Çık Dışarı-1

2.2K 121 50
                                    

Bilinmeyen Numara: Dünyanın, odanın küçük penceresinden dışarıyı izlerken gördüğün çirkin sokaktan ibaret olmadığını biliyor musun?

Uzun zaman sonra ilk kez bildirim sesini duyduğum telefonumu, meraklı ancak bir o kadar da gergin bir şekilde alıp ekran kilidini açınca, bilinmeyen bir numaradan gelen bu mesajı buldum. Telefon numaramı bilen insan sayısı, bir elin parmağını geçmediği için mesajın yanlışlıkla bana geldiğini düşünüp ekran kilidini tekrar kapattım.

Vakit gecenin biriydi ve bu saatte uyumama zahmeti gösterip bana bir şeyler yazacak hiçbir insan tanımıyordum.

Yaşadığım gerginlik ve merak tamamen boşunaydı.

Telefonu koltuğun üzerine bırakıp bir bardak su içmek için mutfağa gittim. Buzdolabından yeni çıkarılmış buz gibi suyu başıma dikip kana kana su içerken salondan cılız bir bildirim sesi daha işittim.

Bir gecede üst üste iki bildirim sesi, ölü yaşamım için oldukça yeni bir şeydi ve bu yeni bildirim sesinin kaynağını merak etmeden duramamıştım. Elimdeki bardağı tezgaha bırakıp usulca salona geri döndüm. Az evvel koltuğun üzerine bıraktığım telefonumu yeniden elime alıp ekran kilidini açtım.

Yine aynı numaradan gelen, ikinci bir mesajdı. Henüz mesajı açmamış olsam da, beni alakadar etmediği kanısına çoktan varmıştım.

Bilinmeyen Numara: Sorumu yanıtlamayacak mısın, Sonay?

Mesajım sonunda ismimi gördüğümde, birden garip bir ürperti kollarımı okşadı. Hiç iyi şeyler hissetmiyordum. Telefon ile görüştüğüm yalnızca üç insan vardı yeryüzünde. Annem, babam ve yalnızca ailesiyle tartışıp evi terk ettiği zamanlarda evimde kalmak için benimle iletişime geçen lise arkadaşım Serpil.

Baş parmağım cevapla tuşuna gitti.

Sonay: Serpil?

Saniyeler içinde yanıt geldi.

Bilinmeyen Numara: Hayır, ismim Serpil değil.

Sonay: Siz kimsiniz?

Bilinmeyen Numara: Söylesem tanıyacak mısın?

Sonay: İsminizi söylemeden bunu öğrenemeyiz.

Bilinmeyen Numara: Sonay, yeryüzünde kaç insan tanıyorsun ki?

Sonay: Birçok insan tanıyorum, ancak sorumu yanıtlamadınız.

Bilinmeyen Numara: Sen de benim sorumu yanıtlamadın.

Sonay: Çünkü sizi tanımıyorum.

Bilinmeyen Numara: Beni tanımanı her şeyden çok isterdim aslında.

Sonay: Bu demek oluyor ki sizi tanımıyorum. O halde size cevap vermem için bir sebep kalmadı. Sizi engelliyorum.

Mesajı gönderdikten sonra numarayı engellemeyi deniyordum, ancak saniyeler sonra bir mesaj daha geldi.

Bilinmeyen Numara: Dur! Kim olduğumu merak etmiyor musun?

Sonay: Evet dersem kim olduğunuzu söyleyecek misiniz?

Bilinmeyen Numara: Hayır.

Sonay: İyi günler.

*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*

*Bu bir texting ve kısa hikayeler kategorisine dahil. Bu yüzden bölümler dahil hikayenin kendisi de oldukça kısa olacak. Texting ilk kez deniyorum ve şimdiden benim işim olmadığı kanısına vardım. Yine de başladım ve bitirmem gerekiyor. İyi okumalar!*

ÇIK DIŞARI [TEXTING] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin