32.

805 72 29
                                    

Otevřel jsem svůj dárek. Musel jsem se začít smát.
Tohle bych nečekal...
Vytáhl jsem kočičí ouška a plug s huňatým kočičím ocasem.
,,To jsi vzal sakra kde?" zeptal jsem se a stále jsem se smál. Nikdy by mě nenapadlo, že jednou tohle dostanu na Vánoce. Na svátky klidu a míru...
,,No víš... Když má kočku Anna, proč bych ji nemohl mít i já?" prohodil a políbil mě.
,,Teď je řada na tobě," řekl jsem a kývnul k dárku.
Otevřel tedy svůj dárek a vytáhl knihu Stephana Kinga. Všiml jsem si, že si ho celkem oblíbil. Pár knih jsem už totiž měl a Levi je všechny během dvou týdnů přečetl.
Tak jsem mu koupil Noční směnu.

Než stihl něco říct, pohled mu spadl k věcem schovaným pod onou knihou. Sada lubrikantů udělá radost každému...no ne?
,,Druhá část až zítra," prohodil jsem a mrknul jedním okem.
Podíval se na mě zaraženě, ale pak se na mě vrhnul.
,,A co kdybychom zůstali ještě vzhůru do půlnoci. Pak už se to bude počítat jako další den," zašeptal mi do rtů.
Vlastně... Proč ne? Když už jspu ty Vánoce... Ale zítra se z toho nevykroutí ani jeden.
,,Pokud bude Anna už spát," prohodil jsem zamyšleně.
Do půlnoci zbývalo jen něco okolo hodiny a půl.
,,A co pánev? Na Erwina zabrala..."
,,Levi..."
,,No jo... Promiň."

Vydali jsme se nahoru zkontrolovat Annu.
Když jsem otevřel dveře, Anna seděla na zemi a hrála si s kotětem.
,,Tak ona ještě nes-"
,,Tak jo prcku. Do postele, už je dost hodin," vynořil se Levi a poručil jí.
Tiše jsem se zasmál.
,,Ale proč?!" zaskučela a otráveně se zvedla ze země.
,,Protože máme s Erenem ještě dost práce."
Jo, jasně...
,,Zase se budete pusinkovat..."
,,Jo. A nejen to, takže dobrou," zhasnul světlo a zavřel dveře. To bylo rychlé. Zanechali jsem tam Annu s kotětem ležícím vedle ní.
Levi je pako... Doufám, že zítra nebudu poslouchat:,,A co jste teda ještě dělali?"
Anna je teď v tomhle věku snad nejvyzvídavější. Ale co... Já takový taky byl...
Seběhl jsem dolů do obýváku a začal se naplno smát.

Seděli jsme u pohádky. Levi si četl a já uklízel obaly po dárcích.
,,Erene?" vyrušil mě Levi z úklidu.
,,Hmm?"
,,Uděláš mi radost už teď?" zeptal se.
,,Levi máme ještě půl hodiny..."
,,Takhle jsem to nemyslel. Daš si ty uši a ten ocas? Prosím...
Klidně ti pomůžu."
Tiše jsem se zasmál, vzal jsem věci a odešel s Levim za zády do koupelny.
,,Pořád nevím, kde si to vzal..."
,,Erene... I tady existují sexshopy," prohodil.
Pravda...

,,Vysvleč se," poručil a já tak udělal. Začíná se mi to celkem líbit.
,,Na čtyři," rozkázal znovu a já jeho příkaz splnil.
Ani jsem si nevšiml, že sebou vzal i jeden ten lubrikant.
Po pozadí se mi rozlil přijemný chlad a za chvíli jsem cítil Leviho prsty, jak tekutinu roztírají.
,,Uvolni se..." zašeptal mi do ouška. Postupně do mě zasouval koncovku plugu.
Z mých úst se linuly vzdechy, a když plug celý zasunul do mých útrob, tiše jsem zasténal.

Pak mi nasadil i uši a udělal tak ze mě neko, kterého za chvíli ojede.
,,Takhle si ňuňatej Erene. Asi tak už zůstaneš," prohodil a pokusil se mě zvednout ze země.
Jenže když jsem se zvedl, plug ve mně se dotkl mého citlivého místečka, já celkem hlasitě zasténal a sesypal se Levimu do ruk. To mu nedaruju...
,,A-asi mě... Budeš muset... Odnést..." zavzdychal jsem mu do hrudi.
Levi se jen zasmál a vzal mě do náruče.
,,Jsi celkem vyřízený, a to jsme ani nezačali," zasmál se znovu a položil mě na pohovku.
Ještě deset minut...

Lehl jsem si mu na klín a koukal na televizi. Na jeho přání jsem se pokusil chovat se opravdu jako kočka.
Spát se mi nechtělo a Levimu očividně taky ne...
,,Jdu zkontrolovat Annu," řekl a zvedl se z pohovky, čímž mě ze sebe shodil.
Slyšel jsem, jak vybíhá schody nahoru. Pak kroky, jak kráčí po druhém patře.
Chvíli jsem čekal.
Pak seběhl dolů, oznámil, že Anna už tvrdě spí a vrhnul se na mě. Nedočkavý... Hodně nedočkavý... Awww...

,,Ale uvědomuješ si, že zítra si to dáme znovu..." řekl jsem.
,,Jojo," odpověděl a přisál se mi na rty. Já ho ale od sebe na chvíli odtrhnul.
,,L-Levi..."
,,Jo já vím... Zítra zasouváš ty..." a znovu mě políbil.
Tentokrát už jsem ho nechal, aby si dělal co chce.

Takže všem je jasné, co bude obsahovat další kapitola😂😂

Never stop Dreaming (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat