Když jsem se ráno probudila, tak mi stále nebylo dobře. Jelikož jsem se včera nesla sprchovat, řekla jsem si ze to udělám teď a také se zvážím.
Vyvlékla jsem se a stoupla si na váhu. 37 kilo. Ano. Zase jsem zhubla.
Vesla jsem sprchového koutu a nechala na sebe padat kapky vody.
Mohla jsem se sprchovat tak 15 minut, když mi na dveře někdo zaklepal. Vodu jsem vypla a zabalila se do ručníku.
Otevřela jsem dveře a stal tam Louis.
,,Dobře ráno, Zlatíčko. Jak už ke ti lip?"
,, Za prve mi neříkej Zlaticko. A za druhé jo. Je mi fajn. A teď jestli bys mohl odejít."
Bezeslova odešel a já byla tolik rada.
Celou cestu letadlem jsem premyslela ze bych zde mohla chodit do střední baletní školy. Šla jsem se oblect a na lísteček si napsala adresu baletní školy.Vykonala jsem ještě ranní hygienu a sešla dolu do kuchyně napít se vody. Všichni zde seděli a snídali.
,,kam jdeš ? " zeptal se kudrnáč.
,, pryč." Odpověděla jsem. ,, vrátím se večer. "
"Na oběd budeš zpátky. " řekl rodičovským tónem můj bratr.
" ani mě nehne. Hele nestaral jsi se do teď nestarej se dal ."
Šla jsem si obout mé černé Nike Air Max, oblékla si svou parku a rychle odešla.
Můj jediný cíl byl The royal school of ballet.
Když jsem dorazila na místo, rozešla jsem se ke vchodu. Jakmile jsme vesla do budovy začala jsem hledat ředitelku. Po 5 minutách jsem našla ředitelnu a zlehka zaklepala.
Chvíli jsem čekala a pak se otevřely dveře. Přede mnou se tyčinka postava ženy, která vypadla velmi přísně.
" Přejete si?"
"D-dobrý den. Jmenuji se Georgie Tomlinson a chtěla bych zde studovat. "
"Pojďte dál."
S ředitelkou jsem mluvila o mém bývalém studiu, baletu atd. Následně mi ukázala celou školu. Nakonec mě doprovodila až ke vchodu a předala mi papíry, které bych potřebovala podepsat ke studiu.
"Papíry prosím doneste co nejdříve a ještě jedna věc. Před přijetím musíte projít zkouškou. Takže by bylo dobré zopakovat si nějakou choreografii."
" dobře. Děkuji a nashledanou ."
Opustila jsem školu a vydala se domů. No domu .... do domu mého bratra ....
ČTEŠ
Georgie Tomlinson, my little sister
Ficção AdolescenteGeorgie Tomlinson, sestra slavného Louise Tomlinsona.Každý jí ho závidí, ale ona ho nenávidí.Proč? Protože když se stěhoval za ostatními kluky z kapely, tak jí slíbil, že ji nikdy neopustí.Už ji jikdy nezavolal.Zůstal jen v kontaktu s jejich rodiči...