,,Nelekni se," prohodil a vytáhnul ze mě plug.
,,Umm..." zamrčel jsem. Odhodil plug a mě si otočil na záda.
Hleděl jsem mu celý rudý do očí. Tep jsem měl zrychlený, jako běžce na Olympijských hrách.
,,Copak Erene... Bojíš se?" zašeptal mi do ouška a já se zachvěl.
,,Vždyť to není tvoje poprvé..."
,,Levi je to poprvé za třičtvrtě roku..." vzdychl jsem.
Zaraženě se na mě podíval. Opravdu... Celých 9 měsíců (+/-) jsem musel držet celibát... Stejně jako on. Jen on byl zaneprázdněn prací, zatím co já se musel uspokojovat rukou.,,Tak to napravíme," rozhodl. Byl jsem úplně nahý, zatím co Levi byl zcela oblečen. To se mi nelíbilo.
Levi mi značkoval krk a já mu sundával košili.
Odhaloval jsem před sebou nádhernou hruď, kterou jsem okamžitě obdaroval polibky.
Rukama jsem zkoumal tělo nad sebou. Každý milimetr jeho kůže jsem nechal projíždět pod svými prsty.
Tak krásný...
Konečky prstů jsem narazil na lem kalhot, které jsem začal okamžitě rozepínat.
Po chvíli skončily na zemi, stejně jako Leviho košile.,,Erene..." vzdychl mi do rtů. Leviho boxerky opustily náš rajón.
Skláněl se nademnou...
Úplně nahý...
Krásný...
A jenom můj...
Naše rty se spojily ve vášnivém polibku a bojovaly o nadvládu.
Nakonec jsem se vzdal úplně a nechal jazyk mého Heichou plenit má ústa.Byl jsem připravený... Plug nám to usnadnil.
Najednou jsem ucítil Leviho dlaň na svém údu.
Pomalu pohyboval svou rukou a já upadal to temnoty.
Rty si tvořil vlhkou cestičku k mému rozkroku a nakonec jeho ruku nahradila jeho ústa.
Slastně jsem zavřel oči a propínal se v zádech.
,,Hnn...Le-Levi~" zasténal jsem tiše, přestože jsem věděl, že moc dlouho už sticha nevydržím.Kouřil mi pomalu... Velmi pomalu...
Vychutnával si mě a moc dobře věděl, jak mě to trápí.
Steny se nesly obývákem a já doufal, že se nevzbudí Anna.
,,Chci tě slyšet prosit, lásko..." promluvil milimetr od mého přirození a horkým dechem z jeho plic mi způsobil příjemnou husí kůži.
Najednou se zvednul z pohovky a mě vzal do náruče.
Nechápal jsem, co dělá. Daroval jsem mu zmatený pohled a on se jen usmál.Nešel semnou nahoru do pokoje, nýbrž dolů do sklepa.
Nechápal jsem ho ještě víc.
To mě chce slyšet prosit o život? O jídlo? Pití? Svobodu? Co to kurva dělá?
Místo toho, aby zamířil k trezoru, zamířil na druhou stranu sklepa.
,,Stačilo jen přesunout matraci k tomu nefunkčnímu topení, jelikož jsem věděl, že k tomu v nejbližší době dojde..." prohodil a mně se naskytl pohled na matraci ležící u starého topení.
,,Co tady chceš-" nestihl jsem doříct, jelikož jsem skončil na oné matraci.
,,Je opraná... Takže v klidu," uklidnil mě a přešel ke stolku s nářadím.
Hleděl jsem, co to dělá...
Vytáhl provaz a s tím přešel ke mně.Nijak jsem se nebránil, právě naopak. Úplně jsem se mu poddal.
Ruce mi upevnil k topení a já s nimi opravdu nemohl hnout.
Byl jsem nedočkavý. Už jsem ho chtěl cítit v sobě. Už jsem ho extrémně chtěl.
,,Byl jsi na hodně velkých nákupech, co?" zeptal jsem se, ale odpověď jsem nečekal.Začal jsem se svíjet v příjemné extázi. Levi byl stále mezi mýma roztáhlýma nohama.
Znovu...
Znovu...
Projížděla mnou vlna horka.
Znovu...
Znovu...
Věnoval se mé naběhlé erekci. Pomalu... Moc pomalu... Hodně pomalu...
,,Le-vi~"
Dlouho to už nevydržím. Něco musí udělat, jinak se tady zblázním...
,,P-prosím..." zasténal jsem. Levi se jen usmál a své rty oddělil od mé erekce.
,,A o co prosíš?" zeptal se ironicky.Celý zadýchaný jsem mu hleděl do tváře a pod vlivem té rozkoše mu zasténal do tváře:,,Udělej mě!"
Už na nic nečekal.
Zasunul do mě svého velkého kamaráda.
Okamžitě narazil na ono místečko.
Stačilo už jen, aby párkrát přirazil.
,,Ahh... L-Levi... Já... Hmm...Ahh!~" vyvrcholil jsem.
Jenže Levi teprve začal.
Pomalu se ve mně pohyboval a nanovo mě vzrušil.
,,Levi prosím..." zasténal jsem. Začal do mě opravdu tvrdě přirážet.
Přišel jsem si jako v pekle... V pekle, kde rozkoš není zakázaná... Dopřávat si pravidelné dávky vzrušení, sexu, rozkoše a neutuchající touhy je povinné.Cítil jsem další vlnu horka. Přicházel další úžasný orgasmus, který rád uvítám.
Přibližoval se s každým novým Leviho přírazem.
Vnímal jsem tepající úd uvnitř sebe. Každé Leviho slastné zasténání...
Každý polibek, který mi daroval...
Každý záchvěv jeho nádherného těla...
,,Ježiši Kriste..." zasténal.
,,Pane Bože! Erene... Bože!"Oba jsme se blížili k tomu sladkému vrcholu. Oba jsme dováděli toho druhého k šílenství...
,,Ohh...C'mon!" zasténal jsem opravdu hlasitě.
,,Pojď lásko! Spolu!" rozkázal tak neodolatelně...
Tak slastně...
Tak tvrdě a zároveň tak něžně..
Jeho hlas mě přímo vybízel k dosažení toho okamžiku a ukazoval mi, že i on sám už brzy dosáhne cíle.
,,Pane Bože!" vykřikl jsem a zároveň s Levim vyvrcholil.
Levi se svalil vedle mě. Oba jsme byli naprosto zmoženi tím rozkošným orgasmem.
,,Těším se... Na zítřek..." prohodil a odvázal mi ruce.Chvíli jsme tam ještě tak leželi a pak jsme se rozhodli si jít už lehnout do postele.
Levi mě tam musel odnést, jelikož já se nemohl postavit. No jo... Ten se zítra ale taky nepostaví.
,,Dobrou noc," dostal jsem pusu na líčko, Levi si mě přitáhnul k sobě a zabořil mi hlavu do zad.
,,Dobrou..." vydechl jsem a po chvíli usnul.
Nejlepší Vánoce, které jsem kdy měl.
ČTEŠ
Never stop Dreaming (Ereri/Riren)
FanfictionCelé noci přemýšlím jen nad jedinou osobou. Tak moc ho chci mít u sebe. Tak moc ho chci v objetí. Ale... Stál by o mě vůbec? Byl bych pro něj jen další ze spratků... Ale ten nejdůležitější problém je, že NEEXISTUJE!