Agata: Selam Eva, çok üzgünüm ama geçen akşam evde sular kesilmişti ve ben muslukları açık bıraktığımı unutup sabah evden çıkmıştım. Şimdi de evim yarı olimpik havuz gibi oldu ve ben Christoffer'ın yanında kalıyorum. Eğer senin için sorun olmazsa ona gelebilir misin? Orada çalışırız.
Şaka mı bu?
Bir haftadır ödev üstünde küçük de olsa bir yol kaydetmiştik. Agata sürekli benim evime geldiği için rahatsız olduğunu ve artık onun evinde çalışmamız gerektiğini söylemişti. Bir kez onun evine gitmiştim ama artık kuzeninin evinde kalıyordu.
Ve kuzeniyle bir haftadır mesajla 'flört' ediyordum. Daha doğrusu o inatla bu kelimeyi kullanmayı tercih ediyordu.
Bir cumartesi akşamı kızlarla şişe çevirmece oynarken Vilde yüzünden Chris'in bütün İnstagram fotoğraflarını beğenmek zorunda kalmıştım. Tabii Sapık Chris dakikasında bana mesaj atmıştı.
Şimdi de beni onun evine çağırıyordu.
Eva: Çok üzüldüm. İstersen yine benim evimde devam edebiliriz. Benim için sorun olmaz.
Agata: Hayır! Sana daha fazla yük olmak istemiyorum. Üstelik Chris'in anne ve babası böyle konulara çok ilgililer -Chris onlara hiç benzemiyor-. Bir sürü kaynakları var anlayacağın. Çok işimize yarayacaklarına eminim.
Chris ile ilgili söylediğine güldüm. Eğlenceli ve zeki bir kıza benziyordu. Bir hafta onu biraz daha fazla tanıma imkanına sahip olmuştum.
Eva: Peki madem. Bana adresi gönderebilir misin?
Agata: Hemen gönderiyorum. Bugün müsaitsen saat beş gibi gelirsin. Olur mu? Chris diğerleriyle ormanlık bir yere gitti. Yarına kadar da gelmez.
Eva: İşim olmazsa gelirim.
Adresi atınca kaydedip telefonu kapatıyordum ki başka birinden mesaj geldi. Mesajı kimin gönderdiğini görünce istemsizce gözlerimi devirdim.
Chris Penetrator: Görüyor musun, her yerde sen varsın ;)
Eva: Çok komik. Hahaha.
Chris Penetrator: Bence gayet güzeldi. Bütün çalı çırpının arasında bunu aradım biliyor musun? Güzel ve bakımlı ellerim kirlendi.
Eva: İlgilenmiyorum. Sevgilinle ilgileneceğine neden bana mesaj atıyorsun?
Chris Penetrator: Çünkü sevgilim yok. Ayrıldık.
Eva: Kızı aldattın mı? Sen bu tür hareketleri çok seversin çünkü.
Chris Penetrator: Bebeğim, kalbimi kırdığının farkında mısın?
Cevap vermeden telefonu kapattım. Sinirlerimi bozuyordu. Şimdi de Papatya'dan Bebeğim'e kaymıştı. Etrafında o kadar güzel kız varken neden benimle ilgileniyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
FanfictionHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...