Merhaba arkadaşlar.İnşallah iyisinizdir.Bugün bir bölüm daha yazıcam inşallah.
Multi:Şimal'in giydikleri
Keyifli okumalar ❤❤❤
Kumsal Demir'in anlatımıyla
Polis memurunun bize gösterdiği odaya girdik. İlk olarak Şimal ardından ben ve en son olarak da Ada girdi odaya. Ada da girince kapıyı kapattım.Ada birden
"Senin burda ne işin var yaa!?!?" Diye adeta gözlerinden alev çıkarmak istercesine baktı.
Ada bu adamı nerden tanıyor olabilirki hayırdır inşAllah?
Karşımızdaki adam da oldukça şaşırmış gibiydi. Anlaşılan o da Adayı görmeyi beklemiyordu.
Kaşlarını çatarak" Asıl senin burda ne işin var? Yoksa yine bir suç mu işledin?" Diye sordu alayla.
Ha? Suç mu? Üstelik yine!! Ah bakalım neler dönüyor burda? Ben kendimle cebelleşirken Şimal benim düşüncemi dile getirerek
"Siz birbirinizi tanıyor musunuz? Ya da nerden tanıyorsunuz?" Dedi şaşkınlıkla.Ada " Malesef evet. Kızlar bu size bahsettiğim kafemi yağmalayan adam!!" Dedi parmağıyla da adamı gösterek.
Ne yani? Koskoca polis amiri neden bir kafeyi yağmalasın ki ? Gerçi adam onu kurtarmıştı ama Ada hala kabullenmek bilmiyordu ya orası ayrı.
Amir Adanın öyle söylemesine sinirlenerek " Bana bak kızım!! Bunu söylemek için mi geldin?!?" Dedi ve şu an da ayağa kalkmış durumdaydı.
Allah seni napmasın Ada bula bula çatacak polis amirini mi buldun? Eee bela geliyorum demez gelir.Oooff of!!
Sonunda ben de dayanamayarak
" Siz nasıl birisiniz ya?! Karşınızda bir kadının durduğunu unutmadan konuşun lütfen!! " dedim.
Vay be nasıl konuştum ben öyle ! Alkış bana!
Karşımızdaki amir ise sinirle gülerek
"Bakın arkadaşınız size ne anlattı bilmiyorum ama ben ona yardım ettiğim halde teşekkür edeceğine birde bağırıp çağırdı hanfendi!!"
Ada tam kendini savunmaya geçecekken kapıyı işaret ederek "Şimdi burdan gidin lütfen!!"
Dedi üçümüze bakarak.Napıcağımı bilemeyerek Şimale baktığımda ise Şimal sanki bu adama ne yapacağını düşünüyor gibiydi.
Hadi bakalım Allah sonumuzu hayır etsin. Amiiinn"Bana bak komiser bozuntusu sen bu kızı sahipsiz mi sandın lan?!"Dedi eliyle Adayı göstererek.
Sahipsiz ne be!!Hıh!! Şimalde sinirlendiğine göre sonumuz pek hayırlı olmayacak gibi çünkü şimal konuşmaya başladımı susmak bilmez bir türlü.
Amir- bu arada hala adını bilmiyorum-
"Birincisi ben komiser değil amirim ikincisi ise benimle düzgün konuşun istesem şu anda sizi nezarethaneye atabilirim" demesiyle üçümüz birden Şimalin deyimiyle komiser bozuntusuna saldırdık. Haksız sayılmayız sonuçta. Adam bizi bildiğin tehdit ediyor yahu nasıl saldırmayalım!! Ama mübarek shrek gibi güçlü olduğundan pek saldıramamıştık ya orası ayrı .
Gerçi shrek güçlü müydü ki?
Ay ne saçmalıyorum ben diyerek karşımdaki yeşil olmayan shreye odaklandım.
İçeriye başka polislerin girmesiyle bizi ayırıp üçümüzüde dışarı attılar.
Yuh ama ya!!
Bunlar polis olmuşlar ama insan olamamışlar diye içimden söylenirken neyse attıkları yer nezarethane olmasın demeyi de ihmal etmedim.Ada ve Şimal ise sesli bir şekilde dile getiriyorlardı.Sonunda hepimiz susarak arabaya binip eve gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girift #wattys2019( ASKIDA)
Chick-LitKafamın içinde binlerce düşünce ordan oraya savruluyordu. O kimdi? Kim olacak polis işte diye düşündüm ama sebebini anlamadığım bir şekilde beni huzursuz eden bir şey vardı. Bir şey..... adını koyamadığım. Tam da mutlu olacağım artık ben de dediğim...