~Flaşlar yüzünde patlarken, insanlar kahkaha içinde yüzüne bakarken, ve ortam rahatsız edici şekilde neşeli iken Taehyung'un tek düşündüğü sevgilisinin burda olmadığıydı..
Bu gün doğum günüydü..
Ama o yoktu.. her zamanki gibi peki ya
alışmış mıydı? belki..yalan..
alışmamıştı..
~
Taehyung kırgındı.. Güzelinin ona attığı tek bir doğum günü mesajı için, sabahları öpücüklere boğmadığı için, kokusunu dahi koklayamadığım için, sevdiğinin saçlarını ellerinin arasında kaymadığı için, o çok sevdiği piyano notları güneş batarken kulaklarında olmadığı için.. ve en çokta ona arık sigara içmemesini söylemediğin için kırgınındı Jungkook-ah'ya..
Büyük olan kırgındı..
Onsuzluğa kırgındı..
Onu kendinden mahrum bıraktığına kırgındı..
Dudaklarına kırgınındı güzelinin..
Ellerine, gözlerine, sesine dahi kırgındı..
Ona kırgın olduğu için bile kırgındı kendine..~
Turuncu saçlının yanağınında hissettiği öpücüğü ile düşüncelerinden sıyrıldı Tae. Hafif bir tebessüm ile güldü ona "teşekkürler hyung.. daima benim yanımda olduğun için.. sen olmasan b-bel" Ellerini dudaklarına götürerek susturdu Hoseok miniğini "Bu gün doğum günün Tae, bunları düşünme ve eğlenmene bak hm?" Gün ışığı gibi gülmsedi Hoseok-ah Taehyung'a.
Sevdiği bir sürü insanı bulmuştu Hoseok Taehyung için. Mutlu olmasını istiyordu miniğinin. Sakura ağaçlarının onu Taehyung'a getirdiği gün anlamıştı..
Taehyung'a olan hislerini anlamıştı..
Taehyung hüzünlüydü, bilmiyordu niçin.. lakin ilk gördüğünde kalbi ona fısıldamıştı "Yüzünü güldür onun Hobie-ssi" diye. Öyle de yapmıştı.. her zaman yanında olmuştu, korumuştu, kollamıştı, sevmişti..
Bu günde onun için bir sürü güzel plan yapmıştı, ilk önce sürpriz doğum günü partisi, sonrasında bisikletle han nehri turu, ve son olarak sakura çiçeklerinin arasından istasyon'a getirecekti onu..
Bir sürprizi vardı..
✿
•yorumlarınızı eksik etmeyin<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐢𝐭𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢 : 𝐭𝐤
Fanfiction[ は あ な ] "periler ölürken özür dilermiş taehyung.." // texting - story!