Rape at school.Again

977 20 2
                                    

Georgie'spow

Flashback

Celá ubrečená se dívám jak maminka objímá mého staršího brášku Louise.Mamka má slzy nakrajíčku, ale pouští ho.Tatínek ho nachvíli obejme a poplácá ho po rameni.Tatínek odstoupí a Louiss  pohlédne na mě.Já se rozeběhnu a skočím mu do náruče.

,,Ššššš.Gee,moje malá sestřičko, neplakej.Budeme si volat. Přijedeš za mnou do Anglie, ano?Nikdy tě neopustím.Vždyť jsi už velká holka.A velké holky nepláčou."

,,Ale vždyť je mi teprve devět."vzlyknu

Louismě pouští na zem, pohladí mě po vlasech a dá mi pusu na líčko.

,,Jsi velká princezna.Vždycky tě budu chránit. Stačí zavolat."

Vzal do rukou svůj kufr a rozešel se ven, kde na něj čekalo auto,které ho mělo odvést na letiště.

End of Flash back

Nechápu,proč se mi vybavila tahle vzpomínka.Vlastně ano, chápu.Právě teď ležím na chlapeckých záchodech.Proč? Protože mě malátínejvětší,,borci" naší školy. A co slíbil můj bratr? Že mě vždycky bude chránit.

Kopou mě do břicha, hlavy a všude, kde se dá.

,,To stačí."Ten hlas poznávám. Odporný hlaz, kterému podlehnekaždá holka.Hlas Roberta Pearse(Pírse).

,,Víš,co teď přijde, holčičko?.zeptá se svým odporným hlasem.

,,Ne.Prosím.Co jsem vám udělala?"brečím.Slzy mi tečou potvářích a vzlykám.Nevím , jestli vám to došlo, ale pro ty,kterým ne.Oni mě mlátí a znásilňují. Znásilňují od doby,co jsem nastoupila na střední.

,,Jsi jeho sestra.Měla bys to vědět.A navíc... jsi často v sexu lepší než děvky.Ty musíme platit."zasměje se.

,,Zvedněte ji."řekne klukům a ti mě vezmou za ruce a zvednou mě.Brátím se, co nejvíce můžu.

,,Nechte mě být!" zakřičím, ale v momentě,co to dořeknu mina tvář přistane něčí ruka.

,,Drž hubu !!!Ukažte dejte mi ji."řekne Robert klukům a oni mě mu,,předají".

Robert mě drží silně za paži a táhne mě do jedné z kabinek.

Hned zavře dveře.Přitlačí mě na stěnu a začne mě líbat.Já nespolupracuju a snažím se ho odstrčit.Ale má ohromnou sílu.Aby ne je to kapitán fotbalového týmu.

Jeho ruce se přemístí na můj pas a já se je snažím odstrčit.On mi ruce však chytne do své jedné ruky a dá mi je nad hlavu.Druhou rukou se posunuje víš a víš až ,,dorazí " k podprsence.Pustí mé ruce a rozepne mi podprsenku.Více se na mě namáčkne a já mohu cítit jeho erekci.Mám hrozný strach. Rozpojí naše rty a svléknemi tričko a podrsenku.Začne mi líbat prsa a mě se to vůbec nelíbí.Sundá si tričko a začne si rozepínat pásek. Po chvíli se  mu to podaří a sundá si kalhoty.Poté začne rozepínat pásek mých kalhot a stáhne je dolů.Poodstoupí a já začnu šeptat.

,,Prosím, nedělej to.Prosím.Nic jsem ti neudělala."

,,Robe,no tak, pohni taky si chceme užít."

Přijde ke mě a doslova ze mě serve kalhotky.Syknu, jelikož se mi látka zařeže do kůže.Začne si sundávat boxerky a vysadí si mě naklín.Tvrdě do mě vnikdy svým penisem a hned od začátku tvrdě přiráží. Prosím ho, aby přestal.Vzlykám na celé záchody.

On vzdychá, zatím co já vzlykám.Užívá si to.

Vpodpříšku ucítím teplo a dojde mi, že už dosáhl vrcholu.

Chytne mě  za vlasy táhne z kabimky

,,Dělej,Steeve, toč to."řekne Robert.

Hodí mě na zem. A já začnu znovu vzlykat, jelikož se bouchnu do hlavy.

Robert si ke mně klekne a roznáhne mi nohy.Nalehne na mě a začne si užívat, znovu.

Celé si to natáčeli.Jak Robert přestal, tak si užili všichni.Lucas,Martinus, Ian, Max a nakonec Steev.

Hned po té se všichni oblékli a odešli.Zazvonilo a já se rychle oblékla a odešla doufajíc, že si mě nikdo nevšimne.

Vyšla jsem  před školu, kde si všichni povídali, jsem uviděla Kristten a její partu, která se ke mně rychle blížila.Chtěla jsem je obejít, ale ony mě zastavily.

,,Kam si myslíš že jdeš, couro."

,,Daleko od tebe."prskla jsem jí do obličeje, ale hned po té my vrazila facku.

,,Takhle se ke mně chovat nebudeš"a s tím to odešla.Já jsem s uslzenýma očima odešla domů.

Georgie Tomlinson, my little sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat