,,Nič po sebe nezanechali. Otlačky, stopy ani záznamy, proste nič. Toto bola práca majstrov." povedal Connor keď skontroloval celú stanicu.
,,Je jasné, že ich najal Vlad. Nikto iný nemal dôvod Arijho zabiť." povedal Hank. ,,A aký dôvod by mal Vlad? Nevedel, že prehovoril." povedala Christy. ,,Možno Arij pre neho predstavoval veľkú hrozbu a chcel sa ho zbaviť pred tým, než niečo vykecá." povedal Hank.
,,Blbosť. To by nechal odstrániť aj toho poskoka, čo chytili v Kanade... Avšak rozdiel medzi ním a Arijm je ten, že on neprehovoril." povedala Christy.
,,To je fakt." povedal Connor. ,,Čo ak tu máme krysu?" spýtala sa neisto Christy. ,,O tom pochybujem." povedal Hank ľahostajne. ,,Ako inak si to chceš vysvetliť?" spýtala sa Christy. ,,Možno nás niekto sledoval." povedal Hank.
,,Nepravdepodobné." zapojil sa do konverzácie Connor. ,,Na horu by musel ísť za nami autom alebo nás tam počkať. A nikto z nás nevedel, že pôjdeme niekam." dodal.
,,Ale krysu na oddelení nemáme, nikto nový okrem Christy neprišiel. A ostatný tu boli dávno pred tým mafiánskym bastardom." povedal Hank Connorovi. ,,Je to divné..." povedala Christy a na chvíľu sa zamyslela.
,,Toto nikam nevedie." povedala Christy zúfalo. ,,Christy?" ohlásil ju Connor. ,,Ano?" Christy sa pozrela na Connora. ,,Arij včera v aute povedal, že na našom mieste by hľadal odpovede inde."
,,Kde inde?" spýtala sa Christy. ,,Kybernetické zrkadlo ľudskoti." povedal Connor. ,,Dark web..." potichu povedala Christy.
,,Odráža tu najhoršiu stránku ľudstva. Ukazuje tú pravú tvár. Preto sa mu hovorí zrkadlo ľudskosti. Sú tam zverstvá, aké si bežný človek nevie predstaviť...." dodala Christy.
,,Ale akú spojitosť to má s Vladom a tým čo robí?" spýtal sa Hank. ,,Môže tam tie dievčatá predávať, môže tam robiť čokoľvek..." povedala Christy. ,,V každom prípade, bude problém sa na to miesto dostať a nie ešte nájsť tam čo hľadáme..." dodala Christy a znova sa ponorila do myšlienok.
,,Možno nebude." odhodlane povedal Connor. ,,Zlato, na to aby si sa dostal na ten stupeň webu, potrebuješ špeciálny software... Myslím, že nikto z nás na to nemá, dokonca ani ty..." povedala Christy neisto. ,,Z nás možno nikto. Ale môj dobrý priateľ má rôzne kontakty.
,,O kom hovoríš?" spýtala sa Christy. ,,Toho ešte nepoznáš." povedal Connor a zodvihol sa zo stoličky. ,,Tak ideme?" spýtal sa. ,,No... Hej, môžme." povedala Christy trochu šokovane.
,,Ja zostanem tu, choďte vy dvaja. Naozaj sa mi nechce cestovať." povedal Hank a oprel sa o stoličku. Vedel, o kom Connor rozpráva. ,,Hank... Ale ja tu nemám auto... Akosi sme ráno šli s tebou." povedala Christy. ,,Tak choďte autobusom." povedal otrávene Hank. ,,Noták, Hank... Nebuď tak bezcitný, prosím." poprosila Christy. ,,Mňa z vás fakt porazí." povedal otrávene Hank a ťažko sa zdvihol zo stoličky.
,,Kam vlastne ideme?" spýtala sa Christy. ,,No.. Hank nás vezme k tebe domov po nejaké veci a auto a potom do Washingtonu." povedal Connor. ,,Washingtonu?! Kým vyriešime tento prípad, nacestujem sa snáď viac, než za celý svoj život." povedala šokovaná Christy.
,,Na to si zvykneš, dievča." povedal Hank s úšklebkom. ,,Haha..." neisto sa zasmiala Christy. ,,Okay. Zlato ale cestou sa zastavíme za Leylou." ,,Dobre." povedal milo Connor a pozrel sa na Christy.
,,Tak šup, vystupovať." povedal Hank, keď zastavil pred domom Christy. ,,Užite si to v tom Washingtone." dodal. ,,Ďakujeme." povedal Connor i za Christy a vystúpili. ,,Daj vedieť Fowlerovi, že sme museli pracovne odcestovať." povedal mu Connor cez otvorené okno ,,Žiadny strach, poviem mu, že ste si zobrali dovolenku na svadobnú cestu. Washington je zaujimavé mesto." povedal Hank. ,,To je idiot..." pomyslela si Christy a Hank už mizol za horizontom.
YOU ARE READING
Detroit: Love you like a human
FanfictionOd roku 2038, kedy započala revolúcia androidov v Detroite sa toho veľa zmenilo. Dnes sa píše rok 2042 dnes sú si všetci rovní. Androidi žijú v harmónií s ľuďmi, no nájdu sa aj takí, čo stále neprijali fakt, že svoju zem zdielajú s inou, novou, inte...