Vragen op je antwoorden

263 14 9
                                    

Hier heb ik dus de antwoorden op de vragen. Het spreek van zich zelf haha, dus hier komen ze WENKBRAUWWIEBEL!

@Katyperryfan8 :

Wil je m'n boek promoten? Xx

Nee, ik wil je boek 'Vraag en Antwoord' niet promoten xx

@misseefie :

Hoe moet ik hem aanspreken, want hij zit niet bij mij in de klas, dus we hebben bijna nooit contact.

Gebruik briefjes. Weetje waar zijn jas hangt of zijn kluisje is? Je kunt het briefje ook in zijn handen douwen als je durft, want ik begrijp dat het moeilijk is :). Je kunt ook gewoon 'Hey' gebruiken als je hem ziet. 

@breakfree_ari :

Ik vind een jongen leuk uit de 1e (Ik zit in de 3e). Ik zie hem elke pauze, maar ik durf niets te zeggen. Hoe zorg ik ervoor dat ik opval bij hem?

Omdat hij jonger is dan jij, is het misschien makkelijker om hem aan te spreken. Ik kan me voorstellen als het niet zo is. Ik dat geval kun je ook beter een briefje in zijn hand douwen :). 

Man ik heb wat met briefjes vandaag haha. Het kan wel helpen. 

@x_daantje_x :

Mijn beste vriend heeft me laatst 2x gezoend, hij kan goed zoenen :), maar in ieder geval...ik ga meer voor hem voelen, maar wil geen verkering, want hij is 19 en ik 14 :| Ik ga wel steeds meer voor hem voelen, wat moet ik doen?

Jammer genoeg is er geen uitknop, zodat je je gevoelens stop kunt zetten. Je moet het niet doen om de leeftijd. Hij is dan misschien 5 jaar ouder dan jij, maar dat kan nog prima. Leeftijd maakt niet uit als je verlieft bent, dan maakt in principe eigenlijk niks meer uit. Laat je gevoelens in de vrije loop gaan en volg je hart :) en uiteindelijk bepaal jij toch wel wat je wil en wat je niet wil. Als je niet wil dat hij je nog een keer zoent ofzo, zeg dat dan of doe een stap achteruit :) 

@Samantha_keepcalm :

Ik ben verlieft op een jongen bij mij in de klas, maar hij heeft al verkering, maar we flirten wel de hele tijd met elkaar. Ook waar zijn vriendin bij is. Ik weet niet of hij mij nou misschien ook leuk vindt. 

Ik weet niet of hij verlieft op je is, want op dat gebied doen ze heel raar. Ik heb een vriendin en die heeft ook zo'n vage jongen in de klas. Ik weet wel dat als die jongen jou leuk vindt, dat die vriendin van hem niet meer zo lang zijn vriendin is en hij komt dan vroeg of laat wel naar jou toe. Mensen volgen hun hart en soms duurt het lang, dan neemt het een omweg en soms gaat dat snel en dan neemt het een binnendoorweggetje :). Maak je maar niet druk en blijf gewoon maar doorflirten ;)

Dat waren de antwoorden. Heb je nog meer vragen? Je kunt ze in de reactie achterlaten of in private message zetten, wat je fijner vindt :). 

Succes

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu