,,Zopakuj mi, čo ten kokot urobil?!" naštvane kričal Vlad na Igora do mobilu. ,,Sklamal ma... A ja teraz sklamem jeho." povedal Vlad a zložil telefón. Založil si ruky a oprel sa o stôl.
,,Hmm... Ale ako sa toho bastarda zbaviť..." premýšlal Vlad. ,,Neeka..." spomenul si na jednu zo "svojich" agentiek na voľnej nohe. ,,Ona i ten Alex by to mohli zvládnuť." povedal si Vlad a šiel si po jeho obľúbenú whiskey.
Vlad vzal svoj telefón a vytočil nejaké číslo. ,,Okamžite sa dostavte ku mne na sídlo!" povedal rázným hlasom Vlad a hodil mobil o stôl. Postavil sa k oknu a pomaly upíjal zo svojej whiskey.
O necelú hodinu prišla Neeka spolu s Alexom do Vladovho sídla. ,,Konečne ste tu. Už som si myslel, že sa vás nedočkám." povedal Vlad ironicky. ,,Svoju iróniu si strč do riti, Vlad. Čo zasa chceš." povedala odmerane Neeka. ,,Odstrániť Arijho." povedal Vlad.
Keď im dal všetky inštrukcie, rozlúčili sa a Vlad sa znovu usadil ku svojmu stolu. ,,Arij, Arij... Bude ťa škoda." Vlad dopil whiskey, pousmial sa a dodal: ,,Nie, vlastne nebude."
--------------------
,,Hmmm... 5 hodín ráno, to aby sme vyrazili, Alex. O hodinu a pól sa vymieňajú služby. Nesmie si nás tam nikto všimnúť." povedala Neeka. ,,Hneď budem hotový!" kričal Alex z kúpeľne. ,,Si horší než ženská, Alex!" povedala Neeka a vzala si so sebou fľaštičku s jedom.
,,Čo berieš?" spýtal sa Alex. ,,Chemický upravený jed Taipana menšieho." povedala Neeka. ,,Taipan je najjedovatejší had z Austrálie." dodala Neeka. ,,A prečo je upravený?" spýtal sa Alex. ,,Aby Arij nepoznal, že ide o jed. Musí sa tváriť ako vakcína."
,,Poďme teda." povedala Neeka, vzali si veci a vyrazili. O pól hodinu boli pri stanici.
,,Alex, ty zostaň v aute a pusti ma dnu." ,,To som mal aj v pláne." odpovedal Alex a začal ťukať do klávesnice na notebooku. ,,Nechápem ako sa môžeš vyznať v tých kódoch." povedala Neeka pri pohľade na obrazovku. ,,Tak ako ty v jedoch a zbraniach." povedal Alex a zasmial sa. ,,Na, tu máš slúchadlo." Alex podal Neeke malinké teliesko do ucha. ,,Mám prístup ku kameriam. A choď už."
Neeka vystúpila z auta, prezlečená za zdravotnú sestru. ,,Neeka, počuješ ma?" ,,Počujem." ,,Choď dnu a chvíľu počkaj." povedal Alex.
,,Môžeš. Je to otvorené. Idem na Arijho dvere. Strážnik je v kuchynke, nevšimne si ťa." ,,Kam mám vlastne ísť?" spýtala sa Neeka. ,,Ehm.. doľava." povedal Alex.
,,To išlo ľahko." ,,Pozor! Schovaj sa, prichádza strážnik!" povedal Alex. ,,Choď do tých dverí hneď za tebou. Je to malý sklad." povedal Alex a Neeka sa schovala.
,,To bolo tesné. Za toto mi dá Vlad príplatok." povedala Neeka. ,,Fajn. Môžeš vyliezť. Išiel ku naspäť do kuchynky." povedal Alex a Neeka vyliezla von a pokračovala k Arijho cele.
,,Jak sladko spí..." povedala Neeka s úšklebkom. ,,Ani netuší, že už bude spať navždy." dodala a položila si na zem tašku. Pripravila si jed do striekačky a svoju falošnú kartu.
,,Arijho cela je otvorená." povedal Alex. ,,Fajn. Idem dnu." povedala Neeka a vstúpila. ,,Dobré ráno, Arij." prebudila Neeka Arijho. ,,Kto ste?!" vydesil sa Arij. ,,Neboj, neublížim ti. Som zdravotná sestra." povedala Neeka a ukázala falošný preukaz. ,,Na čo ste tu?" ,,Len formality. Fowler chce Vaše krvné testy. A preventívne očkovanie." ,,Proti čomu?" spýtal sa Arij nedôverčivo. ,,Tetanus. Vo väzení človek nikdy nevie." ,,Chápem." povedal Arij a dal Neeke ruku.
Neeka si vybrala ešte jednu striekačku, ihlu a dezinfekciu. Odobrala Arijmu krv. ,,Chcete injekciu do stehna alebo do ramena?" spýtala sa Neeka zdvorilo. ,,To je jedno, len už robte." Povedal Arij nepríjemne.
,,Do ramena to bude lepšie." povedala Neeka a vybrala striekačku s jedom. Vpichla ju Arijmu, naklonila sa mu k uchu a pošeptala: ,,Pozdravuje ťa Vlad, Arij."
Arijmu v tom momente skamenela tvár. Vedel, že je s ním ámen do pár minút. Nezmohol sa ani na slovo. Neeka si zbalila veci, otočila sa na Arijho a povedala: ,,Nemal si byť kretén, Arij. Teraz ti bude zle, následne príde paralýza a smrť. Odhadom máš posledných desať minút."
Arijmu prišlo v okamihu nevoľno a začal zvracať. ,,Hotovo." povedala Neeka Alexovi. ,,Výborne. Ďalšia skvelá práca Neeky a Alexa." povedal Alex a zasmial sa.
,,Kurva Neeka pozor! Priamo ku tebe ide Miller! Prišiel o niečo skôr do práce!" upozornil Alex Neeku. ,,Pokoj, vybavím to."
,,Hej! Čo tu robíte?" spýtal sa Miller, ktorý práve prišiel do práce. ,,Jednému z vašich väzňov bolo zle, tak ma zavolali na pomoc. Som zdravotná sestra." povedala Neeka a ukázala Millerovi falošný preukaz. ,,Fajn." povedal Miller a išiel do Fowlerovej kancelárie za ostatnými.
,,Šikovná." povedal Alex. ,,Ako vždy." povedala Neeka hrdo a opustila stanicu.
--------------------
,,Ty si volal zdravotnú sestru?" spýtal sa Miller Michaela. ,,Nie? Prečo by som mal?" odpovedal prekvapený Michael. ,,Tak kto bol kurva tamto..." ,,Kto?" spýtal sa Michael a odpil si z kávy. ,,To dievča. Predstavila sa ako zdravotná sestra, mala i preukaz."
,,Kurva... Choď sa pozrieť na Arijho!" povedal Michael. Keď prišli ku cele, Arij bol paralyzovaný, už len ťažko dýchal.
,,Zavolaj záchranku!" povedal Michael. Kým však Miller vytočil číslo, Arij posledný krát vydýchol.
,,Ja... zavolám Andersona do práce..." povedal Miller. Mal by to vidieť... Connor a Christy tiež..."
--------------------
,,Zopakuj mi čo sa stalo?" povedal Hank otrávene. ,,Fajn. Idem po Connora a Christy. Hneď sme tam." povedal Hank a zložil telefón.
,,Zkurvený Miller, budiť ma kvôli tomu bastardovi..." mrmľal Hank zatiaľ čo si obliekal hippie košeľu.
,,Sumo! Ideme von!" ohlásil Hank svojho psa a otvoril dvere. Sumo sa vyvenčil, Hank mu dal granule, vodu, zobral kľúče a šiel ku Christy.
Keď prišiel pri dom Christy, vystúpil z auta a niekoľko krát hlasno zatrúbil. Christy nahnevane otvorila okno a vykríkla: ,,Ktorý kokot to zasa bol?!" ,,Obávam sa, že ja, ty moja potenciálna nevesta." povedal Hank ironicky. ,,Ou..." Christy zarazene pozerala na Hanka. V tom za ňou príde Connor. ,,Ahoj, Hank. Čo sa deje?" spýtal sa.
,,Nejaké komplikácie na stanici, tak sa láskavo oblečte a poďte." povedal Hank a nastúpil do auta.
,,Že ja už nedostávam hlásenia ako prvý." povedal Connor trochu podráždene. ,,Čo?" spýtala sa Christy. ,,To ti neskôr vysvetlím." povedal Connor.
O pár minút boli obaja oblečený a pripravený. Prišli dole, Christy zamkla dom a nastúpili do auta.
,,Divím sa, že môžeš sedieť." povedal Hank podpichovačne. ,,Prečo by som nemohla?" spýtala sa nechapavo. ,,Neviem ako tu môj synak, ale po mne keby frajerka chcela, aby som niekomu chytal gule, následne sa pozeral na tú bolesť i keď neboli moje, musela by mi to veeeľmi dlho vynahrádzať." podpichoval ich Hank. ,,Hank..." povedal Connor a Christy sa len začervenala sa.
Pri stanici už boli ľudia z patológie a Arijho telo odnášali preč. ,,Hej, čo sa teda stalo?" spýtal sa Hank Millera, ktorý sedel na schodoch.
,,Sám neviem. Ráno tu bolo nejaké dievča, preukázala sa ako zdravotná sestra. Vravela, že mu bolo zle alebo niečo. No keď som sa Michaela pýtal, či volal zdravoťáčku, bol prekvapený. Keď sme pribehli k jeho cele, Arij ležal na zemi paralyzovaný a než sme stihli zavolať o pomoc, zomrel." povedal Miller.
,,Ako sa vlastne dostala na stanicu cez všetky zámky?" spýtal sa Hank. ,,To netuším..." povedal Miller. ,,Čo záznamy z kamier?" ,,Pozerali sme to, ale sú fuč..." ,,Nebola sama. Niekto jej pomohol dostať sa dnu a zmazať záznamy z kamier." povedal Connor. ,,Hacker." povedala si Christy
,,Môžeme vidieť telo?" spýtala sa Christy muža z patológie. ,,Samozrejme." povedal a odkryl ho. ,,Na ramene má podliatinu. Ako z očkovania." povedala Christy. ,,Vpichla mu jed." povedal Connor.
,,No... Nech už bola ktokoľvek, urobila to pre Vlada..."
YOU ARE READING
Detroit: Love you like a human
FanfictionOd roku 2038, kedy započala revolúcia androidov v Detroite sa toho veľa zmenilo. Dnes sa píše rok 2042 dnes sú si všetci rovní. Androidi žijú v harmónií s ľuďmi, no nájdu sa aj takí, čo stále neprijali fakt, že svoju zem zdielajú s inou, novou, inte...