Lange afstandsrelaties

447 27 16
                                    

Lange afstandsrelaties zijn vaak heel moeilijk. Wat zeg ik nou. Ze zijn gewoon altijd heel moeilijk. Bij deze maak ik een hoofdstuk over lange afstandsrelaties.

Ik zal je gewoon zeggen, lange afstandsrelaties lopen nooit goed af. Ik heb er 3 gehad die niet goed afliepen, ZELFS VOOR MIJ NIET WANT IK BEN DE DUMPER..hihi....:

1. De eerste..je weet het wel en hij bedroog me met een ander meisje en hij zei op skype dat ik lelijk en kut ben...zijn microfoon stond nog aan. Omg. Na de laatste skypesessie heeft hij niet meer tegen mij gepraat, dus ik maakte het uit met hem.

2. De tweede, hij vond iemand anders leuk, dus hij dumpte mij, omdat zij bij hem in de klas zit, dus kpn hij er leuke dingen meedoen. Ik had niet eens diepe gesprekken met die gast, elke dag begon het met hartjes en elke dag eindigden we ook met hartjes, hallo we hadden niet eens normale gesprekken meer! En hij dumpt mij? Ik had hem moeten dumpen..

3. De derde, kneus eerste klas, hij werd boos, omdat ik geen naaktfoto's wilde sturen. Dus ik heb hem maar gedumpt haha.

lekkere boys he? En ze waren allemaal ook nog eens ontigelijk lelijk :/.

Dus ik kan jullie een lange afstandsrelatie sowieso afraden. Ik meen het...

Dus ik hoop dat jullie hiervan hebben geleerd hebben. :D.

Succes♡

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu