one

1.3K 122 10
                                    


Son kez sevgilisinin yüzünü eline alarak dudaklarını birleştirdiğinde,
bunun uzun süre için son öpücükleri olacağını ikisi de biliyordu.

Öpücük yoğundu, hüzünlüydü ve eğer kelimelerle ifade edebilseydik sadece "elveda sevgilim" diyebilirdi. Büyük olanın gözünden, minik bir yaş küçüğün yanağına değdiğinde artık zamanın geldiğini ikisi de anlamıştı. Yavaşça dudaklarını ayırdı büyük olan ve sıkıca sarıldı biriciğine, "çok özleyeceğim" dedi hüzünle. Küçük olanın içi acıyordu ama gitmeliydi.. gitmek zorundaydı. O da sarıldı sıkıca "binlerce kez ben daha çok özleyeceğim" dedi ve hüzünle öptü inci tanesi gözyaşlarını sevgilisinin.

"Sevgilim" dedi son kez büyük olan, "gittiğinde her gün bana yaz, mesaj bile atabilirsin.. en azından nasıl olduğunu bileyim, tamam mı?" dedi. Küçük olan başıyla onayladı "her gün yazacağım"

Külüstür trenin istasyon'a yaklaştığının sesi kulaklarını delip geçerken, Taehyung ilk defa nefret etti.. sevdiğini ondan alıcak olan trenden, ölesiye nefret etti. Küçük olan sevdiğinin elini bıraktı yavaşça "gidiyorum" dedi minik bir tebessümle.

Taehyung'un içi kan ağlıyordu, gitme demek istiyordu, bırakma beni, biliyorum o okul senin için çok önemli ama o kadar bencilim ki beni bırakmanı istemiyorum.. gitme jungkook-ah diyordu tüm benliği acıyla, ama düşüncelerine inat, hain dudaklarından şu kelimler çıktı "gidiyorsun.."

İstasyon yavaş yavaş azalırken dayanamayarak son kez öptü sevgilisini küçük olan, "Sende her gün nasıl olduğunu yaz tamam mı meleğim?" Bu sefer büyük olan başıyla onayladı "her gün yazacağım.."

Yavaşça elini bıraktı ve hüzünle gülümsedi küçük olan. Külüstür tren'e bindi yavaşça. Hızla cam kenarına oturup istasyonda ceplerine ellerini sokmuş yere bakan sevgilisiyle sadece bir anlığına gözlerini birleştirdi "seni seviyorum" dedi bağırarak. Tren ilerlemeye başlarken Taehyung koştu arkasından "bende seni"

Jungkook kederle el salladı, "dudaklarımızın tekrar buluştuğu o güzel güne kadar elveda kalbim" Taehyung'un gözyaşları yüzüne akın ederken bağırdı "elveda, kalbim" ve tren gün batımında ki güneş gibi yavaşça ufuktan kayboldu..

                                           ✿

Elveda sevgilim.

𝐦𝐢𝐭𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢 : 𝐭𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin