Hoe val je op bij een jongen? II

683 21 5
                                    

Oke, nou de eerste tips hiervan waren voor jongens die bij je in klas zitten. Je zult wel merken dat je daar veel makkelijker mee praat, maar deze tips zijn voor jongens die je bijvoorbeeld elke pauze ziet, omdat ze elke pauze met hun groepje naast jouw groepje staat. In ieder geval...nog een paar tips dus haha.

- Kijk naar hem wanneer je niks doet. Jongens van zijn groepje merken het en praten erover. Zo kijkt hij dan terug.

- Als hij naar je kijkt, zwaai dan met je haar. (Ik had dat ook gedaan, maar ik deed het per ongeluk en ook heel vaak, omdat ik geen knipje of zo bij me had, dus mij  haren zaten voor mijn ogen.) het werkt...als je dus niet te vaak doet ;).

- Fluister 'per ongeluk' hard over hem wanneer hij erbij staat van 'Hé, die jongen is echt leuk!' ik zou het zelf eigenlijk niet durven, maar ik ga het misschien wel doen, want voor je het weet zijn je kansen alweer voorbij.

- Loop een paar keer voorbij, zodat hij je ziet staan.

- Pak je leven gelijk nadat het uit is gegaan op. Ook al heb je nog heel veel verdriet. Laat het hem niet merken. Zijn verdriet komt nog wel en dan kan je 10 keer zo hard werken.

Dit waren de tips tot zover. Ik denk dat jullie hier genoeg aan hebben. Als ik meer tips heb zal ik een 'Hoe val je op bij jongens? III' maken voor jullie.

Succes♡

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu