı. ‘’Biraz fazlaydı ama takma Harry kafasına takmaz ‘’ desede bence hiçte öyle değildi. ‘’Bir şey soracağım. Yemek yediğimiz gece ne demek istemiştin ‘’ dedim bir anda. Bunun cevabını gerçekten merak ediyordum. ‘’Ahh evet şu mesele ‘’ deyip bir kere öksürdü. Sonra da buna pişman olmuşçasına uyuyanlardan uyandırdığım kimse var mı diye etrafına bakındı. Kimsenin uyanmadığını görünce devam etti. ‘’Harry sanırım biraz kıskandı ‘’ dedi. ‘’Neyi kıskandı ki bana böyle davranıyor ‘’ dedim. ‘’Sen röportajında favori üyenin ben olduğunu söyleyince biraz bozuldu. Bu arada cidden ben miyim ‘’ diye bana yamuk gülümsemeyle sordu. ‘’Evet saçlarına ve röportajda söylemedim ama şu yamuk gülüşün çok iyi bana da öğretir misin ‘’ dedim. Evet gülüşüne hastayım. Ben cidiye almayacağını düşünürken Zayn çoktan nasıl yapıldığını anlatmaya başladı.  ‘’Bak gülmeden önce dudaklarını biraz yana çekiyorsun ‘’ aynen yaptım. ‘’Evet şimdi de dilini saklanıyormuş gibi göstererek gülümsediğinde oluyor ‘’ Telefon ekranından kendime bakınca tutamayıp kahkahayı bastım. Zayn’ de bana katılınca bir iki mırıldanma duyduk. Kimsenin uyanmadığını görünce rahat bir nefes verdik. Sonraysa bana saçlarını nasıl yaptığını anlattı. ‘’Saçlarım benim için çok önemli ve onların tek sırrı ellerim ‘’ dedi sanki ellerinde büyü varmış gibi ellerini göstererek. ‘’Ahahah bence de haklısın ama şimdi asıl meseleye dönelim lütfen bay mükemmel saç ‘’ dedim ciddice. ‘’Aahah sevdim bunu. Hah nerede kalmıştık. Biliyorsun biz de seninkine benzer bir röportaj yapmıştık bize beş veya altı tane ünlü gösterilmişti bunlardan hangisinin favorinimiz olduğu sorulmuştu ve hepimizden önce Harry seni seçmişti. O yüzden kendinden çok emindi yani senin onun onu diyeceğini düşünüyordu. Sende beni söyleyince senin onu yakışıklı bulmadığını zannetmeye başladı. O yüzdende seninle uğraşıyor laf falan atıyor ‘’ diye bana açıkladı. Aslında çok haklıydı. Ben hiç böyle düşünmemiştim. Gururu okşanmış. Aslında bende Harry demeyi düşünüyordum ama onu demekten çekindim sonrada Zayn’in bu özellikleri aklıma gelince favorim o oldu. Ve inanın neden onu söylemekten çekindiğimin cevabını bilmiyorum.

AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin