Merhaba! Bir sonraki bölüm final bölümü olacak. İyi okumalar! Sevgiler ❣️
Eser: Beni görmedin.
Sonay: Evet.
Eser: Neye benzediğimi bilmiyorsun.
Sonay: Evet.
Eser: Çorbanı içiyor musun sen?
Sonay: Evet!
Eser: Bunun senin için bir önemi yok mu?
Sonay: Çorbanın mı?
Eser: Şaka, değil mi?
Sonay: Haha evet! Bak, neye benzediğin, nasıl bir görünüşe sahip olduğun önemsiz.
Eser: Ya çirkin biriysem?
Sonay: Neye göre, kime göre?
Eser: Toplumun güzellik standartlarına göre mesela...
Sonay: Bak, sen benim tanıdığım en güzel insansın. Toplumun güzellik standartları ne der umrumda değil.
Eser: Sırf sana çorba gönderdim diye mi?
Sonay: Hayır! Mesele benim için bir şeyler yapmış olman değil. Benim için bir şeyler yapmayı düşünecek kadar iyi biri olman.
Eser: Seni seviyor olmam da bir etken tabii ama teşekkür ederim.
Eser: Hakkımda böyle düşünüyor olman içini rahatlattı. Karşına çıkmak istiyorum ama hep bir tereddüt yaşıyordum. Ama şimdi, daha hazır hissediyorum.
Sonay: Sahi mi? O halde ne zaman görüşeceğiz?
Eser: Sen iyileşir iyileşmez. Ne kadar çabuk iyileşirsen o kadar çabuk görüşeceğiz.
Sonay: O halde ben ilaçlarımı içmeye gidiyorum!
Eser: Hahahaha! Bu kadar heyecanlı olman beni de heyecanlandırıyor. Umarım karşına çıktığımda her şey hayal ettiğim gibi olur.
Sonay: Beni konuşturma, gidip ıhlamur çayı yapmam lazım. Yarına turp gibi olacağım, görürsün.
Eser: Tembel biri olduğunu sanıyordum?
Sonay: Vücudumu çalışkan moduna aldım bir süreliğine.
Eser: Burnundaki peçeteler hâlâ duruyor mu?
Sonay: Olamaz, bir tanesi düşmüş!
Eser: Kesin yatağında düşürdün.
Sonay: Yanlış! Mutfakta düşürmüşüm.
Eser: Hay aksi...
Sonay: Yarına iyileşeceğime söz verirsem yarın görüşür müyüz?
Eser: Sana sabah yazarım. Çok kaytardım, artık işime dönmem lazım.
Sonay: Bekliyor olacağım. İyi çalışmalar...
Eser: Teşekkür ederim. Sen de dinlen biraz, kendine dikkat et. Zaten biliyorsun ama yine de söylemek istiyorum, seni seviyorum Sonay.