,,Mala som trinásť keď sa to stalo." rozprávala Christy smutným a roztraseným hlasom sediac u seba doma na gauči s Connorom a Hankom. "Moja sestra..." ,,Christy, máš čas, nemusíš o tom hneď hovoriť." skočil jej do reči Connor. Christy si utrela slzu, ktorá jej stekala po líci. ,,Moja sestra bola nezvestná asi týždeň, no potom sa objavila doma. Rodičia boli niekde preč a ja som bola doma s chrípkou. Keď prišla bola veľmi vystrašená a vystresovaná. Myslela si, že sú rodičia doma a pomôžu jej. V tom začalo zbesilé klopanie na dvere. Sestra mi len povedala, aby som sa niekde schovala a za žiadnu cenu o sebe nedala vedieť. Schovala som sa vo vedľajšej izbe v skrini. Bola som vystrašená ako nikdy a chcela som kričať, plakať a urobiť niečo. Ale nemohla som. Potom som len počula ako sestra prosí a plače, počula som ako sa rozbíjajú veci. Keď to všetko utíchlo, tak som počula, ako ten chlap niekomu zavolal a povedal ,,Číslo sedem zlikvidované, Vlad." Potom už len zabuchli dvere a on odišiel. Keď som vyliezla zo skrine a šla do vedľajšej izby, naskytol sa mi pohľad, ktorý by som nepriala ani svojmu nepriateľovy. Moja sestra tam ležala celá... dobitá a krvavá.... a na stehne mala zjazvenú sedmičku s krížom. Ja som nemohla robiť nič iné, len som tam sedela a plakala ako nikdy. Keď prišli rodičia, matka sa zrútila a otec okamžite kontaktoval políciu. To ona je dôvod, prečo som policajtka. Veľmi mi chýba moja sestrička" dopovedala Christy a rozplakala sa.
,,Je mi to ľúto." povedal Connor zarmúteme. ,,Christy, najdeme toho zkurvysyna!" povedal naštvane zároveň s ľútosťou Hank. ,,Ešte bude trpieť." dodala Christy a utrela si slzy.
,,Od kiaľ si Christy?" spýtal sa Connor. ,,Z Toronta." ,,Hmmmm. V Toronte na policií stále musí byť nejaký záznam. Hank, myslíš, že by nám ho vedeli poskytnúť?" Connor sa otočil na Hanka. ,,Zavolám Fowlerovi čo sa dá urobiť." odpovedal Hank.
Zatiaľ čo Hank volal Fowlerovi, Connor sa snažil nadviazať konverzáciu s Christy. ,,Toľko ocenení. Si naozaj dobrá." povedal Connor, vstal z gauča a podišiel k oceneniam a fotkám. ,,Máš krásneho psa. Ja mám veľmi rád psov. Kde je? Ako sa volá? spýtal sa Connor pri pohľade na fotku na ktorej bola Christy s Leylou. ,,Volá sa Leyla. Je na záhrade. Pustím ju dnu." Christy sa zodvihla a prišla ku dverám na terasu, otvorila a už ju radoste vítala jej dobermanka Leyla. ,,Ahoj dievča, máme návštevu." povedala Christy Leyle. Leyla prišla trochu opatrne ku Connorovy. ,,Pohlaď ju." povedala Christy Connorovi. Connor začal Leylu hladiť a hneď sa spriatelili. ,,Je naozaj milá." povedal Connor. ,,Áno je. Teda bude milá pokiaľ na mňa nezaútočíš." povedala Christy a mierne sa zasmiala.
,,Fowler kontaktuje Torontskú políciu. Mali by sme ísť na stanicu." povedal Hank. ,,Hank, neviem či by Christy mala ísť do práce." odvetil Connor. ,,Zvládnem to." povedala Christy a zodvihla sa z gauča. Všetci traja už odchádzali. ,,Leyla, poslúchaj, ja som večer doma." pošeptala Christy Leyle a dala jej pusu na čelo. Connor sa na ňu pozrel a trochu sa pousmial. ,,Dobré dievča..." pomyslel si Connor. Nasadli do Hankovho auta a vyrazili.
,,Chcelo by to nejakú hudbu." povedala Christy. ,,Si pusti čo chceš, okrem toho rakovinotvorného pop-u." odvetil Hank. ,,Tss, tak to ma nepoznáte, poručík." povedala Christy. Connor sa len zasmial. Zrazu sa z reproduktorov ozval Slipknot - Psychosocial. ,,Stará klasika." šibalsky sa pousmiala Christy. ,Metaliska, huh?" povedal Hank ,,Už od mala." odpovedala Christy. ,,Myslel som, že mladé metalistky už vymreli." povedal Hank. ,,Myslím, že ťa Hank začína mať rád Christy." povedal Connor. ,,Povedzme, že si o nej nemyslím, že nejaké slabé dievčatko." odvrkol Hank a začali sa smiať. ,,Ale musím uznať, že máš veľmi dobrý hudobný vkus." dodal Connor.
Keď dorazili na stanicu, nálada bola medzi nimi o niečo lepšia ako ráno. ,,Ale ale, ktože to prišiel? Myslel som, že po tom, ako si sa zosypala pri tom tele, tak ťa tu už neuvidím." uštipačne a s výsmechom ich privítal Reed. ,,Ty bastard..." povedal Hank a vyrazil smerom k nemu. ,,Hank, nie! Nechajte to tak." zastavila ho Christy. ,,Ale som rád, že si tu, ta prdelka by mi chýbala." dopovedal Reed. ,,Naser si." odvrkla mu Christy a zodvihla na neho prostredník. ,,Štetka." povedal si Reed.
Hank, Connor a Christy zasadli ku stolu. ,,Myslíš, že by Vlad mohol byť teraz v Detroite?" spýtal sa Hank. ,,Vlad môže byť kdekoľvek, všetko za neho robia poskoci." odpovedala Christy. ,,V tedy keď sa prípad mojej sestry dostal do televízie, zrazu všetko utíchlo. Nebolo po ňom ani stopy. Akoby sa vyparil. Dievčatá, ktoré boli unesené sa nikdy nenašli. Vlastne až na jednu, ktorej sa podarilo újsť tak, že ju Vlad nenašiel. Tá potvrdila, že ide o obchod s bielym mäsom. No viac si nepamätala. Ešte dodala, že muž, ktorý ju uniesol mal na sebe masku a s Vladom sa nikdy nestretla." povedala Christy. ,,Od kiaľ to vieš?" spýtal sa Hank. ,,Pamätám si to zo správ." odpovedala Christy.
Medzi tým ako sa trojica rozprávala, prišiel Fowler ku stolom. ,,Toronto nemá problém nám poskytnúť záznamy o Vladovi. No budete musieť cestovať." ,,Nepočká to do zajtra?" otrávene sa spýtal Hank. ,,Nepočká, očakávajú vás." odpovedal Fowler. Hank si len niečo otrávene zamrmlal popod nos. ,,Hank, tak môžeme zostať na noc v nejakom hoteli v Toronte." povedal Connor. ,,Žiadny hotel, zavolám svojmu bratovy, nech očakáva návštevu." dodala Christy.
,,Tak ja si idem vziať domov nejaké veci." povedala Christy. ,,Hej, tiež si musíme niečo vziať." odvetil Hank. ,,Prídeme o hodinu po teba." dodal. ,,Fajn. Tu je moje telefónne číslo. Keď budete pred domom, zavolajte." podala Christy Hankovy papier s jej číslom a odišla zo stanice.
,,Kde mám sakra tie kľúče!" hovorila si Christy sama pre seba. ,,Á tu sú." Vytiahla kľúče od auta, odomkla a nastúpila. Keď prišla domov, Leyla ju vrelo privítala. ,,Ahoj, dievčatko. Ja dnes nebudem doma. Kurnik o teba sa nemá kto pos... Nikky."
Christy dala Leyle obojok, vzala vodítko a šla k jej susedke Nicol. Dvere jej otvoril Daniel. ,,Ahooj, Christy. Rád ťa znovu vidím." milo povedal Daniel. ,,Ahoj, Daniel. Je Nicol doma?" ,,Áno, je. Hneď ju zavolám." Nicol prišla ku dverám a radostne Christy privítala. ,,No ahooj susedka, ako sa máš?" ,,Hah celkom dobre, je tu príjemne. Počuj Nikky... ja potrebovala by som na deň postrážiť Leylu." ,,Jasné nieje problém." odpovedala Nicol a usmiala sa. ,,Nikky ani nevieš aká som ti vďačná. Hneď ti donesiem jej misky a granule." ,,Za málo Christy, rada pomôžem." Christy sa na Nicol usmiala a šla po misky a granule.
,,Tak. Tu sú granule, misky, jej obľúbená hračka a pamlsky. Nicol, naozaj vám moc ďakujem. Cez víkend môžme skočiť do mesta na nejaké nákupy a na kávu. I s Danielom." povedala Christy. ,,Beriem za slovo Christy. Papa!" ,,Ahojte! A Leyla, poslúchaj!" Leyla ešte zaštekala na rozlúčku.
Christy si do tašky zbalila nejaké veci ako hygienu, oblečenie, slúchadlá a nabíjačku na telefón. ,,Dúfam, že mám všetko." hodila si do tašky ešte peňaženku s dokladmi a pas.
O chvíľu jej zazvonil telefón. ,,Christy, sme pred barákom." ozval sa Hankov hlas z telefónu. ,,Už idem." Christy si vzala veci, zamkla dom, nastúpila do auta a vyrazili do Toronta.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Detroit: Love you like a human
ФанфикOd roku 2038, kedy započala revolúcia androidov v Detroite sa toho veľa zmenilo. Dnes sa píše rok 2042 dnes sú si všetci rovní. Androidi žijú v harmónií s ľuďmi, no nájdu sa aj takí, čo stále neprijali fakt, že svoju zem zdielajú s inou, novou, inte...