Hey allemaal. Ik schrijf nog even een update van mezelf hoor. Ik denk dat dit een hele lange hoofdstuk gaat worden, dus ik waarschuw je alvast :).
Dus jullie weten allemaal dat ik Bruno leuk vind. Ik ben helemaal klaar met hem hoor. Ik schreef twee brieven naar hem en ik heb het in zijn jaszak gestopt, terwijl ik tegen mijn leraren zei dat ik mijn huiswerk nog in mijn kluisje had liggen, nou euhm...ja ze lagen daar ook wel, maar dat deed ik dus expres. Laten we erop houden dat ik alles al had uitgestippeld haha.
In iedergeval, toen had ik mijn eerste briefje in zijn jaszak gestopt en ik kreeg maar geen antwoord, dus ik besloot de tweede persoonlijk te geven, geloof me, ik heb er twee weken mee rondgelopen en ik heb het maar niet durven geven, dus ik besloot uiteindelijk om die ook in de jaszak gestopt, maar ik krijg geen bericht terug, nou dus...Nu vind ik hem een klootzak, want ik doe moeite voor hem, maar hij doet niks terug ofzo dus...Ja...gelukkig is hij opgerot in de lente, want dan doet hij examen en dan hopen dat hij niet blijft zitten haha.
Dus ik ging verder met mijn leven en mijn broertje heeft op minecraft een eigen server en daar gaat hij op en dan komen er ook een paar jongetjes uit Nederland met hem skypen, dus dan skypet mijn broertje met jongens over heel Nederland...het zijn er maar 5 ofzo, maar kom op haha exclusief Ivan (die gast waar ik van zomer mee gezoend heb) en zijn broertje Leandro. Voor de rest skypet hij met kayra (maar ik noem hem altijd swaysway, want op minecraft heet hij swaidy) en hij is verlieft op mij en wil met mij trouwen haha. Hij is 12 jaar...wat wil hij :P. En met michiel (niet de overbuurjongen) en nick...maar die twee ken ik niet en ook Ingo... OMG HIJ IS ZOOOO LEUK!!. Ik hoorde voor het eerst zijn stem en ik dacht van.....omg!!!! BAE!! IK HEB HEM GECLAIMD haha, dus ik ging telkens tegen hem bekken en dan kwam ik voorbij en dan ging ik zingen en dan hoor ik altijd door de laptop van mijn broertje 'JE KAN NIET ZINGEN STOP MAAR!', maar dat meent hij niet hoor, we zitten elkaar gewoon te pesten. Hij is trouwens 13,5 haha. Hij is zo leuk. en dan blijf ik hangen bij de laptop en dan ga ik beetje droog reageren alsof ze tegen mij praten en dan loopt dat uit tot een bekgevecht met Swaidy en Ingo haha.
maar op een avond gaf mijn broertje Swaidy mijn gebruikersnaam op skype en toen hoorde ik Ingo zeggen voordat ik naar de douche ging 'Geef mij ook, ga ik haar stalken' en even later zag ik vriendschapsverzoeken voor skype op mijn mobiel van ingo en swaidy, dus ik heb ze geaccepteerd voor de gein. Ingo probeert me gelijk al te bellen haha, dus ik opnemen, maar gelijk wegdrukken, want ik wilde eigenlijk helemaal niet opnemen, ging per ongeluk. En toen zei ik even dat ik ging douchen enzo. Ingo en ik hadden in het begin echt hele droge gesprekken, dat hij een pedo was en ik 117 jaar oud was ofzo en toen begon ik voor de 'gein' over zelfmoord te praten en hij dacht dat ik een grapje aan het maken was, dus 'hij zegt zal ik helpen?' Ik zei van 'ja, kun je een trein voor me regelen?' en toen zei hij 'Ja hoor, een paar minuten van mij vandaan is het spoor' ik zei toen 'Heb je een roze met glitters?' hij zei 'Nee, wel met sterretjes' en toen zei ik 'Ik haat sterretjes, hartjes dan?' en toen zei hij 'Als jouw hart een gevangenis was, wilde ik levenslang' echt zoooo lief en toen heb ik even zijn nummer gevraagd en we appen nu al een maand lang elke dag met elkaar.
Toen vanaf de volgende dag dat ik voor het eerst met hem geappt had, werd/word ik voor hem elke ochtend om 6.30 wakker, anders konden we niet met elkaar praten 's ochtends, want ik word meestal 7.30 wakker en dan is hij al naar school.
Op een avond zei hij een keer tegen mij van. 'Ik hoop dat er niks zou veranderen maar het viel best wel op maar als ik gek zou wezen, zou ik niet verliefd wezen op een mooie meid. En die meid ben jij ♡' zooooo lieeffff. Ik kreeg tranen in mijn ogen en toen werd ik nog meer verliefd op hem dan ik al was. We zeggen elke dag sowieso 1x 'Ik hou van jou' tegen elkaar :).
Echt lief!
Succes♡
JE LEEST
Jongens handboek voor meiden
RomanceJa, jongens zijn soms ingewikkeld daarom dit handboek. Hier kom je alles te weten over jongens en je kunt nooit meer falen. Hopelijk. By the way, als je over je uiterlijk tips wil hebben, zodat je verzorgd en met zelfverzekerdheid op een jongen kan...