What have I done.

194 11 1
                                    

LOUIS POW

Naštvaně usednu za volant a rozjíždím se zpět domů. Ten kluk a jeho rodina stáli ve dveřích rodinného domu, ale já jim nevěnoval žádnou pozornost. 

"Co si o sobě do háje myslíš!?" křičím na Gee. "Myslíš, že si jen tak můžeš odejít a nikomu nic neříct? Přestaň se chovat jako rozmazlený sobecký fracek a začni konečně myslet i na ostatní."

"Já jsem sobecká? Co prosím? Jak ses ty choval ke mě od doby, co jsi šel do X-factoru? Hmm? Měl by ses nejdříve zamyslet nad sebou." odpoví mi rychle. 

"Nebýt mě, sestřičko, tak jsi teď někde v děcáku. Být tebou bych byl opatrný na to, co říkáš."

"Radši spát pod mostem než být s tebou pod jednou střechou." řekne ostře Gee.

Jsem vytočený. Jak si může dovolit něco takového říct. Přestanu přemýšlet a začnu přidávat plyn. Pevnost sevřu volat až mi zbělaly klouby na rukou. V periferním vidění zahlédnu vyděšený obličej mojí sestry. Je bledá. V dlaních svírá sedačku auta. Bojí se. V ten moment začnu zpomalovat a už v normální rychlosti dojedu před dům.

Oba dva se rychle rozejdeme k domu, ve kterém se stále svítí. 

"Dej mi svůj telefon. Hned." řeknu Gee

"Zbláznil ses?" otočí se na mne s naštvaným pohledem. 

"Dej. Mi. Svůj. Telefon. Hned." zakřičím ji do obličeje. 

"Naser si." v ten moment jsem ztratil kontrolu. 

Vytrhl jsem ji batoh z ruky a vysypal jeho obsah na zem. Kluci se u nás začali shromažďovat. 

"Telefon a zbytek věcí ti vrátím až si to zasloužíš. Začni se chovat a nebudou problémy." Rozejdu se do jejího pokoje, kde vezmu notebook a iPad a vracím se zpět do obýváku. 

"Zítra půjdeme za tvým psychiatrem a domluvím se s ním na konzultaci s doktorem Shawnem. Přihlásím tě do jeho programu a domů se vrátíš, až začneš pořádně jíst a budeš zdravá."

"Chceš se mě zbavit? To sis mě ani nemusel brát do péče. Do žádného cvokhousu mě nedostaneš. To ni můžu říct už teď."

"Já se s tebou o ničem bavit nebudu. Proste tam pojedeš a konec diskuze." Křičím. 

"Louis, možná bys ji neměl nutit." šeptne tiše Niall. 

"Nepleť se do toho, Nialle."

"Možná bys ho měl poslouchat. Má víc rozumu než ty." vysměje se mi moje sestra. 

"Bacha na jazyk."

"Proč? Vadí ti, když někdo říká pravdu? Nemůžeš unést, že nejsi dokonalý? Pro fanoušky, kteří tě neznají možná jsi. Ale pro mě jsi nikdo, nula, nicka a-" v tu chvíli jsem to ztratil úplně a místností šel slyšet zvuk facky a náraz. 

Vrazil jsem moji sestře facku tak silně, že upadla na zem. 

Co jsem to udělal. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Georgie Tomlinson, my little sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat