Chris Penetrator: Güzelim, benden kaçamazsın. Evini de biliyorum. Gelirim.
İlk önce Jonas'ı öldürecektim. Hala yüzsüz gibi gelip özür dilediği için.
Sonra da Chris'i. Onu sevdiğimi öğrendiğinden beri peşimi bırakmadığı için.
O akşam amacım Jonas'ı başımdan savmaktı ama yanlışlıkla bütün duygularımı ortaya dökmüştüm ve arkamda beni dinleyen Chris her şeyi duymuştu.
Vilde, Chris ve Iben'ın kesin olarak ayrıldığını söylemişti. Bu sefer terk eden Iben olmuştu. Dün Chris Iben ile neden tekrar sevgili olduğunu yazmıştı. Mesajı tekrar okudum.
Chris Penetrator: Iben senin sarhoş olduğun gece intihar etmeye kalkmış. Sürekli de adımı sayıklıyormuş. Ben de tekrardan kendini öldürmeye kalkmasın diye onunla çıkmak zorunda kaldım. Partide seni gördükten sonra beni öptü. Seninle konuşmaya geldiğini de biliyorum. Bunları yüzüne anlatmak isterdim ama o güzel yüzünü iki gündür göremiyorum. Artık seni görüp öpebilecek miyim Papatya? ;)
Üç gün.
Onu görmememin sebebi utanmak falan değildi. Sadece böyle hayal etmemiştim ve Chris benimle Noora'nın evinden çıkana kadar dalga geçmişti. Bu yüzden de biraz sinirliydim.
İnsan sevdiği kızla 'eski sevgilisine beni sevdiğini söyledi' diyerek dalga geçer miydi?
Noora ertesi gün Jonas'ın Chris'e saldırmaya çalıştığını söylemişti. Chris tam burnuna yumruk atınca yere yapışmış. Yetmemiş bir de ''Bir daha Eva'yı rahatsız etmeyeceksin. Seni onun yakınında bile görmeyeceğim.'' demiş. Burnunun sargıda olduğunu söyledi.
Kapı çalınca koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açtığımda karşımda kimse yoktu. Tam kapıyı kapatacakken yerde duran papatya buketini gördüm.
Buketi yerden aldım. Üstünde bir şey yoktu. Güldüm. ''Teşekkür ederim.''
''Rica ederim, sevgilim.''
Kahkaha attım. ''Tamam pes ediyorum. Ağacın arkasında saklanmayı bırak da buraya gel.''
Ağacın arkasından çıkıp yanıma geldi ve kapıya yaslandı. ''Evine davet etmeyecek misin Papatya?''
''Henüz değil.'' Kaşları çatıldı. ''Sen bana sadece beni sevdiğini söyledin. Çıkma teklifi falan etmedin.''
''Eva, ciddi misin? Sana sevgilim dedim, Jonas'ı dövdüm. Facebook'ta ilişkisi var bile yazdım! Daha ne yapabil-'' Gözlerini havaya dikti. Yine aklına bir şeyler gelmişti.
''Ne oldu?''
''Seni öpebilirim.''
Belimden sıkıca kavrayıp dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Onu öperken gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Geriye gitmeye başlarken onu hafifçe ittim. ''Hey, böyle içeriye girebileceğini mi sanıyorsun?''
Gözleri hala dudaklarımdaydı. ''Evet. Planımın tuttuğunu da düşünüyorum.''
Salonun girişine kadar gelmiştik. ''Peki. Bırak da kapıyı kapatayım o zaman.''
''Bir yere kaçmayacağını nereden bileceğim?''
''Kendi evimden kaçmak gibi bir niyetim yok Chris.''
Onu bırakıp kapıyı kapattım. Salona girdiğimde koltukta uzanmış bana bakıyordu. ''Papatyalar için bir şey demedin.''
''Teşekkür ettim ya. Tekrar teşekkür ederim.''
''Hala bir şey yapmıyorsun.''
''Chris, ne yapmamı bekliyorsun?''
Kaşlarını oynattı. Bu kadar sapık olması doğal mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
FanfictionHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...