Am baut mai mult, nu ma mai tineam bine pe picioare...facusem cunostinta cu tipii...erau vreo 5 si aratau al draq de bine...unu Cristi-18 ani, se cam agatase de Lore....si ei ii placea la nebunie , apoi Bogdan- iubitul Elenei se pare (vreo 22 de ani)....Alin- unu de care se lipise Iulia (20 de ani) dar nu era mai nimic de mintea lui ( da fapt, se potriveau)....Robert (20) un tip ciudat care ma priveste in continuu dar nu vine la mine si... fratele lui- Rares (17).
Se face din ce in ce mai tarziu. In final ma duc la toaleta si cand ies....
-Pardon...
-Aaa...vrei la baie? E liber acum...
-Nu, vreau sa te cunosc...sunt Robert.
-Andra.
-Deci, esti prietena buna cu Iulia si Elena?
-Da. Prietene apropiate.
-Si ea? si mi-o arata pe Lore.
-Ce-i cu ea?
-Se indragosteste repede...auzisem ca e mai cuminte. Initial, pusesem ochii pe ea, dar...
-?
-Am vazut ca tu esti mai independenta....(se apropie de mine si imi sopteste ceva, dar nu inteleg din cauza muzicii.)
-Regret, nu inteleg.
-Stiu, vei intelege. Hai, dansam?
-Sigur
Era ciudat....ce era cu atatea secrete...? Oare venirea lor era ceva premeditat?
In fine...bem si dansam si iar bem...
La un moment dat, Robert se scuza si iese afara... Atunci, Rares (care statuse deoparte plictisit pana atunci) vine la mine. Ma trage de mana in baie.
-Staaai. Ce crezi ca faci?
-Nu iti fac nimic. Asculta. Pleaca de aici. Vino cu mine. Haide, acum cat ai timp. Iesim pe geamul de la baie si o luam la fuga cat de repede poti. Ai inteles? Esti in pericol.
-Ce ma? Ba tu bausi prea mult :)))) culca-te. Ma duc la fratele tau .... e mai mare si... cu mai multa minte.
Dau sa ies dar al ma ia cu forta:
-Termina! Rares! Ce faci? Esti beat!
-Te rooog, asculta-ma. Tu nu meriti asta. Esti prea frumoasa! Tie nu vreau sa iti faca astia nimic, de-aia sunt aici. Sa va faca rau!
-Hai taci!
Si atunci intra Robert peste noi..