◾ 13 ◾

1.3K 71 72
                                    

Okulun kapısından adımımı attığımda herkes bana bakıyordu. Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Kızlar bahçede toplanmıştı. Onları görünce hafif gülümsedim. Onlar olmasaydı ne yapardım bilmiyordum. Ağır adımlarla yanlarına gittim. Noora beni görünce sarıldı.

Sana ve Chris bana gülümsediler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sana ve Chris bana gülümsediler. Vilde ise yüzüme bakmıyordu. Utanmış gibi bir hali vardı. ''Daha iyi misin?''

Kafa salladım. ''Vilde?'' dedi dişlerinin arasından Noora. ''Eva'ya nasıl olduğunu sormayacak mısın?''

''Sormasına gerek yok. İyiyim dedim ya.''

Sert çıkışımla Vilde'nın suratı daha çok asılmıştı. Onu affedebilirdim ama bu biraz geç olacaktı. O sırada Agata yanımıza geldi. ''Günaydın kızlar.''

''Günaydın.''

Bana bakıp gülümsedi. ''Eva, nasılsın?''

Neden herkes aynı soruyu sormak zorundaydı? Sanki kötüyüm diyecektim.

''İyiyim.''

Vilde'ya döndü. ''Vilde, konuşmamız gerek.'' Vilde'nın kaşları çatıldı. ''Neden? Benimle ne konuşacaksın?''

Suratında hiçbir mimik oynamıyordu. Çok ciddiydi. ''Konuşunca öğrenirsin. Birinci dersin sonunda sınıf kapısının önünde olacağım. Beni bekletmek istemezsin.''

Yanımızdan ayrıldığında Sana Vilde'ya baktı. ''Gördün mü? Seni mahvedecek. Biraz çeneni kapalı tutsaydın ne olacaktı? Gidip neden o kıza her şeyi yetiştirdin?''

''Yeter Sana! Hiçbir şey bilmiyorsun!''

''Hah, sana bunlar az bile.'' Koluma girdi. ''Gidelim artık.''

Tam adım atıyordum ki Chris önümden geçti. Bakışları yerdeydi. Yutkundum. Onu her gördüğümde gözyaşlarım akmak için çabalıyordu.

Sana yürümeye başlayınca ben de yürümek zorunda kaldım. Vilde bize sonradan katılacağını söyleyip yanımızdan uzaklaştı.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Agata 

Zil çalınca tatlı(!) birinci sınıflar sınıflarından çıkmaya başladılar. Kazağımın içindeki gömleği düzelttim. Vilde yanımdan geçip giderken kolundan tuttum. ''Buradayım Vilde, başka yerde aramana gerek yok!''

Gözü seğirdi. ''Sana anlatacak bir şeyim yok. Bırak beni!''

''Başkalarına anlatacak bir sürü şeyin var ama! Chris ve Eva'yı ayırma planınız tuttu zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Planınızda Agata faktörünü unutmuşsunuz.''

''Ne planı? Saçmalıyorsun. Senin kuzenin arkadaşımı aldattı. Ne yapmasını bekliyordun? Kollarına atlamasını mı?''

Güldüm. ''Sen şaka mısın? Kuzenim Eva'yı aldattı diyelim, ki öyle bir şey yok, bunu neden arkadaşın yerine onun düşmanına anlattın? Hatları falan mı karıştırdın?''

Butterfly Effect  // Chris & Eva || SKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin