Agata: Eva, okulda mısın?
Eva: Hayır. Bugün gelmedim. Biraz halsizim.
Agata: Geçmiş olsun. Sana Tarihten 10 aldığımızı söyleyecektim. Bunu kutlamalıyız! Biraz da konuşuruz. Okul çıkışına kadar kendini toparla. Ben seni almaya geleceğim. Her zaman gittiğim bir kafe var. Bayılacaksın!
HAYIR!
Eva: Olur. Geldiğinde ararsın.
Agata: Görüşürüz!
Telefonu komodinin üstüne koyup yorganıma sarıldım. Oslo bu aylarda hemen buz kesmeye başlıyordu.
Bütün gece boyunca film izlemiş, ağlamış, deli gibi şarkı söylemiş, ağlamış, tıka basa yemek yemiş ve ağlamıştım. Aşk acısı desen değildi, peki bu içimdeki lanet his neydi?
Sıradan bir kız.
Sen çok sıra dışı birisin sanki.
Kızlara da sabah bir saat boyunca okula gelmeyeceğimi anlatmıştım. Dört kıza birden hem de! Neyse ki Sana ve Chris çok ayrıntılı bilgi istememişlerdi. Onları bir ayrı seviyordum.
Sıkılıp telefonu tekrar elime aldım ve Chris'in Instagram'ına girdim. O gece fotoğrafları detaylıca inceleme imkanım olmamıştı. Asıl amacım onun yüzünü görüp sinirlenip küfür etmekti.
Agata ile bir iki tane fotoğrafı vardı. Chris'in küçüklük fotoğrafı bile vardı. Fotoğrafa bakıp güldüm. Bu masum çocuğun ilerde piç herifin tekine dönüşebileceğini kim tahmin edebilirdi ki?
Daha eski fotoğraflardan birini görünce kalakaldım. Hayır, umarım bunu Noora görmemiştir. Lütfen görmemiş olsun.
Fotoğraf geçen yıla aitti. Chris bir kızla fotoğraf çekinirken arkadan Agata ve William gözüküyordu. Fakat ikisi fazla samimiydi. Öpüşüyorlardı?
Ya Noora bunu görmemişti, ya da William ona her şeyi anlatmıştı.
Okulda neden hiç konusu geçmemişti peki?
Önceden sevgili olmaları tuhaf değildi. Peki onları ayıran neydi?
Bunu bugün sormalıydım. Bu soru sorma merakı başıma bela olsa bile.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kapıyı kilitleyip anahtarı çantama attım. Yolun biraz ilerisinde bir araba duruyordu. Arabanın yanına gidip kapıyı açtım ve koltuğa oturdum. Agata beni görünce gülümsedi. ''Daha iyi misin?''
''Evet. Biraz dışarı çıkmak iyi olacaktır.''
Arabayı çalıştırdı. ''Papatyayı çok beğendiğini söyledi.''
''Evet, ödevi teslim ederken de bana söylemişti.''
''O papatyayı ben çizmedim ve yazıyı ben yazmadım bu arada Eva. Hepsini Chris yaptı.''
''Kimin yaptığıyla ilgilenmiyorum Agata. Üstelik bu bizim ödevimizdi. Kuzenin her şeye burnunu soktuğu gibi buna da burnunu sokmasa olmazdı zaten.''
Gözlerini kırpıştırıp hafifçe kafasını salladı. ''Pekala, ona karşı fazla sinirlisin. Ama bu düzelecektir.''
''Sanmıyorum.''
Kafenin önüne geldiğimizde arabayı park etti ve arabadan inip kafeye girdik. Küçük ve şirin bir yerdi. Bir masa bulup oturduk. Garson gelip siparişlerimizi aldı.
''Ee Agata, senin hayatın nasıl gidiyor?''
Telefonuna bakarken bana döndü. ''İyi. Yalnız ve mutluyum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect // Chris & Eva || SKAM
FanficHayatımızda verdiğimiz kararların gelecekteki etkisini tahmin edebilmek zordur. Biz önemsiz bir karar verdiğimizi düşünürken gelecekteki etkisi çok büyük olabilir. Söylediğimiz sözlerin, kırdığımız kalplerin de öyle. ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ [...