Zoznámte sa, to je Christy

147 13 0
                                    

,,Poručík!? Poručík Anderson! Vstávaj! Zmeškáš do práce!" vletel Connor do Hankovej spálne. ,,Kriste pane, Connor! Nemôžeš ma aspoň raz zobudiť normálne?!" ,,Prepáč, Hank. Ale... Ale, žiadne ale. Kretén." Connor bez slova odišiel z miestnosti. ,,Sakra, komu som čo urobil...." ,,Dáš si kávu, Hank?" ozval sa Connorov hlas z kuchyne. ,,Dám." horko odpovedal Hank zatiaľ čo si obliekal jeho pruhovanú košeľu. Hank prišiel do kuchyne, vzal svoju čiernu šálku s kávou a vyšiel pred dom aby pustil Suma na dvor. ,,Connor! Daj Sumovy do misky granule a daj mu čerstvú vodu!" ,,Dobre, Hank." Hneď ako Hank vyvenčil Suma, vzal ho dnu. Položil šálku na stôl a zobral kľúče od auta. ,,Ideme, Connor." ,,Hank a čo raňajky?" Hank sa pozrel na Connora kyslým pohľadom: ,,Keď budem hladný, kúpim si nejaký burger." ,,Hank, myslím si, že by si to mal prestať jesť. Tvoj cholesterol... Bla bla bla! Connor prestaň už s tým, budem jesť čo sa mi zachce. Na niečo predsa umrieť musím! A teraz padaj do auta." Hank s Connorom sadli do auta, Hank pustil nejakú metalovú hudbu a vyrazili do práce.

,,Dnes by mal na stanicu prísť nový policajt." povedal Connor aby prerušil to mlčanie medzi nimi. ,,Áno. Len dúfam, že to nebude nejaký otravný amatér." odpovedal Hank ešte stále s urazene. ,,Úprimne som zvedavý, kto to je. Spoznať niekoho nového nikdy nieje na škodu." povedal Connor zvedavo. Hankovy po celkom nepríjemnom prebudení Connorom nebolo moc do reči a tak po zvyšok cesty boli obaja ticho.

Konečne dorazili do práce. Vošli dnu kde ich zdvorilo pozdravila recepčná. ,,Dobré ráno, poručík Anderson. Connor." ,,Aj Vám Sissy." odpovedal Connor, zatiaľ čo Hank len kývol hlavou. Hank vstúpil do kancelárie a kráčal smerom ku svojmu stolu. Connor ho následoval. Každý sadol ku svojmu stolu a Connor začal prezerať databázu.

,,Hmmm. Dvanásť prípadov zmiznutia dievčat. Pravdepodobne obchod s bielym mäsom. Všetky vo veku od 15 - 23." premýšľal Connor nahlas. ,,Neviem Connor, v noci vraj našli telo jednej z nich. Možno to nieje obchod, ale len nechutný sériový vrah." povedal Hank. ,,Ale kde sú potom ich telá?" ,,Môžu byť kdekoľvek, tamto sa našlo v kontajnery za klubom." ,,Za akým klubom, poručík?" ,,Hellgate." Connor chvíľu premýšlal. ,,Neboli tam náhodou videné všetky obete naposledy? V tom klube." ,,Áno. áno boli."

,,Ejj tak to je sexy prdelka! Nevedel som, že si Fowler hľadá asisntentku!" detektív Reed prerušil rozhovor uštipačným komentárom na dievča, ktoré prechádzalo do Fowlerovej kancelárie. ,,Reed! Nikto tu nieje zvedavý na tvoje zkurvené poznámky!" zakričal na neho Hank. Reed si niečo zamrmlal pod nos a odišiel. Connor to ani nestihol registrovať, pretože nemohol z toho dievčaťa spustiť oči. ,,Je krásna." pošeptal si Connor pre seba. Bola štíhlej postavy, okolo 165cm vysoká. Bola oblečená v čierných obtiahnutých nohaviciach a mala čierne tričko s bielým obrysom dobermana. Mala dlhšie, hnedé vlasy zapletené do vrkoča a bledomodré oči. Sebaistým krokom vstúpila do Fowlerovej kancelárie, ktorý ju ako sa zdá, nadšene privítal.

,,Connor. Connor! Si ešte v tejto realite?!" prehovoril na neho Hank. ,,Hovoril si niečo, poručík?" spýtal sa Hanka. ,,Prečo na ňu stále zazeráš?" nechápavo sa spýtal Hank. ,,Len som si ju analyzoval. Chcel som vedieť kto to je." ,,Áno? A čo si zistil?" ,,Ehm... No..." ,,Vieš čo, radšej nič nehovor." ,,Hank, Connor! Do kancelárie, hneď!" ohlásil Fowler Hanka a Connora. ,,Čo zasa doprdele chce." horko sa spýtal sám seba, kým Connor už vyrazil ku kancelárií.

,,Posaďte sa." povedal Fowler. ,,Toto je Christina. Je to čerstvá absolventka policajnej akadémie a vaša nová kolegyňa. Vy dvaja si ju teraz vezmete pod "ochranné krídlo" keďže ste tu najlepší chlapi čo mám." ,,Počkať, Jeffrey, to snáď nemyslíš vážne! Pred štyrmi rokmi si ku mne pridelil Connora a teraz nejaké dievča z akadémie?!" Hank znepokojene zvýšil hlas. ,,Myslel som si, že s Connorom už máte dobrý vzťah, ste predsa ako otec so synom." ,,To aký mám teraz vzťah s Connorom je iná vec, tu ide o princíp. Všetko si proste musím odsrať ja." ,,Hank, ako som už povedal. Ste tu najlepší chlapi a ona bola najlepšia na akadémií! Myslím, že sa dokonale k vám hodí a že jej talent môžete ešte zdokonaliť. Ak sa ti to nepáči, môžeš si hľadať prácu niekde inde." Hank sa bez slova zdvihol od stola a odišiel z kancelárie ku svojmu stolu. ,,Ospravedlň ho, Hank je proste Hank." povedal Fowler Christy. ,,To nič, na akadémií sme tiež takých mali." povedala Christie s úsmevom. ,,A toto je Connor." Christy si všimla, že Connor nieje človek ale android. ,,Rád ťa spoznávam Christy, myslím, že budeme dobrý tím. povedal Connor priateľsky. ,,Aj ja ťa rada spoznávam Connor." odpovedala. ,,Christy. Connor s Hankom majú teraz na starosti prípad zmyznutých dievčat. Verím, že im pomôžeš vyriešiť to." ,,Nesklamem Vás kapitán." povedala Christy a podala Fowlerovy ruku. Connor odprevadil Christy k ich stolom.

,,Nič tu nieje volné ale myslím, že tuto Connorovi nebude vadiť, keď sa s tebou o stôl podelí." ironicky povedal Hank. ,,Samozrejme mi to vadiť nebude." povedal Connor. Christy si teda šla vziať nejakú stoličku a prisadla si. ,,Tak, kapitán Fowler mi povedal, že riešite prípad zmyznutých dievčat. Môžem o tom vedieť viac?" spýtala sa Christy. ,,V databáze je všetko čo zatiaľ vieme." povedal Connor. ,,Dobre, vďaka." odpovedala Christy. ,,No je tu toho dosť málo. Je tam nejaká spojitosť medzi nimi?" ,,Všetky boli naposledy videné v klube Hellgate." odpovedal Connor zatiaľ čo hladel do databáze.

,,Poručík Anderson! Našlo sa ďalšie telo!" pribehol k nim strážnik Chris Miller. ,,Kde presne sa našlo?" spýtal sa Hank. V parku v centre. Nahlásil ho jeden starší pán, ktorý venčil svojich psov a oni telo našli. ,,Hneď sme na mieste." povedal Hank, všetci traja sa zodvihli zo stoličiek a šli na miesto.

V aute bolo celú cestu ticho. Keď dorazili na miesto, Hank s Connorom a Christy pristúpili k telu dievčaťa, vek 17 rokov. Bola celá dobitá a vyzlečená len v spodnom prádle. ,,Sakra, tá mala kurva zlý deň." povedal Hank pri pohlade na jej rozbitú hlavu. Connor ako tradične sa chystal na analýzu krvi. Odobral vzorku na prsty a položil si ich na jazyk. ,,Do riti, Connor čo to robíš?!" zhrozila sa Christy a v tom ju Hank ohlásil: ,,Dievča, na to si budeš musieť zvyknúť." ,,Poručík to telo tu leží asi osem hodín." povedal Connor. On išiel prezrieť okolie a Christy začala prehliadať telo. Zrazu si všimla niečo zvláštne. Dievča malo na vnútornej strane stehna vyrezané číslo "14". Jazva bola staršia, pravdepodobne značila poradie. No ku štrnástke pribudol i kríž. Christy si zrazu spomenula na niečo, na čo chcela zabudnúť. Tá spomienka ju posadila na zadok. ,,Christy! Si v poriadku?!" v sekunde k nej pribehol Connor a podoprel ju. ,,Ja..." zrazu sa jej tisly slzy do očí. ,,Myslím, že viem, kto je za tým všetkým....."

Detroit: Love you like a humanWhere stories live. Discover now