◾ 10 ◾

1.3K 68 51
                                    

Chris Penetrator: Saçların çok güzel olmuş Papatya. Gömleğin de çok yakışmış. Her zamanki gibi okulun en güzel kızı sensin ;)

Eva: Bunları nereden söylüyorsun? Seni göremiyorum.

Chris Penetrator: Şimdi kantinin kapısına geliyorum. 

Eva: Seni sabırsızlıkla bekliyorum :) 

Mesajı yolladığım sırada Chris arkadaşları ile kantine girdi. Telefonuna bakıp gülüyordu. Attığım mesaja bakıyor olmalıydı.

''Fazla 'aşk böceği' değil misiniz?''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Fazla 'aşk böceği' değil misiniz?''

''Nasıl yani?''

''Bilmiyorum, Chris'in böyle biri olduğunu duymamıştım. Kimse de Chris'in bu hallerine anlam veremiyor. Penetrator Chris hiçbir sevgilisiyle böyle değildi.''

''Vilde, öncelikle Chris için kim ne diyorsa umurumda değil. Onun da umurunda değil. Chris ile sevgiliyiz, arkadaş değil. Hem ben senin arkadaşınım. Beni diğer kızlarla bir mi tutuyorsun?''

''Öyle bir şey yapmadığımı biliyorsun Eva.''

''Bilmiyorum Vilde.''

''Neyse kızlar.'' Noora gergin ortamı dağıtmaya çalışıyordu. ''Noel de  yaklaşıyor. Planlarınızı duyalım.''

''Sınıfta kızların noel  partisinden bahsettiğini duydum. Oraya gideriz herhalde. Ne dersiniz?''

''Bana uyar.''

''Bana da.''

Kızlar konuşurken Chris'e baktım. Tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. Telefonumun titremesiyle cebimden çıkardım. 

Chris Penetrator: Sorun mu var? Gergin duruyorsun.

Eva: Sorun yok. İyiyim.

Chris Penetrator: Vilde ile tartışıyordun sanki. Geçen de yanımıza gelmişti. Kavga mı ettiniz? Canını mı sıktı? 

Eva: Kavga etmedik Chris. Canımı da sıkmadı. Önemli bir şey yok. 

Chris Penetrator: O zaman dişlerini sıkmayı bırak. Dişlerini sıkınca da güzelsin ama gülümseyince daha güzel oluyorsun. 

Ona hafifçe gülümsediğimde sırıttı. Göz ucuyla yanımda oturan Vilde'ya baktım. Bana bakıyordu. Onunla özel olarak konuşmam gerekiyordu. 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

''Chris?''

''Eva, benim. Chris evde değil. Arabasını tamirden almaya gitti. Telefonunu da almayı unutmuş.''

''Peki. Sen nasılsın Agata?''

''Evime geri döneceğim. Şimdi de her tarafa dağılmış eşyalarımı topluyorum. Nasıl olduğumu tahmin edebiliyorsundur.''

Butterfly Effect  // Chris & Eva || SKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin