Het is handig om te weten wat je sowieso niet moet doen bij jongens, want dan faal je. Niet bij alles zit een verklaring, want die is er niet voor alles, maar hier komt het.
- Aan zijn wangen zitten, vraag me niet waarom, het is gewoon zo, gewoon niet doen oke ;). (een kus geven op zijn wang mag wel, maar er niet aan trekken ofzo, dat is gewoon een no go)
- Aan zijn kont zitten, ook zo'n rare, maar dat vinden jongens gewoon niet leuk, dus zit niet aan zijn kont, dan komt alles goed *wenkbrauwwiebel*
- Over andere jongens praten of met andere jongens praten. Jongens zijn net zo jaloers als wij zijn. Natuurlijk kunnen ze je niet verbieden om met andere jongens te praten, maar niet in zijn bijzijn.
- Gaan stappen met vrienden/vriendinnen, uit gaan met vrienden/vriendinnen zonder hem dat te zeggen. Dat vinden ze niet leuk, dan voelen ze zich buitengesloten.
- Vriendinnen van je zijn nummer geven, dan gaan ze hem stalken enzo. Hij gaat dan denken dat het een plannetje is om hem te irriteren of zodat hij jou aandacht gaat geven. Gewoon...niet doen.
- Hem appen of zoiets en hij reageert niet? Ga niet drammen. Jongens hebben hun eigen leven (gamen met vrienden, werken, chillen) Als je gaat vragen waarom hij niet reageert, dan raakt hij geïrriteerd. Hij hoeft niet 24/7 op what's app te zitten of andere social media.
- Foute spelling gebruiken bij koosnaampjes zoals Sgatje, sowieso de helft irriteert zich daaraan, dus ook gewoon een no go. (Er zijn ook wel boys die dat juist leuk vinden, maar dat moet je zelf even uitzoeken bij wie, sorry :$)
Dat waren ze wel zo'n beetje die belangrijk waren. Dit zijn serieus de belangrijksten, dus als je dit snapt en weet, dan kan er eigenlijk niks mis gaan op dit gebied.
Succes♡
JE LEEST
Jongens handboek voor meiden
RomansaJa, jongens zijn soms ingewikkeld daarom dit handboek. Hier kom je alles te weten over jongens en je kunt nooit meer falen. Hopelijk. By the way, als je over je uiterlijk tips wil hebben, zodat je verzorgd en met zelfverzekerdheid op een jongen kan...