,,Aaa... Dobré rá... Čo?!" Christy sa otočila a chcela objať Connora. ,,Kde je...? Snáď neodišiel hneď po tom ako som zaspala..." zosmutnela Christy. No v tom sa otvorili dvere na spálni a tam bol Connor len v spodnom prádle a v rukách držal tácku, na ktorej boli raňajky pre Christy.
,,Hehe... Do-dobré ráno." začervenala sa Christy." ,,Krásne ránko, Christy. Prepáč, že som tu nebol keď si sa zobudila ale chcel som ťa prekvapiť." povedal Connor. ,,No... Tak to sa ti podarilo, zlato."
,,Vyzerá to výborne, láska." povedala Christy pri pohľade na croissanty a brusnicový džús. ,,Snažil som sa." povedal Connor a dal pusu Christy. ,,Ďakujem." usmiala sa Christy a pustila sa do jedla. Connor zatiaľ išiel pustiť Leylu na dvor.
Neskôr, keď Christy dojedla, obliekla si spodné prádlo a Connorovu košeľu a išla za ním dole aj s táckou.
,,Bolo to výborné, ďakujem." poďakovala sa Christy, keď prišla do kuchyne. ,,Počkať. To je moja košeľa?" spýtal sa Connor. ,,No, hej. Je pohodlná." zasmiala sa Christy. ,,Hodí sa ti." povedal Connor.
,,Včera to bolo krásne." pošeptala Christy Connorovi. ,,Ty si bola úžasná." povedal Connor. Connor objal Christy a jemne ju hľadel po bokoch.
,,To šteklí, Connor ,stop." jemne sa zasmiala Christy. ,,Ja viem, že sa ti to páči." povedal Connor. ,,Tak netvrdím opak." smiala sa.
Smiali sa, naháňali sa po dome, robili rôzne blbosti. Nakoniec sa Connor zvalil na gauč a Christy na neho. Connor jej dal vlasy za ucho a povedal: ,,Nikdy som sa necítil viac nažive ako s tebou, Christy." ,,Ja..."
Zrazu zazvonil telefón. ,,Sakra, kto to môže byť, na stanicu ideme až o hodinu." povedala Christy trochu otrávene a zdvihla sa po telefón.
,,Hrdličky, ospravedlňujem sa ak som vás pri niečom vyrušil. Ale máme tu problém." ozval sa Hankov ironický hlas z druhého konca telefónu. ,,Huh, čo sa stalo?" spýtala sa Christy. ,,Na bitúnku za mestom sú dve telá. Bol by som celkom rád keby zodvihnete svoje prdele z postele a doklusáte sem. Varujem vás. Nieje to pekný pohľad." dopovedal Hank a zavesil.
,,Čo sa stalo?" spýtal sa Connor. ,,No... Našli sa dve telá. Na bitúnku... Obleč sa Connor, musíme ísť tam. Pre istotu vezmem i Leylu." ,,Dobre."
Christy aj Connor sa obliekli, Christy vzala Leylin K-9 obojok, vôdzku, zhrabla kľúče od auta a vyrazili.
Do pól hodiny dorazili na miesto. Pri bráne ich už čakal Hank, pár policajtov a strážnik bitúnku, ktorý práve prišiel do služby.
,,Už som si myslel, že nedorazíte." otrávene povedal Hank. ,,Ospravedlňujeme sa, skôr sa nedalo." povedala Christy. ,,Dobre, že si vzala aj psa, môže nám naozaj pomôcť." povedal zdvorilo jeden z policajtov. ,,Ja viem." usmiala sa Christy.
,,Tak poďte za mnou, ukážem vám telo." povedal Hank a zaviedol ich do vnútra bitúnku. Keď prišli k telu, Connor i Christy zostali šokovaní.
,,Nikdy som nič odpornejšie nevidela..." povedala Christy pri pohľade na prvé telo. Bolo to telo mladého dievčaťa. Bolo zavesené na hákoch dole hlavou. Ruky mala zviazané za chrbtom a v ústach mala handru. Bola celá dobitá. Mala niekoľko bodných rán na bruchu a podrezané hrdlo. Krv bola všade naokolo.
Druhé telo patrilo strážcovi, čo mal nočnú zmenu na bitúnku. Ležalo na zemi, mal podrezané hrdlo. Avšak jeho končatiny boli naporcované na menšie kúsky a vedľa tela bol sekáčik. ,,Kurva, kto by porcoval telo...?" povedala si Christy a v tom si všemla opodiaľ nádobu, pravdepodobne s kyselinou. ,,Chcel sa zbaviť tiel. Kyselina tu už dlho nebola." dodal Connor.
YOU ARE READING
Detroit: Love you like a human
FanfictionOd roku 2038, kedy započala revolúcia androidov v Detroite sa toho veľa zmenilo. Dnes sa píše rok 2042 dnes sú si všetci rovní. Androidi žijú v harmónií s ľuďmi, no nájdu sa aj takí, čo stále neprijali fakt, že svoju zem zdielajú s inou, novou, inte...