Zamilovaný Connor

203 9 6
                                    

,,Včera som odtiaľ odišla a dnes sa tam vraciam." povzdychla si Christy. ,,Bola som rada, keď som odtiaľ konečne vypadla." ,,Prečo máš tak negatívny postoj ku svojmu rodnému mestu?" zvedavo sa pýtal Connor. Christy sa pozrela na Connora a povedala: ,,Pretože mi pripomína minulosť, na ktorú chcem tak veľmi zabudnúť." dopovedala a otočila sa k oknu.

Ako prichádzali ku Kanadským hraniciam, Christy vytiahla svoj telefón z tašky a vytočila číslo svojho brata Georgeho. ,,Ahoooooj braček. Ako sa máš?" spýtala sa. ,,Ahoj Christy! Mám sa celkom fajn, čo ty? Ako je v Detroite?" ,,Na to ti odpoviem keď dorazíme k tebe." ,,Počkať... Čo? Dorazíme?" ,,George, ideme do Toronta ohľadom jedného prípadu, spolu s mojimi dvoma kolegami. Napadlo mi, že by sme mohli prespať u teba." ,,Ale jasné! Žiadny problém, miesta mám v baráku dosť." ,,Dobre, uvidíme sa. Pa." pozdravila Christy a položila mobil.

,,Koľko je vlastne hodín?" spýtal sa Hank ,,17:48, Hank." odpovedal Connor. ,,Keď počítam ešte hodinu - dve hodiny cesty... Na stanicu sa dostaneme až zajtra. Christy, ideme priamo k tvojmu bratovi. Zkurvený Fowler, kľudne sme mohli vyraziť zajtra ráno." dopovedal Hank rozčúlene. ,,Dobre. Hank, aspoň si urobíme menší výlet. Môj brat sa Vám bude páčiť." odpovedala Christy a pustila hudbu.

,,A kde vlastne býva ten tvoj brat?" spýtal sa Hank. Keď mu Christy mu nadiktovala adresu, zavolala Georgemu. ,,Braček, čakaj nás pred barákom, za pár minút sme tam." ,,Dobre, teším sa."

Hank zastavil pri lese pred menším, dreveným domčekom s veľkou záhradou. Pred bránou stál muž, vyzeral na 29 rokov, na sebe mal čierne tepláky a slipknot tričko. Hank, Connor a Christy vystúpili z auta. ,,Huh, tak už vieme od koho máš ten metal." podpichol Hank Christy. ,,Áno, on ma priviedol k metalu." zasmiala sa Christy. ,,Dobre urobil, metalistky sú najlepšie." povedal Connor a mrkol na Christy. Tá sa trochu začervenala a pousmiala.

,,Christy! Sestrička moja malá! Rád ťa znovu vidím." George privítal Christy. ,,Aj ja teba George." povedala Christy a objala Georgeho.

,,Toto sú moji kolegovia. To je Hank: ,,Teší ma, ja som George." George podal Hankovy ruku. ,,Hank." odvrkol Hank. ,,A toto je podľa všetkého Hankov adoptívny syn Connor." povedala Christy. Hank sa na Christy pozrel nechápavým výrazom. ,,No super, už aj ona..." zamrmlal si. ,,Teší ma, ja som George." ,,Ja som Connor a rád ťa spoznávam."

,,Nevedel som, že máš za kolegu androida." tichšie povedal George Christy, keď vchádzali do domu. ,,Áno ale keď mám pravdu povedať, je celkom milý narozdiel od Hanka. A aj dobre vyzerá." pousmiala sa Christy. ,,Nebodaj sa ti páči android. Veď androidov nemáš v láske po tom, ako ťa jeden zranil." zasmial sa jej George. ,,Nemala som ale tam v Detroite som ich pár spoznala, jedného mám dokonca za suseda a Connor... Cítim sa v jeho spoločnosti dobre, tak ako s človekom." ,,Chápem."

,,Dáte si kávu, čaj alebo vodu?" spýtal sa George. ,,Kávu." odpovedal Hank. ,,Ja si dám mätový čaj, George." povedala Christy. ,,Ja nič, ja nepijem." zasmial sa Connor.

,,Som celkom hladná. Môžem si niečo vziať?" spýtala sa Christy. ,,Ale nebudeš tu jesť nejaké pečivo, pozívam vás do mesta na večeru. Súhlasíte?" ,,Pre mňa za mňa." odvrkol Hank. ,,Ja by som si celkom rád pozrel mesto. Ja som za." povedal Connor milo. Hank prevrátil očami." ,,Tak poďme." povedal George.

,,Naozaj krásne mesto." povedal Connor pozerajúc sa z auta von. ,,Áno to je..." povedala tichšie Christy. ,,Christy ak by si sa niekedy chcela porozprávať, som tu pre teba." povedal Connor a pozrel sa Christy do očí. ,Ja... Beriem na vedomie, ďakujem."

,,Tam je tá nová reštaurácia. Varia tam výborne!" prehlásil George. ,,Braček, mne to je úprimne jedno ja som veľmi hladná." zasmiala sa Christy. Vystúpili z auta a prišli do reštaurácie.

Detroit: Love you like a humanKde žijí příběhy. Začni objevovat