Suyu lavaboya boşalttıktan sonra papatyayı çöpe attım. tıpkı diğerleri gibi. Dolaptan su şişesini alıp sandalyeye oturdum. ''Zaten bu yaşananların üstüne ancak soğuk su içebilirim.''
''Bir şey mi dedin tatlım?''
''Hayır anne!''
Şişedeki suyu saniyesinde bitirmiştim. Büyük ihtimal boğazım ağrıyacaktı ama umurumda da değildi. Telefonumu kapattığım için de kimin ne yaptığını bilmiyordum.
En iyisi de buydu.
Kapı çalınca yerimden kalktım. ''Ben bakıyorum!'' Kapıyı açtığımda karşımda Noora duruyordu. İçeri girdi. ''Kim gelmiş?''
''Noora.''
''Hoş geldin tatlım! Şu an meşgulüm, size sonradan katılırım!''
Noora'ya baktım. ''Hazırlan. Gidiyoruz.''
''Nereye?''
''Russ partisine.''
''Hayır Noora.''
Kolumdan tutup odama doğru çekiştirmeye başladı. ''Chris yaptığı hatayı anlayacak. Gelip senden özür dileyecek. Ve seni sevdiğini itiraf edecek.''
''Beni sevdiği falan yok Noora.''
''Var! Seni gördüğünde yüzündeki her bir ifade değişiyor. Ve bu okulun başladığı ilk günden beri böyle.''
Beni yatağıma oturtup dolabımı karıştırmaya başladı. ''Keşke kendi kıyafetlerimden bir şey getirseymişim.''
''Noora sana gitmek istemediğimi söyledim. Neden ısrar ediyorsun?''
''Ben gelmeseydim Vilde gelecekti. Hangimizi tercih ederdin?''
Eğer Vilde gelseydi resmen yaşanabilecek en büyük kıyamet senaryosu yaşanabilirdi. ''Tamam, sen kazandın.''
''Buldum. Hemen bunu giyiyorsun. Çabuk ol!'' Verdiği şeylere baktım. ''Noora, bunu sekizinci sınıfta giyiyordum. Şimdi ne kadar kısa olduğundan haberin var mı?''
''Sana giy dedim Eva.''
Banyoya gidip üstümü değiştirdim. Bordo bir elbise elbise ve altına siyah çorap vermişti. Bunları sekizinci sınıfta yılbaşı partisinde giymiştim. Banyodan çıkıp yanına gittim. ''Süper oldun!'' Bu sefer beni makyaj masasının önüne oturttu. ''Bekle, sen saçını mı kestirdin?''
''Evet. Bütün gün yapacak bir şey bulamayınca ben de kuaföre gittim.''
''Neyse. Depresyonda olduğun için sana bir şey demiyorum.''
''Ben depresyonda falan değilim!''
''Kesin öyledir canım. Şimdi bana müdahale etmiyorsun. Seni ben hazırlayacağım.''
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
''Noora, lütfen...''
''Kızlar!''
Kızların oturduğu koltuğa gidip oturduk. Müziğin sesi kulak zarını patlatacak cinstendi. Bu sefer paraya kıyıp daha lüks bir mekan tutmuşlardı. Veya evde yaptıklarında sürekli polis geldiği için de bunu yapmış olabilirlerdi.
Vilde kolunu omzuma attı. ''Nasılsın?''
''İyi. Sen?''
''Süperim!'' Eliyle bir yeri işaret etti. ''Şuraya baksana. Ne kadar iğrençler!''
İşaret ettiği yere baktım. Iben ve Chris öpüşüyordu. ''Vilde, ne yapıyorsun?'' Sana beni kendine çevirdi. ''Sen kimseyi aldırma.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
FanfictionHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...