''Tanrım, cidden mi?''
''Ne yani, Penetrator Chris birinci sınıflardan Eva ile mi çıkıyormuş? İnanmıyorum!''
Chris elindeki kahveyi masaya koydu. ''Sevdiğin gibi şekersiz.''
''Teşekkürler.'' Sandalyesini yanıma çekip oturdu. ''Eva, sorun mu var?''
Gülümsedim. ''Yok. Neden olsun ki?''
Elini yanağıma koydu. ''Bak Papatya, eğer ki canını sıkıyorlarsa...''
Kızın biri kafasını tutup çığlık attı. Hışımla arkasına döndü. ''Ne yaptığını zannediyorsun?''
Kimle konuştuğuna baktığımda Agata'nın sırıttığını gördüm. ''Çok bağırıyordun ben de sesini kısayım dedim. Yanlış yere mi attım?''
''Kafama su şişesi attın! Hayatımda gördüğüm en pislik insansın!''
''Sen de hayatımda gördüğüm en dedikoducu ve kıskanç insansın. Bir daha kuzenim ve sevgilisi hakkında konuştuğunu duymayacağım. Eğer konuşursan,'' gözlerini kıstı. ''Dilini keserim.''
Kız cevap vermeden önüne döndü. ''Kuzenin neden bu kadar agresif?''
''Annesiyle babasından dolayı.''
''Onlar Norveç'te değiller mi?''
''Babası Fransa'da diplomat. Annesi de avukat. Canı şu sıralar babasının annesini aldattığına dair söylentilerden dolayı sıkkın. Bu yüzden de sinirli. Ben bile ona ters cevap vermiyorum.''
Dikkatli baktığımda cidden de suratı asıktı. Yanında oturan Chris'in bahsettiği Andy olmalıydı. Kısacık kumral saçları vardı. Arkasına dönüktü ama kaslı olduğu apaçık belliydi.
''Benim yanımda erkek mi kesiyorsun Papatya?''
''Ne? Hayır!'' Chris'e döndüm. Gülerek bana bakıyordu. ''Sakin ol Papatya. Beni aldatmayacağını biliyorum.''
''Peki sen beni aldatır mısın?''
''Başkasını seni aldatacak kadar sevemem. Kimseyi senin kadar sevemem. O yüzden,'' yüzünü yüzüme yaklaştırdı. ''Seni aldatmamı veya terk etmemi sakın düşünme.''
Yanağımdan öptükten sonra ona sıkıca sarıldım. Kimsenin ne düşündüğü veya gördüğü umurumda değildi. Chris'i seviyordum, o da beni seviyordu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sana ile sınıftan çıktık. ''Tanrım, yarın İngilizce sınavı var. Ne yapacağım hakkında bir fikrim yok.''
''Çalışabilirsin?'' Göz kırptı. ''Erkek arkadaşına söyleyebilirsin, o seni çalıştırır.''
''Çok komik Sana. Bana kesin bir çözüm lazım.''
''Chris'ten soruları iste. Hatırlıyorsa tabii.''
''Onun sınavlarla bir alakası olduğunu düşünmüyorum.''
Ellerini iki yana açtı. ''O zaman kalan tek seçenek bütün gece oturup çalışmak.''
''Sanırım haklısın.''
Birlikte okul bahçesinde kızları beklemeye başladık. Chris ve Vilde yanımıza geldi. ''Noora nerede?''
''William ile bir yere gideceklermiş.''
''O zaman ben gidiyorum kızlar, görüşürüz.''
''Olmaz!''
''Neden Vilde?''
''Çünkü plan yaptım. Bu akşam bana geliyorsunuz. Annem yeni şarap getirdi. Hemde kutularca! Bir kısmını kullanmamıza izin verdi. Ve bu akşam ortalığı dağıtıyoruz!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
أدب الهواةHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...