Çık Dışarı-2

1.4K 112 35
                                    

Bir gece evvel, tanımadığım numarayı engellemiştim. Fakat şimdi bir bildirim sesi daha duyuyordu kulaklarım. Vakit yine geceydi ve bu saatlerde tedirginliğim iki katına çıkıyordu. Telefonu alıp mesajı açtım.

Bilinmeyen Numara: Tekrar merhaba.

Sonay: Bak, kimsin bilmiyorum ama hiç komik değil. Beni rahatsız etmeyi bırak.

Bilinmeyen Numara: Sonay, senin yüzünden gidip yeni bir hat almak zorunda kaldım. Bence en azından konuşmak için birkaç dakika borçlusun bana.

Sonay: Ben sana hat mı al dedim? Kimseye hiçbir şey borçlu değilim. Engelliyorum.

Bilinmeyen Numara: Dur, lütfen! Sadece konuşmama izin ver.

Sonay: Bunu neden yapayım?

Bilinmeyen Numara: Çünkü konuşmama izin verirsen, kötü bir niyetim olmadığını anlarsın.

Sonay: Peki kim olduğunu da öğrenir miyim?

Bilinmeyen Numara: Bunun için çok erken.

Sonay: Tanıdığım biri misin?

Bilinmeyen Numara: Alınma ama pek fazla tanıdığın olduğunu düşünmüyorum.

Sonay: Bunu nereden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara: Popon o koltuktan kalkıp dışarı çıkmadığı sürece birileri ile tanışman çok zor.

Sonay: Sen sapık mısın? Benimle ilgili bu şeyleri nereden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara: Galiba seni ürküttüm.

Sonay: Sadece sorumu yanıtla.

Bilinmeyen Numara: Sadece... Seni uzun zamandır dışarıda görmedim. Evinde olduğunu tahmin etmek zor değil.

Sonay: Yani beni daha önce gördün...

Bilinmeyen Numara: Evet.

Sonay: Kaç kez ve nerede?

Bilinmeyen Numara: Bugün için bu kadar bilgi yeter. Şimdi biraz da senden bahsedelim.

Bilinmeyen Numara: Söylesene Sonay, insanlardan neden kaçıyorsun?

ÇIK DIŞARI [TEXTING] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin