Vlad Tasarov

107 8 0
                                    

,,Pane, mám zlé správy." povedal Igor Vladovi, sediacemu chrbtom k nemu. ,,Počúvam." odmerane odpovedal Vlad.

,,Chytili Arijho." povedal s rešpektom Igor. ,,To snáď nemyslíš vážne!" naštvane skríkol Vlad a otočil sa na Igora. ,,Kiežby, pane." ,,Ako sa ten kretén mohol teraz nechať chytiť?!" postavil sa Vlad a išiel si naliať whiskey.

,,Na tom bitúnku, kde zabil tú štetku a strážnika, ktorý tam bol v noci sa nečakane objavil ďalší, čo ho išiel vystriedať. Pravdepodobne ich započul a zavolal políciu." povedal Igor.

,,To nemohol utiecť?!" spýtal sa naštvane Vlad a odpil si z jeho whiskey. ,,Arij si neskoro všimol, že tam niekto je a keby mohol, určite by utiekol." povedal Igor.

,,Pane, navrhujem sa nejako zbaviť Arijho. Aby nič nevykecal." dodal Igor. ,,A ako sa ho chceš zbaviť ty chytrák keď je 24/7 strážený?!" znovu skríkol Vlad na Igora jeho hrubým hlasom. ,,Naviac, Arij vie, že kebylen čokoľvek povie, tak skončí ako tá štetka na bitúnku alebo u Butchera v red roome ako niektoré kurvy!" podráždene povedal Vlad.

,,Čo máme robiť, pane?" spýtal sa Igor Vlada. ,,Pokračujte v práci." prikázal Vlad. Igor len prikývne hlavou. ,,A teraz zmizni, chcem byť sám." povedal Vlad. ,,Dobre, pane." zdvorilo a s rešpektom povedal Igor a odišiel z tmavej pracovne.

Vlad dva krát tleskol aby zapol televíziu. Zrovna tam bežala mimoriadná správa.

,,Dnes ráno o deviatej hodine sa na miestnom bitúnku našli dve zmasakrované telá. Našiel ich strážnik, čo prišiel svojho kolegu vystriedať, no žiaľ v tej dobe bol už mŕtvy. Svedok povedal, že sa nestretol priamo s vrahom, avšak keď prišiel do práce, započul tam tlmený krik mladého dievčaťa a tak alarmoval políciu. Útočník tak nestihol utiecť, iba sa ukryl do kríkov. Avšak nepočítal s tým, že si mladá policajtka privezie so sebou psa, ktorý páchateľa vystopoval. Páchateľ je zadržaný v cele a podrobený vypočúvaniu. Viac o prípade nám polícia nechcela prezradiť. Máme dôvod sa aj naďalej obávať podobných incidentov?"

Vlad od zlosti praskol pohár s whiskey v ruke a celý sa dorezal. Avšak bolo mu to jedno. Správal sa, akoby tú bolesť necítil.

Vlad si vybral kúsky črepov z ruky a obviazal si to. Zobral si cigaru, nalial whiskey a sadol si za stôl. Odpil si a povedal sám pre seba: ,,Ešte sa tešte..."

Detroit: Love you like a humanWhere stories live. Discover now