Meg konuşmadan abisine evet dercesine kafasını salladı ve yanına gitti.Megle tek bir ortak yanımız olduğunu o an anladım.Korkuyordu.Evdeki herkese bağırıp çağıran istediklerini yaptırma konusunda uzmanlaşmış olan Meg,abisine çok fazla cevap veremiyordu.Ya da benim bilmediğim farklı bir dili kullanıyorlardı.
Meg elindeki çantayı abisine verirken,benden saklamaya çalıştığı sivri,parlak bir cismi abisinin cebine sokuşturdu.Meg'in getirdiği gizemli nesne Jaden'ın aşağı inmesine sebep olacak kadar önemliydi demek.Ne yapacağı belli olmayan birinin cebine böyle tehlikeli bir cisim koymak tam da Meg'in işiydi.Oda bir nevi deliydi zaten.
Her ne kadar Jaden'ın tehlikeli olabileceğini bilsemde ne işler karıştırdığını düşünmeden duramıyordum.Evde ki karşılaşmalarımızın herbirinde gözleriyle beni olduğum yere sabitliyordu.Ondan fazlasıyla korkuyordum ama onun böyle olmasının nedenlerini de merak ediyordum.
Jaden yukarı çıkmadan önce önüne düşen saçlarını arkaya tarayarak bana kirpiklerinin altından bir bakış attı.Kalbim garip sesler çıkararak bana neler olduğunu soruyordu sanki..Bu kadar tehlikeli olan biri aynı zamanda nasıl böyle soğuk ve güzel görünebilirdi
.O an hissettiğim şeyleri kendime açıklayamıyordum.Bedenim bile ne olduğunu bilmiyordu..Üzerinde durmamak üzere rafa kaldırdığım bu düşüncelerimden kalbimin gürültülü atışıyla sıyrıldım.Şu an doktor kontrolünde muayene olsaydım,kalbimde sorun olduğunu düşünebilirdi.Onu düşünmeyi kesmeliydim.O akıl hastanesinden çıkmıştı ve tekin biri değildi.
Bakışmamızın ardından,yukarı çıkalı bir saat olmasına rağmen hala onu düşündüğümü fark ettim.Hayır!Bir an için hormonlarıyla ve duygularıyla yaşamayan insanlar gibi davranmalıydım.Aynı evde yaşadığım çocuğun katliam yapması çokta tuhaf gelmezdi.Bu yüzden Jaden'ın Meg'den tam olarak ne istediğini bulmalıydım.Ve ne için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Yabancı
Roman d'amourBabası kaybolmuş umutsuz bir kız..Kız arkadaşını boğmuş sessiz bir genç..Aynı evde yaşayan iki yabancı..İnsanların vücutlarını sömüren bedensizler..Herşey tesadüften ibaret mi? Hiç sanmıyorum..