School, friend and Louis

603 21 5
                                    

Ředitelce jsem předala všechny papíry a domluvila se s ní, že talentovou zkoušku budu dělat příští týden v pátek. Musím si nacvičit nějakou choreografii, ale nejprve si musím dodělat ten pokoj, jinak nebudu mít kde trénovat.

Rozloučila jsem se s ředitelkou a vydala se do Pret a Manger, kde mám domluvenou schůzku s Damianem. Mám ještě půl hodiny, takže na něj budu muset počkat. Aspoň si najdou někoho, kdo by mi vymaloval pokoj a postavil ten nábytek, protože sama bych to nezvládla a ti idioti, se kterými bydlím, by to nezvládli. Vytáhnu si tedy svůj MacBook a začnu projíždět různé stránky.

O 20 MINUT POZDĚJI

"Ahoj"pozdraví mě mile Damien

"Ahoj"oplatím mu pozdrav

"Čekáš dlouho?"

"Asi 20 minut, ale aspoň jsem si vyřídila své věci, které jsem si stejně nezařídila."

"A copak jsi zařizovala? Jestli to není tajné"

"Ne, to oprvadu není,"usměju se "sháním někoho na vymalování pokoje a postavení nábytku. Nevěděl bys o někom?"

"Vlastně věděl. Otčím od mého kamaráda má firmu na úpravu bytových prostor či cosi. Jestli chceš, mohli bychom tam teď zajít. Pokud nemáš ještě něco v plánu?"

"A víš, že vlastně nemám"zasměji se.

Po několika minutách chůze a celkem zajímavého rozhovoru, jsme dorazili na Trafalgar Square, kde mě Damian vedl do jednoho z domů. Upřímně, začala jsem být celkem nejistá. V prvním patře mi Damian otevřel dveře a nechal mě vstoupit jako první. Jaký to gentleman xddd. Vypadalo to zde, jako obyčejná pracovna. 2 stoly, hodně papírů, počítač a na konci místnosti byly ještě jedny dveře. Kam vedly, to nevím. 

"Strýčku Jeffe?" zvolal Dami.

"Damiene," ze druhé místnosti vylezl muž, tak kolem 40 s širokým úsměvem "tak rád tě vídím. A kdopak je toto děvče? Že by tvoje slečna?"

"Kdepak,"zasmál se Damien"kamarádka. Nová studentka na naší škole." takže já už jsem kamarádka? Co si budem, celkem mě to zahřálo u srdíčka.

"Georgie,"usmála jsem se mile"a studentka ještě nejsem"

"Já jsem Jeff Smith,"podal mi ruku a já ji přijala" a co pro vás můžu udělat?"

"Damian říkal, že děláte úpravu bytových prostor a takové věci."

"Řekl bych spíše bytový design."zazubil se Jeff.

"potřebovala bych vymalovat pokoj, postavit nábytek a na stěny přidělat zrcadla. Sama to nezvládnu a můj bratr a jeho kamarádi jsou celkem nemehla. A chtěla jsem se zeptat, jestli by to bylo možné."

"samozřejmě, že bylo. Pokud bys chtěla, tak bychom tam mohli vymalovat už dnes. a nábytek a všechno ostatní bychom udělali zítra." páni, nečekala jsem takovou rychlost a ochotu.

"to by bylo skvělé."

Pan Smith a Damien se domluvili, že se za hodinu sejdou v kanceláři a já jim napíšu adresu. Zajdou koupit ještě barvu a připraví štětce a válečky a za hodinu a půl přijedou k vile. Napsala jsem jim tedy adresu a vydala se do studia za svým bratrem.

Po dvacetiminutové chůzi jsem dorazila na adresu, kterou mi Louis napsal. Zazvonila jsem a čekala, jestli mi vůbec někdo otevře. Přišla nějaká gorila a začala se mě vyptávat, co tady chci.

"Jsem Georgie, Louisho (Lujiho) setra. Měla jsem za ním přijít." gorila mě naštěstí pustí dovnitř a vede mě neznámo kam. Dovede mě do místnosti, kde se kluci ládují nějakým jídlem a všichni se smějí.

"Ahoj, Georgie." pozdraví mě zvesela Niall

"Čau" odpovím prostě"Louisi, potřebuji, abys mě odvezl domů."

"A nechceš zůstat tady a zazpívat si s námi?" zeptá se s úsměvem Louis.

"ne. nechci a nezpívám. Potřebuju domů, protože mi přijde jedna firma vymalovat pokoj."

"my bychom ho vymalovali." řekne ublíženě kudrnáč.

"dobrý, chci, aby to nějak vypadalo." usměju se 

"fajn. jdeme." řekne Louis.


"Tak," začne Louis "jak bylo ve škole?"

"Dobrý"

"a už ses s někým seznámila?"

"jo"

"Gee, prosím, mluv se mnou normálně. Moc mě to všechno mrzí, chci vědět, co všechno se stalo. Mám o tebe hrozný strach. Jsi hrozně hubená a ty modřiny, co máš na tváři nejsou normální." 

"Nestaral jsi se tehdy, tak se nestarej teď"

"Omlouvám se"

dál už jsem neodpovídala a jen koukala z okýnka. Přijeli jsme před vilu a já bez rozloučení utíkala dovnitř a držela slzy. 

Nikdy se nesmí dozvědět, co se stalo.



Georgie Tomlinson, my little sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat