Capitolul 9

6 3 0
                                    

Ma trezesc in bratele lui Rares...

-Rares...doamne...nu pleca...nu imi da drumu. Nu vreau sa-l vad! (tipam plangand)

-Gata. Andra, nu mai e. Robert nu stie unde esti. Aici, cu mine, nu vei pati nimic. Iti jur.

-Nu mai pot :((...crede-ma...vreau sa mor...mai bine muream atunci.

-Nu spune asta. Ma doare sa te aud vorbind asa.

-Nu mai rezist.

Rares ma tinea strans in bratele lui, am plans, dar ma simteam protejata ca un copil la el in brate. M-a leganat si m-a mangaiat pana am adormit.

Peste cateva minute am simtit ca a plecat in fotoliul sau. Se facuse frig dupa ce a plecat. Vroiam sa-l intorc inapoi. Dar..mi-era teama. Nu stiu de ce anume. Probabil mi-era teama sa il sarut, sau sa dezvolt relatia asta sau sa mergem chiar mai departe. Mi-era teama.

M-am culcat ingandurata privind la el.

Peste cateva zile:

-Neatza 

-:)Neatza.

-Ce faaci?

-Ma uit la un ingerash si ma gandesc ca as vrea sa fiu mereu trezit asa.

:)Era dulce.

-Mancam ceva?

-Sigur. si se ridica....parea amortit si inghetat. Apoi am realizat ca el de o saptamana dormea acoperit doar cu o geaca intr-un fotoliu, in timp ce eu aveam un pat urias cu perne si paturi groase....

-Am ceva pentru tine ;;).

-Ce?:)

-Am adus un laptop ca sa ne uitam la niste filme sa nu ne mai plictisim cu ochii pe pereti si am cumparat inghetata si popcorn.

-Ieeei :X!

-Imi place sa te vad ca zambesti. 

-Mai fa-mi surprize. 

-Esti pe interes :))

-Sau nu .

-GLUMEAM. 

Traind In TrecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum