Merhaba, 267384959500605 asırlık aradan sonra yeni bölüm yazdım. Okuyan kalmış mı onu merak ettim agshhshshs
*
Onu son engelleyişimin ardından bir hafta geçmişti ve bilinmeyen numara bir daha mesaj atmamıştı.Bir haftadır yersiz tedirginlikler hissetmiyordum. Beni rahatsız etmemesini söylemiştim ve o da dediğimi yapıyor olmalıydı.
Peki, neden hâlâ memnun değildim? Kendimle yüzleşmeye çekiniyordum, ancak bir yanımın deli gibi mesaj beklediğini biliyordum.
Neden?
Acınası hayatımda, basit bir mesaj ile biraz olsun heyecan hissedebildiğim için miydi?
Kullandığım operatör bile en fazla ayda bir kez mesaj gönderiyordu. Birkaç haftada bir konuştuğum annem, yalnızca özel günlerde aradığım babam ve iş yerinde haftada en fazla üç dört kelime konuştuğum insanlar dışında hiçbir canlıyla etkileşime girmiyordum. Bir salyangozun hayatının bile benim hayatımdan daha hareketli olduğundan emindim.
Ancak şimdi, yeni bir insan benimle iletişim kurma derdine girmişti ve ben onu kendimden uzaklaştırmıştım.
Haklı olabilir miydi?
Bu zamana dek hep insanların benden uzaklaştığını, beni sevmediklerini düşünmüştüm. Belki de bilinçsizce ben onları kendimden uzaklaştırıyordum. Üstelik benden kaçtıklarını düşünüp suçu da onlara atıyordum.
Bilmiyordum, belki de gerçekten benden kaçıyorlardı ve kim olduğu belirsiz bir insanın beni bu konuda insanları yanlış anladığımı düşündürüp dış dünyaya olan tutumumu değiştirmesini istemiyordum.
Anonim bir insan olmadan geçirdiğim bir haftanın sonunda, işten eve döndüğümde yeniden telefonumun sesini işittim. Telefon salondaydı, bense mutfaktaydım. Bildirim sesini duyduğum an kendimi salona neredeyse koşuyorcasına giderken bulduğumda, kendimden utandığımı düşünmüştüm. Bu çok zavallıcaydı.
Kendime acımaya ara verip telefonumu aldım.
Bilinmeyen Numara: Yeni bir hat almama konusunda kararlıydım. En son yazışmamızın ardından sana bir daha yazmamaya söz vermiştim kendime.
Sonay: Peki, fikrini değiştiren nedir?
Bilinmeyen Numara: Bugün bir başka güzel oluşun...
Sonay: Benimle kafa mı buluyorsun?
Bilinmeyen Numara: Hep güzeldin Sonay, yine de seninle konuşmamak için direndim. Ama bugün... Sahiden bir başka güzeldin.
Sonay: Sana inanmıyorum. Kimsin bilmiyorum ama benimle dalga geçtiğin çok belli!
Bilinmeyen Numara: Seni anlamaya çalışıyorum Sonay. Bu güvensizliğine bir açıklama bulmaya çalışıyorum. Hayatında güvenebileceğin birileri yok, belki de bu yüzden. Ama lütfen, şunu anla artık... İnsanlık, ellerinde telefonlarla seni işletmeyi beklemiyor.
Sonay: Tüm insanlığın, ellerinde telefonlarla beni işletmeyi beklemesi fikri, birinin benimle konuşmak için çabalaması ve üstelik bana iltifat etmesi fikrinden daha gerçekçi.
Bilinmeyen Numara: Galiba senin sorunun bu.
Sonay: Neymiş sorunum?
Bilinmeyen Numara: Sen kendini sevmiyorsun. Kendini sevmediğin için herkesin senden nefret ettiğini düşünüyorsun. Ve bilmelisin ki, çok ama çok yanılıyorsun Sonay.
Sonay: Benimle ilgili çözümlemelerin bittiyse gidip duş alacağım.
Bilinmeyen Numara: Birincisi, evet şimdilik bitti. İkincisi, beni hâlâ engellemediğin için çok şaşkınım. Üçüncüsü, bana yapacağın bir şey ile ilgili bilgi verdiğin için daha çok şaşkınım. Aramız gittikçe düzeliyor sanki, ne dersin?
Sonay: Birincisi, seni engellemeyeceğim. İkincisi, kendini bana tanımadığın sürece aramızın iyi olacağını sanmıyorum.
Bilinmeyen Numara: Beni bugün çok şaşırtıyorsun Sonay... Sana yazmaya devam edebileyim de, aramız çok iyi olmasa da olur. Zaten zamanla onun da olacağını hissediyorum.
Sonay: Bunu neden yokuşa sürdüğünü de anlamış değilim zaten, aslında kim olduğunu bilsem belki de çok iyi anlaşacağız. Bunun olması bu kadar kolayken neden zorlaştırıyorsun?
Bilinmeyen Numara: Kaygılarım var.
Sonay: Ne gibi kaygılar?
Bilinmeyen Numara: Karşına çıktığımda beni sevmeyeceğin gibi kaygılar...
Sonay: Şu an sevdiğimi nereden çıkardın?
Bilinmeyen Numara: Şu an değil... Ama olacak. Biliyorum, iyi anlaşacağız.
Sonay: Anlamıyorum, seni gördüğüm zaman neden iyi anlaşamayalım ki?
Bilinmeyen Numara: Mesele o değil. Karşına çıktığımda, benden etkilenmediğin an her şey bitecek. Ama en azından iyi anlaştığın bir insan olabilirsem, bir şekilde yanında yer edineceğim. Olmak istediğim konumda olmasam bile...
Sonay: Senden etkilenmemi mi istiyorsun?
Bilinmeyen Numara: En az senden etkilendiğim kadar hem de...
Sonay: Düşündüğün kişi olduğumdan şüpheliyim. Numarayı doğru bulduğundan emin misin?
Bilinmeyen Numara: Omuzlarına kadar kıvırcık siyah saçları ve dudağının altında minik bir beni olan, hayran olduğum o kadın sen değilsen hemen mesaj atmayı kesebilirim.
Sonay: Belki başka kıvırcık saçlı, benli bir kadındır?
Bilinmeyen Numara: Birilerinin seni sevebileceğini kabullenmelisin.
Sonay: Bana, beni nerede gördüğünü söyler misin?
Bilinmeyen Numara: Bunu söylersem, her şey biter. Henüz vakti var, bir gün karşına çıkacağım.
Sonay: İyi günler, kim olduğunu bilmediğim kişi.
Bilinmeyen Numara: Ne? Beni engellemeyeceksin, değil mi?
Sonay: Engellemeyeceğimi söyledim. Ama daha fazla konuşmak istemiyorum sanırım.
Bilinmeyen Numara: Sana, seninle ilgili yüzleşmekten kaçtığın şeyler söyledim. Biliyorum, zihnini bunlar meşgul edecek.
Sonay: İyi günler, tekrar.
Bilinmeyen Numara: İyi günler, Sonay. Yarın yine yazacağım, kendine iyi davran. Seni seviyorum.