Hoe vraag je verkering?

984 26 10
                                    

Ik heb een vraag gehad over hoe je iemand verkering vraagt, dus hier komt het let op he? wenkbrauwwiebel ;).

Ik probeer mijn best te doen om het te omschrijven. Ik kan niet zomaar zeggen hle je iemand het best vraagt, want bij iedereen gaat anders, iedereen heeft een ander karakter, maar ik zal er voor jullie zijn en mijn beste tips geven.

Een totale no go is dat je iemand via what's app, sms, facebook, twitter ofzo verkering vraagt. Het lijkt dan net alsof je te laf bent om het face to face te zeggen, dus doe dat maar niet.

Een andere no go is dat je via vrienden of vriendinnen verkering gaat vragen. Is voor jou niet leuk en voor de andere niet leuk. Wat je wel kan doen is dat je via via via vraagt of diegene nog iemand leuk vind, zodat je zelf niet voor niets druk maakt. (als je dat doet dan ;))

1. Je kunt een bosje bloemen kopen of een knuffeltje, maar niet iets groots, dat is zijn taak.

2. Je gaat voor diegene staan en je vraagt hem gewoon heel simpel verkering dat kan op de volgende manieren.

- Wil je verkering met me?

- Zou je verkering met me willen?

- Wil je mijn liefje willen zijn?

- Wil je mijn vriendje zijn?

In die richting.

3. Wat schattig zou zijn is dat je het op zijn verjaardag kan vragen, valentijnsdag of een andere 'belangrijke/speciale' dag, maar ik kan het me voorstellen dat je niet zo lang kan wachten.

4. Wees direct en eerlijk. Je mag denken van, Ah heb je haar weer, maar het is gewoon heel belangrijk. Als je gewoon nog niet klaar voor bent of je vindt hem niet leuk ofzo, zeg dat dan meteen, nee is nee en daar zou hij mee moeten leven.

5. Het beste laat je de taak over aan hem. Laat hem maar lekker alle moeite voor JOU doen ;).

Dit zijn denk ik wel de belangrijkste tips die je zou moeten weten. Ik kan je hier niet zo veel mee helpen, sorry, want iedereen heeft zijn eigen manier om verkering te vragen, maar wees niet bang om verkering te vragen, want een nee heb je en een ja kun je krijgen. Als hij echt van je houdt, komt hij wel naar je toe...waarschijnlijk ;). Wenkbrauwwiebel.

Succes♡

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu