,,Dobré ránko, Christy." pošeptal Connor Christy, keď sa začala prebúdzať. ,,Krásne ránko." povedala Christy a prehodila ruku cez Connora. ,,Ako si sa vyspala?" spýtal sa Connor. ,,Po dlhej dobe sa mi spalo naozaj veľmi dobre. Ale ešte by som spala." povedala Christy a usmiala sa na Connora. ,,Pokojne budem s tebou každú noc, Christy." povedal Connor a mrkol na Christy. Christy sa zodvihla, posadila sa na Connora, nahla sa k jeho perám a pošeptala: ,,Budem rada keď budeš." Connor sa usmial, chytil Christy za stehná a začal ju bozkávať. ,,Mali by sme ísť dole." zašeptala Christy s úsmevom.
,,Ale mne tu je takto dobre." povedal Connor, posunul sa s Christy trochu vyššie aby sa mohol oprieť o operadlo postele a začal Christy bozkávať na krk. ,,Connor..." povzdychla si Christy od slasti. ,,Páči sa ti to? spýtal sa Connor. ,,Áno... Pokračuj..." povedala Christy vášnivo. Connorove ruky sa pomaly a jemne začali zdvíhať od stehien na boky Christy. Jeho pery pokračovali od krku ku pleciam a na hrudník. Christy len ťažko dýchala.
Zrazu sa nečakane otvorili dvere. V nich stál George. Christy sa okamžite začala červenať a Connor nahodil svoj prekvapený výraz. ,,Kurva! Tak toto som nečakal! Tak ja idem, nenechajte sa rušiť! Akoby sa nič nestalo!" šokovane povedal George. ,,To je už jedno, braček. Čo si chcel?" spýtala sa Christy a opatrne si presadla na posteľ. ,,Rozhodne nie vidieť svoju sestru, keď je nadržaná." povedal George a nezadržal v sebe smiech.
Christy len zakrútila očami a urobila facepalm. ,,Hank ma poslal vzbudiť ťa a pozrieť sa po Connorovi. Ale ako vidím, stihol som to jednou ranou." smial sa George. ,,Ok...ok... povedz Hankovi, že hneď sme dole." George nemohol zadržať smiech a bez slova zatvoril dvere. Spoza dverí bolo už len počuť: ,,Hank, neuveríš, čo som práve videl!" ,,No výborne..." začervenala sa Christy. ,,Hej, nič si z toho nerob. Bolo to celkom. Zábavné." povedal Connor a pohladil Christy po tvári. ,,Máš pravdu." pousmiala sa Christy. ,,Mali by sme sa obliecť a ísť za nimi." ,,Rozhodne."
Connor si vzal svoju bielu košeľu, sako a kravatu. Christy si z tašky vzala čisté spodné prádlo, jej obľúbené maskáčové tielko a čierne legíny. Christy sa začala prezliekať. Connor sa tváril, že sa nepozerá ale občas sa obzrel na Christy. Connor sa postavil pred zrkadlo na skrini, ktorá bola naproti posteli a začal si uväzovať kravatu. ,,Ukáž, ja ti to uviažem." povedala Christy. ,,Netreba, Christy. Viem ako sa uväzuje kravata." zasmial sa Connor. ,,Ale ja ti ju chcem uviazať." povedala Christy, pristúpila ku Connorovi a začala uväzovať.
,,No... Tak poďme teda dole za nimi." povedala Christy neisto. ,,Neboj, budú v pohode. Hank bude troooooochu mimo, ale ako ho poznám, minimálne si zvykne." zasmial sa Connor. Vyšli z izby, Connor vzal Christy za ruku a šli za Hankom a Georgem do kuchyne.
,,Dobré ráno." povedala neisto Christy. ,,Dobré ráno." odpovedal Hank, keď dojedal svoju praženicu. ,,Zdravím, hrdličky." povedal George a začal sa znovu smiať. ,,Ehm... Kedy pôjdeme po tie záznamy?" spýtala sa Christy. ,,O dvanástej." povedal Hank. ,,To je za chvíľku. Idem si pobaliť veci." ,,Ty nebudeš raňajkovať?" spýtal sa Connor. ,,Nie... Niesom hladná." povedala Christy. Connor sa na ňu ustarostene pozrel.
Christy sa šla naspäť na poschodie pobaliť a Hanka už premohla zvedavosť. ,,Naozaj si bol u Christy?" spýtal sa prekvapene. ,,No. Áno." odpovedal Connor a sadol si ku Hankovi. ,,Bolo to krá..." ,,Ew, ušetri ma detailov." povedal otrávene Hank. ,,Prepáč, Hank." ospravedlnil sa Connor. ,,V každom prípade, toto bude s vami ešte zaujimavé..." dodal Hank.
,,Tak, môžeme vyraziť." povedala Christy, len čo prišla do kuchyne. Hank a Connor vstali od stola a išli sa pripraviť do predsiene.
,,Christy?" povedal George. ,,Áno braček?" odpovedala Christy. George ju zavolal ešte na chvíľu k sebe a tichšie povedal: ,,Hej, mám otázku. Keď si teraz bola s Connorom... Môže sa nastaviť aj na vybrácie?" zvedavo a so smiechom sa spýtal George. Christy sa na neho pozrela šokovaným vyrazom. Jej pohľad jasne vravel: ,,Ty si zo mňa robíš srandu, že?" Christy sa po chvíli spamätala a povedala: ,,George.... Ty si fakt idiot. A navyše, zatiaľ s Connorom nič nebolo, ty kazišuk." ,,Aj ja ťa mám rád. Ale ešte radšej mám ten tvoj výraz." povedal George a vybuchol smiechom.
DU LIEST GERADE
Detroit: Love you like a human
FanfictionOd roku 2038, kedy započala revolúcia androidov v Detroite sa toho veľa zmenilo. Dnes sa píše rok 2042 dnes sú si všetci rovní. Androidi žijú v harmónií s ľuďmi, no nájdu sa aj takí, čo stále neprijali fakt, že svoju zem zdielajú s inou, novou, inte...