Gdy nagle

251 8 1
                                    

... zacznie cię ignorować.

Ostatnio zauważyłaś, że twoja znajomość z chłopakiem zaczęła wchodzić na kolejny poziom. Pewnego wieczoru obydwoje postanowiliście zostać przyjaciółmi. Po tym wydarzeniu nastała niespodziewana cisza z jego strony. Nie wiedziałaś jednak, iż chłopak zaledwie kilka godzin temu dowiedział się pewnej rzeczy, która stawiała pod znakiem zapytania waszą przyjaźń.

Jin.

Według ciebie nie pokłóciliście się o nic szczególnie ważnego. Po prostu poprawiłaś chłopaka podczas gotowania. Byłaś po szkole gastronomicznej, więc po prostu wiedziałaś co nie co. Nie spodziewałaś się że chłopak tak bardzo się tym wszystkim przejmie i przestanie z tobą rozmawiać. Nie odbierał od ciebie telefonów, nie odpisywał na wiadomości. Westchnęłaś cicho, nie wiedząc co zrobić.

Jimin.

Po ostatnim incydencie w klubie, chłopak nie odzywał się do ciebie. Przeklinałaś w myślach to, iż nie dowiedziałaś się gdzie mieszka, ponieważ chciałaś się dowiedzieć co stanowi powód jego milczenia ( nie licząc twojego tańca w klubie ) .

Nadziejka.

Chłopak zbierał w sobie odwagę by móc powiedzieć ci o sprawie, która całkowicie niedawno zaprzątnęła jego myśli. Nie potrafił jednak wymazać sobie ciebie z myśli. Ciebie w klubie, tańczącej z obcym kolesiem niezbyt przyzwoity taniec. Podczas spotkania udawał że wszystko jest dobrze. Ignorując kłucie w sercu postanowił zostać dla ciebie przyjacielem, by po kilku godzinach móc zacząć ignorować ciebie oraz bolące serce.

V.

Podczas spotkania, gdy obydwoje postanowiliście się upić, chłopak pod wpływem alkoholu postanowił opowiedzieć ci  wszystkim. Pocieszałaś go jak mogłaś. 

Gdy jednak obudziłaś się rano, nie pamiętałaś niczego z poprzedniego spotkania. Nie pamiętałaś jak wiele cennych słów mu powiedziałaś. Żałowałaś tego, bowiem teraz telefon chłopaka milczał a ty nie wiedziałaś co robić.

Suga.

Chłopakowi wyleciało z głowy, aby opowiedzieć tobie o zbliżającym się wyjeździe. Chciał cieszyć się twoją obecnością. Gdy wyjazd zbliżał się wielkimi krokami, chłopak zaczął ignorować cię coraz bardziej.

Księżyc, czyli RM ( nie pytajcie )

Lider nie raz podczas spotkania gryzł się z tym, aby ci powiedzieć o pewnej rzeczy która go gryzła. Mimo to, jakoś się powstrzymywał, bowiem cieszył się że wasza znajomość wchodzi na kolejny poziom. Nie chcąc cię ranić ta wiadomością, postanowił cię ignorować, nie zważając uwagi na to iż będziesz bardziej cierpieć.

Jungkook.

Chłopak był bardzo nieśmiały jeżeli chodziło o ciebie. Gdy był z reszta zespołu momentami emanował pewnością, której nie jeden mógłby mu zazdrościć. Gdy chodziło o ciebie, chłopak był cichy niczym mysz pod miotłą. Nie zdziwilaś się więc, gdy ten nie pisał ani nie dzwonił do ciebie przez dzień czy dwa. Jednak gdy od prawie tygodnia nie miałaś z nim kontaktu zaczęłaś się poważnie martwić. Nie wiedziałaś co się z nim dzieje. Chciałaś mu pomóc, ale nie wiedziałaś jak.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz