Chris Penetrator (265 Cevapsız Arama, 132 Mesaj)
Bir haftanın sonucu.
Telefonu yere attım. Yorgana daha sıkı sarıldım. Tüm gece kar yağmıştı ve şimdi dışarısı bembeyazdı. Çocukların sesleri geliyordu.
Sevgilinin eski en yakın arkadaşınla öpüştüğünü biliyor muydun?
Kafamı yastığa gömüp tekrar ağlamaya başladım. Aklım almıyordu. Vilde bunu bana daha önce nasıl söylememişti? Üstelik Chris ile sevgili olduğumu söylediğimde sevinmişti.
Perde açılıp içeriye ışık girdiğinde homurdanarak yorganı kafamın üstüne çektim. ''Her kimsen, odamdan siktir git. Hem de derhal.''
''Depresyonda olduğunu bildiğimiz için sana cevap vermiyoruz ama sakın bu halinden çıktıktan sonra cezasız kalacağını düşünme.''
Yorganı hafifçe indirdiğimde odamda Noora, Sana ve Chris'i gördüm. Sana yanıma gelip yorganı üstümden çekti. Chris de telefonu yerden alıp komodinin üstüne koydu.
''Ah, hayır. Ne halde gözüktüğünü biliyor musun Eva? Derhal banyoya gidiyorsun.''
''Kalkmak istemiyorum.''
''Dört gündür yatağından sadece temel ihtiyaçlarını karşılamak için kalkıyorsun. Artık yeter. Sana verdiğimiz sürenin sonuna geldik. Kendine gel.''
''Size istemiyorum dedim. Şimdi evimden gidin. Hem kapıyı nasıl açtınız?''
''Evde yanına inmeye korkan bir annen var. Kadına yastık fırlatmışsın. Kafayı mı yedin?''
Noora zorla beni yatağımdan kaldırdı. Sana ile koluma girdiler. ''Biz şimdi seni banyoya götürüyoruz. Chris de-''
''Chris demeyin!''
Bir anda bağırınca hepsi irkildi. ''Pekala, Christina da yukarıda kahvaltı hazırlayacak. Biz de o sırada ona yardım edeceğiz. Anlaştık mı?''
Banyoya girip kapıyı kapattım. Aynada kendime baktığımda kızların haklı olduğunu gördüm. Saçlarım dağılmış ve yağlanmıştı. Üstümdeki beyaz tişört de rengini kaybetmek üzereydi. Yüzüm de şişmişti ve gözlerimin altı morarmıştı.
Tam zombi filmlerinin aranan oyuncusu gibiydim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
''Biri telefonumu camdan fırlatabilir mi?''
''Açıp konuşmamızı ister misin?''
Gözlerimi sıkıca yumdum. ''Ne isterseniz yapın. Ama bir daha o telefonun çalmasını istemiyorum.''
Noora telefonu açtı. ''Chris, ben Noora. Eva şu an uyuyor.''
''Ben ne olduğunu bilmiyorum. Ne diyebilirim ki?''
''Chris, Eva'ya zaman ver. Her şey düzelecektir.''
Güldüm. Düzelecek hiçbir şey yoktu.
''Eva uyuyor Chris. Neden yalan söyleyeyim?''
Gözleri kocaman açıldı. ''Güldüğünü mü duydun? Sen iyice kafayı yemişsin. Ne diyeceksin? İyi. Hoparlörü açıyorum. Sadece ben, Sana ve Chris'e konuştuğunu bil.''
Hoparlörü açtı. Sesi titriyordu. ''Eva, Noora ne kadar uyuduğunu söylese de gülüşünü duydum. Senin sesini nasıl duyamam ki? Tek bir saniye bile aklımdan çıkmıyor. Beni dinlemen lazım Papatya. Hepsi yalan söylüyor. O gün Iben'ı da ben öpmemiştim. Emma denen o kızdan bahsetmiyorum bile. Ama lütfen beni dinle. Bu gece yanına geliyorum. İstersen kapıyı bile açma. Sadece seni bir kez görmeme izin ver.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
FanfictionHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...