Hoe moet je omgaan met je ex?

775 18 2
                                    

Ik heb weer wat vragen gekregen van @littlebrunette en ze heeft inderdaad goede vragen en ik ga er antwoord opgeven. Hoe ga je om met je ex?

Er zijn twee dingen, je maakt het uit, maar je blijft vrienden en je maakt het uit en je behandeld elkaar anders, zoals negeren of er is een ruzie tussen jullie.

- Als je vrienden blijft, kun je gewoon met elkaar omgaan, natuurlijk niet zoals jullie verkering hadden, maar gewoon als al je ander vrienden.Ook al vertelt deze situatie al gelijk dat jullie elkaar nog steeds leuk vinden en dat jullie binnenkort waarschijnlijk weer bij elkaar komen.

- Als je nu ruzie hebt, hij zoekt ruzie of hij negeert je, laat hem lekker. Hij is jou dan helemaal niet waard. Hij wil dan zeker dat je bij hem terug komt of dat je hem aandacht geeft. Het is misschien dat hij je mist ofzo en als hij dan ruzie gaat zoeken, komt hij dan nog een beetje in contact met je, maar het kan ook dat hij je probeert te vergeten als hij je negeert, dus je kan hem met rust laten of juist proberen te praten, maar dan kun je het beste face to face doen.Deze situatie is meestal het beste. Je kunt dit hoofdstuk zo makkelijker afsluiten en verder gaan met je leven.

Ik hoop dat ik je/jullie kon helpen. Ik snap wel dat het frustrerend kan zijn of/en dat je niet meer weet wat je moet doen.

Succes♡

Jongens handboek voor meidenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu