Update van mezelf

775 23 1
                                    

Ik zou het om de 5 hoofdstukken doen, maar dit keer is het 6 geworden, dus sorry. Ik heb de laatste tijd heel veel contacten erbij gekregen in mijn what's app lijst..van jongens dus haha. Ik heb er sws 11 bij gekregen. Ik heb niet meer met alle jongens contact die ik vorige week heb toegevoegd, omdat ze zeg maar oversekst zijn. Ik weet eigenlijk niet of dat zo'n goed idee was om het zo te zeggen, maar ik kan even niet een andere omschrijven ervan vinden. Ik heb natuurlijk ook hele leuke jongens er tussen zitten die ik vorige week heb gevraagd voor hun nummer, zoals Kelvin, Mike, Tim, Emil, Ruben, Dave etc.

Kelvin:

Ik heb niet meer echt contact met hem, omdat, ja, ik weet het eigenlijk niet, we zijn niet boos op elkaar of zo. Ik vind het wel jammer, want we konden heel goed met elkaar praten. Hij begrijpt me ook en we hebben veel dingen gemeen, alleen het probleem is, dat hij in Noord-Holland woont. De meeste conctacten wonen ver weg haha.

Net zoals Adjai. Dat was me eerste verkering die ik had, dat was vorig jaar zomer, hij woont in Zoetermeer en hij reageerde niet meer op me, dus ik neem aan dat het dan uit is, want euhm anders ga ik vreemd, want ik heb daarna nog verkering gehad haha, maar daar hadden we het niet over.

Mike:

Hij helpt mij heel vaak en begrijpt me. Hij steunt me echt. Hij woont in Limburg volgens mij haha, ook zo ver weg voor mij. Ik praat ook niet meer zoveel met hem en ik heb echt geen idee waarom. Het contact verwatert gewoon haha.

Tim:

Dat is mijn BFF haha. Hij woont volgens mij in Zuid-Holland. Aan andere kant van Nederland voor mij, maar hij steunt me, blijft en is altijd bij mij. We praten over de gekste dingen, pennen, vriezers, zand, noem maar op en het blijft gewoon leuk met hem. Echt gewoon een BFF haha. We praten gewoon de hele dag door. Zelfs 's nachts. Als hij nu weggaat en me nooit meer appt, dan ga ik denk ik echt dood of zo haha.

Emil:

Ik weet niet waar hij woont, ik heb nog wel contact met hem. Hij gedraagt zich heel volwassen en dat is wel fijn. Koen doet dat ook en hij is achttien. Dat is gewoon het tegenovergestelde, want ik praatte ook met Wesley en hij is negentien en hij is helemaaaal niet volwassen en dat vind ik gewoon irritant, dat ik gewoon slimmer praat dan een jongen die ouder is. Daar kan ik me gewoon aan irriteren haha.

Maar euhm Emil en ik houden van dezelfde soort muziek enzo, dat is gewoon leuk haha.

Dave:

Hij is 22 jaar. Ja ik weet het, er zitten veel jaren tussen ons, 7 jaar, want ik wordt bijna 15. 5 oktober als je het wil weten haha, maar we zijn gewoon vrienden en het is gewoon gezellig.

Ik zal nu niet meer over die jongens praten hoor haha, omdat het niet heel bijzonder is. Als je nu over mijn buurjongens gaat vragen. euhm...de Spaanse is terug gekomen en ik mis hem gewoon heel erg. Ik snap neit waarom ik die stap heb gezet. Ik weet het wel...ik was er gewoon niet klaar voor. Ik vind het gewoon leuk om naar jongens te kijken en dat kan niet als je verkering hebt, maar zo praat je alleen als je niet verliefd bent hoor ;). Net zoals ik. En over mijn overbuurjongen, ik vind hem nog steeds leuk :(. Ik baal zo erg haha.

Dus dat was het, over vijf hoofdstukken schrijf ik weer wat over mij haha. Ik wil wel even dat jullie weten dat ik niets met deze jongens wil. Ik vind het alleen leuk om met ze te praten. Ze zijn veel chiller dan meiden haha.

Succes

P.S. wat denken jullie voor een soort fanclub voor de lezers van dit handboek. Jullie kunnen in de comments een fannaam achterlaten :). en reacties zijn altijd welkom.

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu