Ik heb niks te doen dus ik kijk veel films en ik schrijf gewoon het derde hoofdstuk deze avond. Fijn toch haha. Hierna ga ik wel stoppen, want anders heb ik straks geen inspiratie meer haha, dus euhm....ja... hier zijn nog een paar films.
1. Blended (2014)
Deze film heb ik in de bioscoop gezien en een paar keer thuis en blijft gewoon hartstikke leuk. Het is een komedie en een roman. Best mix ever!!
Lauren Reynolds (Drew Barrymore) en Jim Friedman (Adam Sandler) hebben een blinddate en die gaat niet zo goed. Eigenlijk willen ze elkaar niet meer zien, maar dat lukt niet helemaal, want de beste vriendin van Lauren, Jen Palmer (Wendy McLendon-Covey), waar ze ook hun bedrijf Closetqueens mee heeft, had een reisje met haar vriend, Dick (Dan Patrick) (De baas van Jim), maar die werd afgezegd, want ze gingen uit elkaar, toen Jen erachter kwam dat Dick 5 kinderen had. Daardoor bleven er 7 kaartjes over, dus Jim dacht van, dan kan ik mooi met mijn drie dochters, Hillary/Larry (Bella Thorne), ESPN (Emma Fuhrmann) en Lou (Alyvia Alyn Lind) en Lauren ging met haar twee zoontjes, Brendan (Braxton Beckham) en Tyler (Kyle Red Silverstein).
2. Just Go With It (2011)
Deze film is ook met Adam Sandler en is ook een romantische komedie.
Danny Maccabee (Adam Sandler) is een plastische chirurg en heeft een secretaresse/assistente Katherine Murphy (Jennifer Aniston). Ze zijn goeie vrienden. Op een feest ontmoet Danny een vrouw rond de 20, Palmer (Brooklyn Decker). Ze gaan met z'n allen naar Hawaïï. Danny en Katherine moeten allebei liegen en uiteindelijk zou Danny met Palmer gaan trouwen... of niet...
3. Mamma Mia (2008)
Deze is weer een romantische komedie (Ik heb daar wat mee, ik weet niet wat, maar iets haha sorry, maar deze film is echt leuk. Een soort musical film)
Sophie Sheridan (Amanda Seyfried) leest de dagboek van haar moeder, Donna Sheridan (Meryl Streep). Ze ziet dat het om drie mannen gaat. Sam (Pierce Brosnan), Bill (Stellan Skarsgard) en Harrie (Colin Firth). Ze nodigt ze alle drie uit, want er staat dat ze gemeenschap hebben gehad, dus een van die drie is haar vader. Dat betekent dat ze bij de bruiloft van Sophie moeten zijn. Alleen haar moeder is er niet zo blij mee.
4. Dear John (2010)
Dit is gewoon een roman. Het is eigenlijk best wel triest en ik moest er eigenlijk wel om huilen haha.
Op een dag ligt John Tyree (Channing Tatum) op het strand en ziet dat er een tas van een meisje, Savannah Lyn Curtis (Amanda Seyfried) in het water valt. Hij springt er gelijk achterna en geeft het terug aan Savannah. Als dank biedt ze aan om mee een biertje te drinken, wat John aanneemt. Ze gaan naar haar huis en gaan daar barbequeën. John bekent dat hij in het leger zit en vertelt dat hij maar twee weken heeft, voordat hij weer terug moet voor zijn missie. De tijd raakt op en hij moet weer terug. Ze besluiten om elkaar brieven te sturen. Een jaar gaat dat door en dan komt hij weer terug. Hij is eigenlijk klaar, maar hij geeft zich weer opnieuw op. Terwijl John weer weg is, schrijft Savannah dat ze iemand anders heeft. John kan daar niet tegen en blijft 7 jaar in het leger totdat zijn vader, Mr. Tyree (Richard Jenkins) sterft.
5. Twilight
Er zijn 5 delen van Twilight. Het gaat over vampieren en weerwolven en een meisje, Bella Swan (Kristen Steward). Ze gaat bij haar vader wonen en gaat dus ook naar een andere school. Er is een bepaalde groep daar met een knappe jongen. Zijn naam is Edward Cullen (Robert Pattinson) en hij vertoont raar gedrag. Gedurende de film vertelt hij dat hij een vampier is. Een andere vriend van haar, de zoon van een vriend van haar vader, Jacob Black (Taylor Lautner) blijkt een weerwolf te zijn.Oke beter kan ik niet en meer tijd heb ik trouwens ook niet haha. Dit duurt zo lang om alles weer op te zoeken haha, dus ja...aanraders.
Succes♡
JE LEEST
Jongens handboek voor meiden
RomanceJa, jongens zijn soms ingewikkeld daarom dit handboek. Hier kom je alles te weten over jongens en je kunt nooit meer falen. Hopelijk. By the way, als je over je uiterlijk tips wil hebben, zodat je verzorgd en met zelfverzekerdheid op een jongen kan...