◾ 2 ◾

1.8K 78 96
                                    

Sarışın? Vilde?

Oturduğumuz yerden kalkıp bağrışların olduğu yere gittik. Agata karşısında kendisine bir şeyler anlatmaya çalışan Leon'a bağırıyordu. Yerde de sarışın bir kız duruyordu.

''Ne kaçırdım?''

Yanıma baktığımda Vilde kocaman gözlerle olan biteni izliyordu. Derin bir nefes aldım. Vilde böyle bir şey yapmazdı ama yine de bu korkmama engel değildi. Sonuçta burada herkes deli gibi içiyordu.

''Agata, önce beni...''

''Senden hiçbir yalan duymak istemiyorum! Bunu nasıl yaparsın? Benim yüzüme gülerken arkamdan beni aldatıyor muydun? Cesaret hapı falan mı yuttun?''

''Açıklamama izin verecek misin? Şu an küçük bir kız gibi davranıyorsun.''

BAM!

Çocuk suratına yediği tokatla sağa yalpaladı. Toparlandığında sol yanağında kızın beş parmağının izi duruyordu. 

''Kovuldun Leon. Benim kalbimdeki yerinden de, bu otobüsten de kovuldun. Artık sen ve senin ezik sevgilin kara listede ilk sıradasınız. Sakın gözüme gözükmeyin tamam mı?''

''Beni sen mi kovuyorsun Agata? Sana bu hakkı kim verdi?''

''Ben verdim, seni piç kurusu. Kuzenimin yanına bir daha sakın yaklaşmayı bile deneme. Yoksa seni öldürürüm.''

Penetrator Chris çocuğa saldırmak için öne atılırken William ve diğerleri onu tuttu. Agata ise çoktan evden çıkıp gitmişti. Chris de yanımıza gelince gitme kararı aldık. Eşyalarımızı alıp çıkarken hala şaşkınlığımız geçmiyordu. Caddeye çıktığımızda birbirimize baktık. İlk gülen Noora oldu. Kısa bir gülüşmenin ardından dağıldık.

Eve geldiğimde  tabii ki annem evde yoktu. Bakanlıkta çalışmaya başladığından beri aylarca eve gelmediği bile oluyordu.

Ayakkabılarımı çıkarıp odama gittim. Elbisemi çıkarıp pijamalarımı giyerken telefonuma mesaj geldi. Yatağıma uzanıp mesajı açtım.

Jonas: Nasılsın? Bugün seni partide gördüm. 

Dalga mı geçiyordu bu?

Eva: Beni bir daha rahatsız etme demedim mi Jonas?

Jonas: Biliyorum, çok üzgün ve pişmanım. Beni bir kere olsun dinlemeyecek misin Eva?

Eva: Hayır. Artık uyumam gerek. Sana kötü geceler. Umarım bir daha hiç uyuyamazsın. 

Telefonu kapatıp kendimden olabilecek en uzak yere koydum. O aptalla daha fazla uğraşmak istemiyordum.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

''William kapıda olduğunu söyledi. Ben de aşağı indim ve...''

''Ah, lütfen öpüştük de!''

''Sanırım.''

Vilde Noora'ya sıkıca sarıldı. ''İnanmıyorum! Noora, senin adına çok mutlu oldum!''

''Hepimiz mutluyuz Vilde.''

''Hiç belli etmiyorsunuz.''

Sana Vilde'nin kolundan tutup çekiştirdi. ''Dünden herhangi bir haber var mı?''

''Ah, elbette var!'' Hemen toparlandı. ''Leon, Agata'yı üç aydır ikinci sınıflardan Lisa ile aldatıyormuş! Agata içecek almaya gidip geri döndüğünde onları öpüşürken görmüş. Kızın saçından tutup yere atmış. Partiden sonra da Chris ve Leon kavga etmişler. Leon'un on günlük rapor aldığını söylüyorlar. Öyle dövmüş yani.''

Butterfly Effect  // Chris & Eva || SKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin