Capitolul 2

8 3 0
                                    

Elena conducea si se indrepta in afara orasului. La un moment dat, o vad pe Lore ca se panicheaza...devine agitata si intreaba: 

-Hey, ne cam indepartam... unde mergem?Puteam deja sa fim in club...am iesit din Bucuresti.

-Am ajuns.

Si opreste brusc masina. Eu nu stiu ce se intampla. Iulia si Elena par nervoase, agitate, grabite...iar Lore parca ii vine sa planga.

-Lore, ce e? o intreb eu cand ne dam jos.

-Am un feeling...nu cred ca e bine ca am venit aici.

-De ce?

Nu apuca sa imi raspunda ca Iulia si Elena vin spre noi...

-Unde mergem?intreb eu.

-Casa aia...zice Iulia si-mi arata o casa mai veche ... de fapt...era cam tot ce era pe aici...in rest era pustiu totul. Nici nu mai stiu pe unde am venit sau cum de am ajuns aici.

-Pe bune? Eu nu intru acolo. E uraaat...puteam sa stam la mine.In plus, a cui e casa?

O vad pe Elena ca se enerveaza...o vena ii zvacnea pe gat.

-E o casa...nu sta nimeni acolo. Siiii....uite! Am adus surpriza...

Atunci Iulia imi deschise portbagajul....vreo 20 de sticle de bautura zaceau acolo: sampanie, whisky, lichior, vin...

-Wow...nu inteleg...vreti sa bem? La ce bun sa ne imbatam in mijlocul pustietatii...si cum ne intoarcem...doar nu vom dormi aici, nu? 

-Haaai, Andra...spunea Iulia...arati superb si meritam si noi o seara de distractie. e vara...in plus, Elena (singura care nu avea 17 ani...ea avea 19) e fericita cu carnetul si bac-ul si toate alea  peste doi ani si noi dam de baut  Loredana ma privea speriata...dar s-a linistit vazand k tensiunea mai disparuse.

-Lore, tu ce zici?

-Nu stiu...

-Haaai, va lasam aici daca nu veniti :))))

-Bine...dar nu bem decat vin si facem comanda de ceva mancare...mi-e foame. (eu)

- Zis si facut! 

Traind In TrecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum