bölüm 14

864 54 1
                                    

Bölüm Parçası:

linkin park-castle of glass

-2 gündür okula uğramaman yetmezmiş gibi çağrılarımada geri dönüş yapmıyorsun!Berbat bir arkadaş olduğunu söylemiş miydim?!

Evett.20. kez.Jessie’nin kulak tırmalayan sesi kalabalık olan yemekhanede pek göze batmasada beni rahatsız etmeye yetiyordu.Acıkmıştım ve metabolizmam Jaden etkeni yüzünden sekteye uğradığı için neredeyse hiç bir şey girmemişti mideme.Jadenla yaptığımız konuşmayı hatırladım.Bu yüzümde ateş etkisi yaratırken hamburgerimden koca bir ısırık alıp onu düşünmekten kendimi men ettim.

Ama Jessie’nin öfkeli bakışlarından kendimi soyutlayamıyordum.Tırnaklarını masaya rahatsız edici bir şekilde vurmaya başlayınca cevap verdim.

-Aptal üvey kardeş yüzünden ev hapsi cezası aldım.

Jaden’dan bahsetmeyi düşünmüyordum.Ardından gelecek yüzlerce sorunun cevaplarını ben bile bilmezken Jessie’ye bundan söz etmek apaçık saflık olurdu.Hele bu küçük mütevazi kasabamızın, insan bedenleri toplayan yüzlerce yaratık tarafından kuşatılmış olduğu gerçeğini söyleyip onun aklını kaçırmasına yardımcı olamazdım.

-Formunu kaybediyorsun Tilda !kafasını onaylamaz bir şekilde sallandırdı Jessie.

Meg’in yaptıklarına karşılık ona oynadığım küçük oyunlardan bahsettiğini anlamıştım.Kendince eski intikamvari kişiliğimin nereye kaybolduğunu sorguluyordu.

-Artık ona karşılık vermeyeceğim.

Gözlerinin bir an yuvalarından fırlayıp tabağıma düşeceğini hayal ettim.

-Yapamazsın! Uyurken saçlarını kestiğini ne çabuk unuttun?! Ya da sen okulun duşundayken eşyalarını parçaladığını?

Haklıydı.Yaptıkları çocukcaydı.İşte bu yüzden acımasızdı.Çocuklar gibi düşünmeden yapıveriyordu.Bana olan nefretinin sadece ego probleminden kaynaklı olduğunu düşünmüştüm ilk başlarda.Bu yüzden bende ona kendi yöntemlerimle karşılık veriyordum.Külkedisindeki prenses değildim.Hakkımı savunmam gerektiğinde yapmam gerekeni yapardım.Fakat işin farklı bir boyutunun olduğunu tahmin ediyordum.Her ne sorunu varsa bunun üstüne gitmek yerine olduğuna bırakmak yapacağım etik bir davranış olurdu bu durumda.Beni sevmemesinin asıl nedenini zaman gösterecekti.Ya da yine kendi kuruntularımın arkasına sığınıp onunla savaşmaktan yorulduğuma bahane uyduruyordum.

-Her karşılık verişimde daha kötü birşeyle karşıma çıkıyor.Ve ben bundan sıkıldım.Yarım akıllı annem olan bitenlere gözünü kapamayı tercih etmese biraz adaletin evimize uğrayacağını düşünüyorum.Tabi o çok sevdiği sosyete davetlerinden başını kaldırabilirse!

Annelik görevini cebime alışveriş parası sokuşturarak yaptığını sanan anneme olan kızgınlığım sönmemiş kor etkisiyle canımı acıtıyordu.Belki onun istediği genç kız modeli değildim.Ortak yönlerimizinde olduğu söylenemezdi.Ama kızıydım sonuçta.Bu hayatta kan bağına sahip olduğu tek varlıktım onun için.Bana danışmadığı evliliği yaparken ona olan öfkem her geçen gün artmıştı.Babamı çok çabuk unutmuş olduğunda, onu aramaya tenezzül etmediğinde.Beni Todd’un haksız cezalarından korumadığında.Geceleri ağlarken merak edip başımı okşamaya, beni öpmeye gelmediğinde.Okul balosuna son 10 dakikada yetişip geri kalan zamanını kumar masalarında benim bile tanımadığım arkadaşlarımla poker oynayarak geçirdiğinde.Sırf onun gibi düşüncesiz ve dengesiz olmak istemediğim için hayatımın her dakikasında dikkatli ve mantıklı olmaya çalıştığım zamanlarda.

Sessiz YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin